דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


NDR עיצובים בעמ , כסאות 

מאת    [ 26/01/2010 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1639 פעמים ]

5 טיפים לרכישת כסאות

החלטתם שהגיע הזמן לרכוש מערכת כסאות חדשה לבית? מומלץ בחום לקרוא מאמר זה לפני שאתם יותאים לכיוון החנות ובעיקר - לפני שאתם מעמיסים מערכת כסאות על המשאית. אנחנו לוקחים כסאות כמובן מאליו, כמו שאנחנו לוקחים פריטים רבים בבית ויודעים להעריך אותם רק כשהם חסרים. תנסו לדמיין את הבית שלכם ללא כסאות - בלתי אפשרי נכון?

כסאות משמשים אותנו, שימוש פרקטי, לאורך כל שעות היממה - בין אם מדובר על כסאות בפינת האוכל, כסאות לייד שולחן המחשב או שולחן הלימודים, כסאות בפינת הטלפון וכו'. לכסאות יש תפקיד פרקטי - הם אמורים לשמש אותנו לישיבה אבל הם גם רהיט מרכזי, הממוקם בחלל הבית, לרוב בסמוך לסלון ו/או לפינת האוכל, מקום מרכזי ונגיש אשר אנחנו והאורחים הנכנסים לביתינו רואים מייד עם הכניסה לבית ולכן - כסאות ממלאים גם פונקציה אסטטית (דקורטיבית).

להלן 5 הטיפים החשובים שינחו אתכם בעת רכישת מערכת כסאות חדשים לבית:

1. התאמת מערכת כסאות לשאר הרהיטים ולסגנון העיצובי הכללי של הבית. זכרו שמערכת הכסאות אמורה להשתלב בחלל ובו ריהוט קיים. הכסאות צריכים להשתלב במראה הכללי ולהשלים אותו ולא ליצור ניגוד.

2. כסאות אמורים להתאים (מבחינת המידות הפיזיות) הן לחלל והן לריהוט שלצידו. אם אתם רוכשים כסאות לפינות מחשב או כסאות לפינת האוכל, חשוב למדוד גובה ורוחב השולחן וכן להביא בחשבון את מידות החלל העומדות לרשותכם כדי שלא תהיינה הפתעות (דוגמא אם שולחן האוכל הוא גבוהה ורכשתם מערכת כסאות נמוכים, לאיש מבני המשפחה לא יהיה נוח לשבת לצד השולחן).

3. כסאות אמורים לתמוך בנו לעיתים לאורך זמן ולכן חשוב מאוד לבחור כסאות נוחים. להבדיל מפרטים רבים לבית אותם ניתן לרכוש דרך קטלוג או דרך פורטל אינטרנטי, כאשר מדובר במערכת כסאות, מומלץ להגיע כל המשפחה (בהרכב מלא) כדי לבדוק שהכסאות נוחים לכולם.

4 לאנשים עם בעיות אורתופדיות מומלץ להתיעעץ עם בעל מקצוע ולברר איזה סוג של מערכת כסאות תתאים לבעיות ולמגבלות שלו. אל תמהרו להסיק כמערכת כסאות אורתופדיים היא יקרה יותר באופן מובהק, לעיתים הפער בין מערכת כסאות סטנדרטית לבין זו המתאימה לצרכים האישיים שלכם הוא פער סמלי ביותר. אבל מאחר ומדובר ברהיט פרקטי אשר אמור לשמש אתכם יום יום לאורך שנים חשוב להשקיע ולרכוש סט כסאות איכותי שיתאים "בול" למידות ולצרכים שלכם.

5. כסאות עם ריפוד הם אופציה נהדרת למי שמבקש לשדרג את הבית באמצעות מערכת כסאות חדשה. ניתן היום לרכוש כסאות עם כריות תחתיות וכן כריות גב בכל מיני צבעים ודוגמאות. חשוב לזכור שריפוד כסאות דורש תחזוקה (ניקיון) ואם יש בבית חיות מחמד או ילדים קטנים, כדאי לחשוב פעמיים לפני שמשקיעים בריפוד אבל ברוב הבתים, כסאות עם ריפוד יכולים רק לשדרג את המראה הכללי. כסאות עם ריפוד מאפשרים לכם להתחדש מידי פעם מאחר וברוב המקרים אתם יכולים להסיר את הריפוד ו/או להחליפו בבדים בצבעים ובדוגמאות שונים (ואז זה יראה כאילו החלפתם את פינת האוכל בחדשה כשבסך הכל החלפתם את ציפוי הכריות).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב