דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי - ש.ר אהרון ריהוטים 

מאת    [ 25/01/2010 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 1575 פעמים ]

ריהוט משרדי - לעבוד במשרד להרגיש כמו בבית

נכון שכשחושבים על ריהוט משרדי מדמיינים ריהוט שמשדר עסקים, רצינות וקורקטיות. כשחושבים על ריהוט משרדי חושבים על מעמד, יוקרה וכיו"ב. ברור שריהוט משרדי אמור לשדר רצינות, הצלחה ואפילו הישגיות אבל מה שהכי חשוב לחשוב עליו בעת רכישת ריהוט משרדי הוא עצם הרעיון שאנחנו אמורים לבלות בסביבת המשרד בין חצי לשליש מהיום!

ריהוט משרדי הוא לחלוטין לא תפאורה יפה בכדי לשדר ללקוח תחושה שהוא רצוי, תחושה שהוא הגיע לבעל המקצוע הנכון ועוד. ריהוט משרדי הוא ארגז הכלים שלך, איתו אתה צריך לעבוד במשך יום עבודה שלם (יום עבודה א-ר-ו-ך). ריהוט משרדי, מטבעו משדר אווירה עסקית. ריהוט משרדי, מטבעו מתאים לצרכים של סביבת עבודה ממוחשבת בעידן הטכנולוגי. כשאתה הולך לבחור ריהוט משרדי, הדבר הכי חשוב הוא לבחור ריהוט משרדי שיתאים לך.

החל מגובה השולחן (שצריך להתאים למידות שלך ושלך בלבד), החומר ממנו עשוי השולחן, גובה הכיסה, סוג הריפוד ועוד. כל אלו חייבים להתאים למידות שלך, להרגלים שלך ולנטיות שלך. אם אתה לא מרגיש בנוח עם ריהוט יקר (ריפוד עור לדוגמא), אל תתפתה לרכוש אותו למרות שנראה לך שמצופה ממך. אם השולחן הגבוהה נראה לך מתאים לתפקיד ולמעמד שלך אבל לא ממש נוח לך לעבוד איתו - אל תרכוש אותו בשום פנים ואופן.

ריהוט משרדי אמור להקל עליך במשימות היום יומיות במהלך העבודה ולא להקשות. זכור, ריהוט משרדי הוא כמו אוטו. לא היית רוכש אוטו לפני נסיעת נסיון נכון? אותו כנ"ל בבחירת ריהוט משרדי. כשאתה בוחר ריהוט משרדי. חשוב לבחון את הפריטים לעומק, לבדוק אותם אישית, לראות שנוח לך כי אם לא יהיה לך נוח, לאף אחד לא יהיה נוח במשרדך.

המעבר לחמישה ימי עבודה אמנם שדרגו את השבוע (מאחר וזכינו לסוף שבוע ארוך) אך יחד עם זאת, המחיר שאנחנו משלמים במהלך השבוע הוא - יום עבודה ארוך מאוד. אנחנו כל כך עסוקים שאנחנו מוצאים את עצמנו עובדים במשרד קרוב לעשר שעות ולעיטים אף מבלים את הפסקת הצהריים ושותים את הקפה של הבוקר במשרד.

ריהוט משרדי צריך להיות נוח ותומך בכדי לסייע לנו לעבור את יום העבודה העמוס ולכן בחירת ריהוט משרדי לעבודה - היא סוג של עבודה וחשוב לבצע אותה באופן יסודי. אם תתייחס לרכישת ריהוט משרדי ברצינות - מובטח לך שתרוויח בטווח הארוך. ריהוט משרדי הוא הוצאה מוכרת והוא בעיקר - השקעה עסקית נבונה לטווח הארוך!
עוד על ריהוט משרדי באתר ש.ר ארהון ריהוטים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב