דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לירידה במשקל 

מאת    [ 24/01/2010 ]

מילים במאמר: 823   [ נצפה 3386 פעמים ]

 


    טיפים לירידה במשקל

 

א. ראשית אומר שאני לא בעד דיאטה ללא פעילות אירובית ואנאירובית מכיוון שדיאטה בלבד גורמת לגוף לאבד שריר ושומן אך הצורה נשארת אותו הדבר רק בקטן אז אם היתה לך צורה של אגס גדול עכשיו אתה אגס קטן ורוב הסיכויים שישארו סימני הרזיה  , לכן אני ממליץ לשלב פעילות ספורטיבית לכל הגוף הן אירובית והן משקולות על מנת לעצב מחדש את הגזרה ואין הבדל בזה בין נשים לגברים.

ב. יש לפזר את הארוחות במהלך היום לשש ארוחות ולא לשלוש ארוחות גדולות כמו שנוהגים המון העם מכיוון שיש פער זמנים גדול בין ארוחה לארוחה הגוף נאלץ לאחר שלוש עד ארבע שעות ללא אוכל לקחת את החסר לו ראשית מן השרירים ולאחר מכן מעט מן השומן וזה פוגע לנו גם בהישגים וגם בקצב חילוף החומרים.

 ג. אחת הטעויות הנפוצות היא שישנם אנשים ובעיקר נשים שלא אוכלי/ות פחמימה לפני האימון וזו לא הדרך הנכונה מכיוון שהגוף לא יכול לשרוף שומן בצורה יעילה ללא פחמימה וישנה תחושה של חוסר אנרגיה באימון מה שמוביל לפעילות פחות אינטנסיבית כך שהפסדנו משני הכיוונים.

ד. הפחמימה שלך לאורך כל היום צריכה להיות בעלת אינדקס גליקמי נמוך כלומר פחמימה שעוזבת לאט את הקיבה כגון: שיבולת שועל, אורז מלא, תפוחי אדמה וכו' כך תהיה לך אספקה תמידית של אנרגיה ללא קפיצות ברמות הסוכר בדם והגוף ינצל את הפחמימה במלואה ללא איחסון מיותר כשומן.

ה. שתה הרבה תה ירוק כבר לפני אלפי שנים נודע שהוא מונע סינתזת (הרכבת) שומן בגוף, מאיץ חילוף חומרים ועוד המון סגולות נפלאות אך זה לא הזמן ולא המקום לפרט.

ו. שתה קפה שחור 20 דקות לפנים אימון ובכך תשרוף שומן ביעילות רבה יותר (לא לבעלי לחץ דם גבוה.

ז. הזמן האידאלי לשרפת שומן הוא בבוקר על קיבה ריקה ומעריכים שהגוף בזמן הזה שורף שומן בכ 300% יותר מאימון רגיל אך יש לקחת כמה טבליות אמינו לפני האימון כדי להימנע מפירוק שריר מיותר (כמות הטבליות משתנה מאדם לאדם לכן יש להתייעץ עם גורם מקצועי בקשר לכמויות.

ח. בגדול הקפד שכמות הקלוריות הנכנסת תהיה קטנה מכמות הקלוריות היוצאת כלומר מאזן שלילי, אך השמר לך מגרעון גדול מדי לכן למי שלא מתייעץ עם מומחה אני ממליץ להוריד רק 500 קלוריות ולא יותר.

ט. אם אתה שותה שתייה קרה עדיף שזה יהיה עם קוביות קרח מכיוון שהגוף מתאמץ לחמם את המים לטמפרטורת הגוף ובכך שורף קלוריות.

י. אם אתה מדבר בטלפון ,תלך תוך כדי דיבור ואם אתה בא למקומות עם רכבך דאג להחנותו מרחק מה ממקום היעד וצעד ברגל לשם וכן לגבי מעליות תמיד תעדיף את המדרגות מכיוון שכל קלוריה נחשבת.

יא. אם דילגת על ארוחה אל תרבה בארוחה הבאה יותר כדי להשלים את החסר אין צורך, זה יצבור שומן מיותר, פשוט תחזור לתפריט שלך כאילו לא קרה כלום.

יב. ידידו הטוב ביותר של האדם הוא השריר (לא הכלב) מכיוון שקילוגרם שריר שורף לנו ביממה 140 קלוריות בלי לעשות כלום, קילוגרם שומן לעומתו שורף רק 40 קלוריות ביממה וצריך להיזהר לא להיכנס למצב של פירוק שריר, לכן במצבים שאתה אמור לבחור בין חלבון לפחמימה בארוחה (או זה או זה) תמיד העדף את החלבון כדי לתחזק את השריר הקיים.

יג. דאג לאכול חלבון בכל ארוחה ולו זכות הקדימה כלומר אם יש בשולחנך חזה עוף ואורז תמיד תתחיל עם החזה עוף כיוון שגילינו שחלבון עוזב את הקיבה תוך 3 שעות ואילו פחמימה תוך שעה השילוב של החלבון לפני הפחמימה מעכב את יציאתה.

יד. שומן הוא לא האויב , ליתר דיוק הוא חבר ואתה צריך אותו על מנת לחיות ולשרוף שומן מה שכן צריך להימנע ממנו הוא השומן הרווי הבא בעיקר מן החי והוא במצב צבירה מוצק ואבי אבות הטומאה הוא שומן הטראנס המצוי היום בהמון מאכלים בעיקר ג'אנק פוד וחטיפים והוא רוצח שקט האחראי לאין סוף מחלות בדורינו.

טו. שתה 2 כוסות מים לפני כל ארוחה - שתיה ואכילה משפיעות על אותו מנגנון תחושת השובע ולכן מים לפני הארוחה גם תתן תחושת מלאות וגם תחושת שובע ביחד עם הארוחה ובכך נמנע מאכילה יתרה.

טז. יש מישהו שרוצה בכל רגע מהיממה להרוס לך את החיטוב ושמו סוכר כן לכולנו יש חולשה למתוקים ובעיקר הרצון מתגבר בתקופת החיטוב אבל אין ברירה מתאמנים יקרים צריך פשוט להימנע אך לא לגמרי אפשר להשתמש בממתיק טבעי בשם סטיביה שהוא לדעתי הטוב ביותר היום בשוק וניתן להשיג אותו בחנויות טבע או חנויות אורגניות ולמי שידו אינה משגת יכול להשתמש בסוכרלוז.

יז. פעם בשבוע אכול מה שאתה רוצה במשך חצי שעה כולל מתוקים, אוכל לא בריא, ג'אנק פוד ,פירות בקיצור מה שבא לך. זה יעזור לך להישאר שפוי וליצור "זעזוע חיובי" לגוף מכיוון שבמהלך השבוע הגוף מנסה להתרגל לגירעון הקלורי וחושש שנמות ממחסור במזון ומתאים את קצב חילוף החומרים לקלוריות הנכנסות כך שלא תוריד ולא תעלה במשקל ועיי הארוחה הזאת הוא מרפה ומבין שאין רעב בעולם.

יח.אחת השיטות היעילות ביותר כיום לשרפת שומן היא: פיצול אימוני האירובי כלומר לעשות אימון אחד על בטן ריקה מיד עם קומך בבוקר כמובן שאפשר לשתות קפה שחור ללא סוכר וטבליות אמינו למי שצריך. ואימון שני בלילה לאחר הארוחה האחרונה של היום ובסיומה ללכת לישון מיד לאחר שתית השייק חלבון.

מתאמנים יקרים את הנוסחה לבנית הדיאטה לא חשפתי מסיבות ברורות אך מי שרוצה דיאטה מותאמת אישית למטרות שלו מוזמן ליצור איתי קשר דרך האתר שלי.
בהצלחה!

 

 

אופיר אפק - מאמן כושר אישי


http://www.ofirafek.com/index.php?act=1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב