דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשן בעיניים - המדריך השלם לאיפור מעושן 

מאת    [ 24/01/2010 ]

מילים במאמר: 1095   [ נצפה 3844 פעמים ]

 

מה זה "איפור מעושן"?

איפור מעושן הינו איפור ללא גבולות, כלומר שלא רואים היכן הוא מתחיל והיכן הוא נגמר. אפשר לומר שהחוקיות היחידה באיפור זה, היא שסביב העין הצללית בשיא כתמיותה וככל שמתרחקים מהעין הצללית הולכת ונעלמת - ממש כמו עשן, על כן סגנון איפור זה נקרא "מעושן". כיום אנו פוגשים את האיפור מעושן בהמון וורסיות, צבעים וסגנונות איפור. הוא יכול להיות מעודן, דרמטי, צבעוני או בגוון אחיד. איפור מעושן יכול להיות גם כתיחום תחתון בלבד שהולך ונעלם, או  כפינה דומיננטית וכהה בזוית העין. חשוב לציין שאיפור מעושן לא חייב להיות בצבע שחור או כהה, שרבים משייכים לו מראה דרמטי וכבד. ניתן לבחור בכל צבע, טון, טקסטורה ומרקם, החל מצבעים בהירים פסטלים ועד גוונים זרחניים או עמוקים, כך שכל אחת יכולה לבחור בצבע האהוב עלי

על מברשות האיפור:

בכדי להגיע לרמת טשטוש גבוה עלינו להשתמש במברשות רכות, רחבות "ופלאפיות".
מברשות בהם לא נשתמש באיפור זה, הן מברשות דקות אשר יעניקו תוצאה של קווים
חדים, הנוגדים את "החוקיות" של צבעים רכים ומטושטשים המאופיינים במראה המעושן.


השלבים באיפור ליצירת המראה:

 

1        קרם לחות וסרום:
מזינים את עור הפנים בסרום או קרם לחות, על מנת להקנות לו גמישות ואלסטיות.

2. עיניים:
מייק אפ:
מניחים מייק אפ בגוון העור, על כל שטח העפעף העליון התחתון בעזרת ספוגית
לחה ולאחר מפדרים את העפעף עם פודרה שקופה בעזרת פאף או מברשת רחבה.

עפרון עיניים: תחילה תוחמים את מסגרת העין עם עפרון עיניים כהה ולאחר מטשטשים את גבולותיו בעזרת קצה האצבע או בעזרת מברשת ספוג או מקלון אוזניים.

צללית דחוסה: בעזרת מברשת שטוחה מניחים צללית דחוסה בגוון כהה בטכניקה של טפיחות, בצמוד לעיפרון עניים המטושטש ולאחר מרככים את מעברי הצבע. לאחר מניחים צללית דחוסה, הבהירה יותר מעל הגוון שהונח ומטשטשים כלפי מעלה ולצדדים לכיוון שקע העין. למראה הרמוני והדרגתי בין הגוונים, מניחים צללית דחוסה בגוון בהיר יותר מעל שקע העין ומטשטשים כלפי מעלה. למראה מואר ופתוח לעין מניחים נקודות אור בעזרת צללית בהירה בעצם הגבה ומעט בזוית הפנימית של העין.

תיחום תחתון: להשלמת המראה המעושן, מניחים צללית דחוסה בגוון כהה בעזרת מברשת טשטוש קטנה, ( בצמוד לעפרון הכהה שטושטש ) תוך כדי התחברות לתיחום העליון. לאחר מניחים צללית דחוסה הבהירה יותר מתחת הגון שהונח ומטשטשים כלפי מטה בעזרת מברשת טשטוש. טיפ: מומלץ ליצור חיבור בין האיפור המעושן אל גוון העור, בעזרת צללית בגוון טבעי המאחד את שני הצבעים הקיצוניים ( כהה ובהיר )  ע"י שימוש במברשת "פלאפית" רכה, לאורך גבולותיו של האיפור המעושן.

עפרון שחור: להעמקת המראה המעושן, מניחים עפרון שחור בתוך העין לכל אורכה ולאחר מקבעים באמצעות צללית כהה בגוון העיפרון. מעבר לתוצאה המודגשת שמקנה פעולה זו, קיבוע העיפרון ע"י הצללית  מסייעה בשימור האיפור לאורך זמן.




צללית רטובה:
מניחים במסגרת העין ( לכל אורך קשת הריסים ) צללית רטובה בעזרת מברשת ספוג ומטשטשים במהירות. פעולה זו מקנה עומק ועוצמה למראה המעושן והישרדות ארוכת טווח באיפור העין.

צלליות באבקה: למי שאוהבת מראה זוהר ומבריק, ניתן לשדרג ולהעשיר את איפור העין בצלליות מבריקות ומנצנצות. תחילה מניחים צללית באבקה בעצם הגבה בגוון בהיר, בעזרת מכחול שטוח ולאחר מטשטשים כלפי מטה בצורת מניפה לפיזור הדרגתי של הצללית.

מסקרה שחורה: להעצמת המראה, יש להדגיש את הריסים בנדיבות במסקרה מעבה ומאריכה, פעולה זו מקנה מראה משלים לאיפור העין. טיפ: למראה עשיר ומודגש במיוחד,
ניתן להדביק ריסים שלמים או בודדים, בעזרת דבק המיועד לריסים.


3.  בסיס האיפור:
מייק אפ וקונסילר:
כאשר בוחרים במראה מעושן ודרמטי, מומלץ לבחור בבסיס מייק אפ משחתי בהתאם לגוון העור על כל שטח הפנים, בכדי לתת במה ולהעצים את איפור העין. לנטרול כהויות וסמני עייפות מתחת לעיניים חשוב לשים דגש על קונסילר משחתי, המותאם לגוון העור.

הצללות: למראה מפוסל ומודגש לפנים, מניחים מייק אפ הכהה מגוון העור, על מסגרת הפנים ולפי תיקונם, בעזרת מברשת סיליקון או ספוגית לחה, תוך כדי שמירה על טשטוש ומעברים רכים בין שני גווני המייק אפ.

נקודות אור: להבלטת התלת מימד בפנים מניחים מייק אפ הבהיר מגוון העור, באזור
ה - T ( מצח, אף, סנטר ) ועצמות הלחיים.

פודרה:
לקיבוע בסיס המייק אפ וההצללות, מניחים פודרה שקופה בעזרת פאף ולאחר
מעיפים את עודפי הפודרה שלא נספגו בעור, בעזרת מברשת מניפה.

4.     גבות:
כחלק בלתי נפרד מאיפור העיניים מסרקים את הגבות בעזרת מברשת "סליל " ולאחר ממלאים אותן לפי מבנה הגבה בעזרת עפרון גבות או צללית דחוסה ומברשת מלוכסנת לגבות.

5.     סומק:
למראה הרמוני ומלא חיים, מסמיקים את תפוחי הלחיים בסומק באבקה או ברונזר בגוון כתמתם, אפרסק או ורדרד, על מנת לא לקחת את תשומת הלב מאיפור העיניים הדרמטי. את הסומק מניחים על תפוחי הלחיים בעזרת מכחול סומק, תוך כדי התחברות אל עצמות הלחיים.

שפתיים:
למי שאוהבת ללכת על שפתיים מודגשות ואדומות, זו הזדמנות נהדרת. השפתיים האדומות משתלבות באופן מושלם עם האיפור הדרמטי שבעיניים. כמו כן מי שלא יכולה להיפרד מהגלוסים החביבים, הגוונים המומלצים הם האפרסקים, כתמתמים, מוזהבים, וכמובן הטבעיים.


 

 



בועז שטיין אמן איפור המרכז לאיפור מקצועי בועז שטיין 03:6916061 www.boaz-stein.com 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב