דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק רשתי - למה רוב המרשתים פורשים? 

מאת    [ 27/01/2010 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2686 פעמים ]

כ 95 אחוז מהמרשתים עוברים מחברה אחת לחברה אחרת במהלך הקריירה. 97 אחוז מהמרשתים פורש, ואילו רק 3 אחוז מהם מצליח להגיע לפסגת תוכנית התגמול.

אני אספר לכם על משל שכשהייתי צריך לעבור סדרת ניתוחים הרופא שלי שהוא במקרה מטפס הרים סיפר לי. תמיד רציתי להתקדם מהר ולהגיע לסוף התהליך, אבל הוא תמיד אמר לי את המשפט הזה " על הר תלול עולים בצעדים קטנים".אם מנסים לעלות על ההר בפזיזות ובצעדים גדולים כמה שיותר מהר ישר נופלים.

יש גם את המשפט "תפסת מרובה לא תפסת" , אם עושים המון דברים בו זמנית ומנסים להשיג את כולם במכה, בסופו של דבר לא נתפוס כלום כי אנחנו לא מתמקדים במשהו אחד ומשיגים אותו. אפשר לראות שכבר ידעו על הדברים הללו מלפני הרבה מאוד זמן, זה לא דברים חדשים.

עכשיו איך זה מתקשר לשיווק רשתי? בשיווק רשתי ה3 חודשים הראשונים הם בעיקר למידה של העסק ואיך עושים אותו נכון. המרשתים מתחילים לצבור מיומנות וניסיון בתחום, אבל הבעיה שלהם היא שהם חושבים שבזמן הקצר הזה הם ירוויחו הרבה מאוד כסף ומתאמצים ומנסים לעשות הרבה דברים בו זמנית, וכשרואים שלא הולך להם הם חושבים שהעסק לא טוב, מה שמתגלגל אחר כך לפרישה מהעסק.

צריך להבין שהעסק הזה הוא לא מסלול להתעשרות מהירה.בונים כאן תשתית מסוימת, כלומר זורעים את הזרעים, וכאשר אתם עוזרים לאנשים שחשפתם לעסק להצליח, רק אז כשהם יצליחו ויתחילו לשכפל אותכם אתם תוכלו לקצור את הפירות כמו שאומרים, ובאמת לראות תוצאות ומתחיל מומנטום העסק שלכם יאיץ כל עוד תמשיכו בעשייה.

לכן, כל מה שאתם צריכים לעשות כשאתם מתחילים לעסוק בשיווק רשתי זה לצבור את הידע בנוגע לפעולות שיש לעשות בעסק, ומהרגע שיש לכם את הידע אתם פשוט צריכים לקפוץ למים ולהתחיל בעשייה. התוצאות יגיעו כל עוד תמשיכו ותתמידו במה שאתם עושים.אתם יכולים לראות תוצאות בחודשים הראשונים אבל התוצאות האלה לא משקפות שום דבר לגבי העסק, התוצאות האמיתיות יגיעו לאחר מכן.

אם אתם יזמים ורוצים להשיג מטרה כלשהי ולהגשים את החלום שלכם

אם אתם מרשתים של הרבלייף , ניקן , מונה וי , סאנריידר , אג'ל , נוסקין , מרוולס או כל חברה אחרת שלא רואים תוצאות מהעשייה שלכם כרגע ומעוניינים לראות איך עושים שיווק רשתי בצורה נכונה ויעילה, לדעת כיצד להפוך את היוצרות ולגרום למועמדים ולקוחות לפנות אלייכם באמצעות האינטרנט

אתם מוזמנים להיכנס ללינק הבא ולבדוק האם אתם מתאימים לפרויקט:

http://www.sagigeva.com

לקבלת מידע נוסף ושאלות אתם יכולים לשלוח הודעה למייל שנמצא בתוך האתר

שיהיה לכם המון בהצלחה!

שגיא גבע - כסף זורם לצעיר היוזם

 

שמי שגיא גבע, ואני היוצר והמייסד של "כסף זורם - לצעיר היוזם" http://www.sagigeva.com שזה פרוייקט שיווק חדש באינטרנט שמלמד איך להתמקצע בתחום, ולעשות כסף באינטרנט באמצעות מיתוג אישי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב