דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליצן קטן שלי 

מאת    [ 24/01/2010 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1709 פעמים ]

אחד הפתרונות השכיחים, בארגון יום הולדת לילדי הגן, הוא ליצן/ית כזה או אחר, עם אף אדום ופנים מצחיקות,שמפעיל את החבורה השוקקת של ילדי הגן. מבצע להטוטים קטנים, משתטה, רוקד איתם צוחק איתם ויוצר אווירה שמחה ונעימה.

מרבית ההורים ילכו על סוג "פתרון" שכזה שבמרבית המקרים מתאים לשכבת הגיל הזו. אך כדאי לבדוק עם הילד הפרטי שלכם מה עמדתו בעניין. נכון הוא/היא עוד נורא צעירים, אבל תתפלאו, גם לילד בן שלוש יש עמדות ודעות בכל עניין. ולמה כוונתי, מסתבר שלא כל הילדים אוהבים ליצנים באותה מידה. יש כאלה שאפילו חוששים מפניהם.
בגיל הזה, יש לפעמים קושי לעכל, שהדמות מאחורי המסכה והפנים הצבועות לבן, היא אדם,כמוני כמוכם. יש ילדים שרואים בכך אפילו איום ועלולים לפרוץ בבכי , באותו יום חשוב בשנה.
לכן, רצוי לברר עם הילד הפרטי , מה הוא חושב על ליצנים בכלל ועל אותו אחד מסוים בפרט. טוב תעשו אם תצרו היכרות מוקדמת, בין כוכב האירוע, לילד שלכם, דבר שיוריד ממנו את מידת החרדה, במידה והיא קיימת.

ובאשר לליצן עצמו, צעירים רבים, בגיל בן סוף התיכון ואילך חושבים, שהם יכולים להיות ליצנים. תפקידכם כהורים הוא למיין, לבדוק, ולדעת עם מי יש לכם עסק. אמנם מדובר, באירוע קטן, יום ההולדת של הילד, אך עדיין, לגביו באותה נקודת זמן, זהו אירוע חשוב שיש להיערך אליו בהתאם. לפני שאתם סוגרים עם ליצן כלשהו, רצוי לקבל המלצות אמיתיות מהורים אחרים, על דרך עבודתו ופעולתו. לא יזיק, גם אם תטריחו את עצמכם, לאירוע מקביל כדי להתרשם ממנו ומדרכי פעולתו. בקשו ממנו לפרט בפניכם, מה יהיה תוכן האירוע וכיצד הוא מתכוון לפעול, גם מול "ילדים/ומקרים קשים" של הפרעות, חוסר תשומת לב וכדומה.
סכמו מראש את המחיר, ואל תשאירו את העניין פתוח.
בעונות מסוימות בשנה כגון לפני סיום שנת הלימודים, ילדים רבים חוגגים יום הולדת. לכן רצוי לברר ולסכם , אפילו חודש מראש. הליצנים הטובים, עסוקים ומבוקשים ומאוד כדאי לברר עם אותו אחד, האם הוא פנוי ביום המסוים אותו אתם רוצים.כדאי גם לעשות סקר שוק, כמו בכל תחום אחר ולבדוק מחירים.

והעצה הכי חשובה, היא פשוט ליהנות ולזרום. לא כל ילדים מסוגלים להתמודד עם מידת ההתרגשות הכרוכה ביום ההולדת שלהם. יש רבים שמפנטזים על האירוע חודשים, וכשמגיע היום הגורלי, הם לפתע מתביישים, ונחבאים אל הכלים. אל תיקחו את זה ללב. הכול עניין של גיל והכול יעבור. השתדלו להנות מהחגיגה , ואנחנו מאחלים לכם, שתהיה לכם אחלה מסיבה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב