דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


13 הכללים החשובים ביותר בהזמנת מתקנים מתנפחים להשכרה 

מאת    [ 21/01/2010 ]

מילים במאמר: 912   [ נצפה 6309 פעמים ]

1.כמו כל דבר בחיים נסו קודם כל לקבל המלצות ממקור ראשון על המפעיל-עוד לפני השיחה.חשוב מאוד שהמפעיל לא יתגלח על "הזקן, שלכם אלא כבר עבר את ה"טירונות" שלו במקום אחר ואליכם כבר יגיע משופשף וכמה שיותר,יותר טוב.

2. אין לכם המלצות? רק מס' טלפון? התקשרו והתרשמו מהשיחה:נסו לזהות בקול אם המפעיל "מורח" אתכם בתשובות או עונה בישירות,עם בטחון עצמי וללא היסוסים.

הקשיבו למידת ההתלהבות שבקולו-חשוב!! ממש לא מתאים לי באופן אישי ,ובטח גם לכם,לעשות עסקים עם בעל עסק ש"נרדם" בטלפון.

מניסיוני כמו שהאדם נשמע כך תיראה גם עבודתו.נסו לזהות נמרצות,התלהבות ושמחה.בעל מקצוע טוב זה בעל מקצוע שאוהב את העבודה שלו."הרדומים"הם אלה שכבר שחוקים בעבודתם ונשארים בתחום רק כי הם לא יכולים להחליף מקצוע אחרי כל כך הרבה שנים בתחום.

תסמכו על האינטואיציה הראשונית שלכם.לרוב זה עובד.

3.  בקשו את כתובת האתר.נסו להתרשם מהשפה הכתובה באתר,מתמונות המתנפחים,רצוי שיהיה באתר גם וידאו של המתנפחים,כך שתראו ממש כמו במציאות איך המתקן נראה.מזוויות מסוימות של צילום מתקנים מסוימים עשויים להיראות ענקיים ובפועל הם יהיו חצי ממה שחשבתם.

4.אין אתר? גם זה קורה.."בדיוק בבנייה","בדיוק אנו משפצים אותו"..הכול תירוצים.קצת בעייתי .פה כבר האינטואיציה שלי אומרת לוותר.

הבחור נשמע לכם?אין בעיה! שישלח לכם תמונות במייל.הרי לא תרצו "חתול בשק"..

5.חשוב!! יש מס' יצרנים מצומצם בארץ ובעולם למתנפחים.תוודאו שמציעים לכם מתקנים המיוצרים בארץ או בארה"ב (חלק קטן גם באנגליה)אך לא בסין.המתקנים הסינים הם אולי נראים גדולים לפעמים אך בפועל הם עשויים מחומר דק יחסית למתנפחים האיכותיים וזה בעייתי.מי שיגיד לכם לא לדאוג...תדאגו..הרי הסינים יודעים לחקות ה-כ-ל אך האיכות היא ירודה למדי בכל המוצרים שלהם.

איך תדעו שהם סינים? פשוט מאוד מתקן איכותי זה מתקן כבד ומאסיבי.מתקנים אלו בד"כ נכנסים רק לטנדרים או לעגלות נגררות.לא הגיוני שמתקן בגודל זהה ייכנס למכונית פרטית במושב האחורי או בבגאז'..ויתקפל קטן קטן כמו סירת גומי של ילדים..הרי זה בא על חשבון משהו .

"איך זה  נוגע אליי? אני לא קונה מתקן!" פשוט מאוד!! מתקן איכותי יכול לשאת פי 2 ילדים לפחות מהמקביל לו הסיני. כך שאם שכרתם מתקן ב300 ש"ח נניח, על מתקן סיני הפסדתם באותו מחיר של השכרת מתנפח איכותי ,חצי מכמות הילדים כך שכאילו שכרתם חצי מתנפח איכותי או במילים אחרות שילמתם 300 שקל,קיבלתם תמורה של 150 שקל... כמו כל דבר בחיים אין מתנות בחינם.

6.כנסו להמלצות באתר.תראו עם איזה גופים עבד כבר המפעיל.נסו לזהות אם ההמלצות אמיתיות או שתולות (תתפלאו אבל יש לצערנו גם כאלה).נסו לזהות סימנים של אמינות בהמלצות.תוכלו לחייג או להגיע לאנשים אלו בקלות ולקבל מהם חוות דעת ולהתייעץ מניסיונם.

7.החליטו אם אתם מעוניינים בהשכרת מתנפחים בתפעול עצמי שלכם או שיגיע מפעיל והוא כבר יתפעל הכל.

החלטתם להזמין את המפעיל? מזל טוב! מה עכשיו? עוד משהו חשוב מאוד לפני הסגירה-

ודאו שלמפעיל יש ביטוח מיוחד למתקנים מתנפחים-חובה!!! שלא ימציא לכם שיש לו ביטוח צד שלישי לעסק ושזה מספיק. צד שלישי לא מכסה נזקים שנגרמו ממתנפחים-אלא בעיקר רשלנות מקצועית ונזקים שנגרמו לאחר כתוצאה מפעילותו אך זה לא העניין פה.

בביטוח צד ג' שכזה,חברת הביטוח לא תכסה שום נזק (חס וחלילה) שנגרם לילדיכם כתוצאה מנזק שנגרם מהמתנפחים כי פשוט חברות הביטוח לא מוכנות לבטח את המתקנים האלו ובנוסף הביטוח עולה המון כך שרק מי שממש בתחום ויש לו המון מתנפחים, שווה לו לבטח אותם וזאת ממש אחרי שחברת הביטוח השתכנעה שאתה מפעיל את העסק בצורה המתאימה לדרישותיהם.תעשו ניסיון ותרימו טלפון לעשרה סוכני ביטוח ותראו שאף אחד לא יחזור אליכם עם תשובה חיובית ואם כן המחיר יהיה אסטרונומי!.לצערי כל השאר עובדים ממש ללא ביטוח וזה סיכון גדול לכולם.

8.הזמינו מתנפח להשכרה המתאים לגיל הילדים ולכמותם.בהגדרה מתנפח ממוצע מתאים לכ-10-15 ילדים.יש יותר ילדים?דאגו לעוד מתנפח או עוד אטרקציות (ליצן,קעקועים,אפיית פיתות בטאבון,יצירה.תוכלו גם למצוא רעיונות נוספים באתר שלנו)כך שיהיו מס' אטרקציות מלבד המתנפח אחרת תמצאו את כל הילדים במתנפח אחד כמו סרדינים כשאחד נמעך על השני ואתם על תקן של מציל בבריכה..

התאימו את המתנפח למידות של הגינה:קחו בחשבון מרווח מהצדדים,מקום לשרוול של המפוח אויר (הקומפרסור) והגובה (עצים,סככה,רשת צל וכו').לא חוכמה להזמין מתקן ענק כדי שכולם יראו שיש לכם יותר גדול ובפועל תישארו עם עוגמת נפש כי הוא לא נפתח בכלל בגינה...

9.ודאו שהמפעיל מתואם עם הזמנים וכמה זמן הוא מגיע קודם לאירוע (לפחות חצי שעה לכל מתנפח.).עדכנו אותו מראש אם הדרך לגינה עוברת דרך מכשולים שיעכבו את ההקמה כגון:מדרגות,שבילים צרים,משטח שקשה לעבור בו (אבנים,חול וגם סלעים-כבר נתקלתי לצערי בכל הסוגים..) אחרת המתקן יהיה מוכן כשהילדים כבר באים.

10.תראו אם ניתן לשלם מקדמה על מנת שלא יתפתה לסגור אירוע אחר במחיר גבוה יותר ברגע האחרון.בקשו ממנו שישלח לכם סיכום דברים במייל.

באירוע גדול יותר בקשו חוזה.

11. בקשו ממנו עוד טלפון למקרה ולא תשיגו אותו.מפעיל טוב מתקשר יום או יומיים קודם.

הוא לא התקשר?התקשרו אתם! אין תשובה והוא לא חוזר אליכם? צר לי אבל תתחילו לחשוש וחפשו מפעיל אחר מייד!

12.מפעיל טוב ומקצועי מגיע עם כל הציוד הנדרש:כבלים מאריכים,ציוד ספייר,מזרוני הגנה וכו'.ודאו מראש שהוא מגיע עם כל הציוד שלא תתבקשו להיות סבלים ואחראי אחזקה ביום המסיבה.

13.בזמן האירוע: ודאו שהמפעיל מעביר את כבלי החשמל בצורה שלא תהווה מכשול,המפוחים יציבים ועל משטח ישר יחסית.רצוי מאוד שהמתקנים ימוקמו על דשא.נפילת ילד על דשא לא כואבת כמו נפילה על מדרכה או אספלט.אאווץ'..

אם הקפדתם על כל הכללים עד לפה,רוב הסיכויים שהאירוע לא רק יעבור בשלום ובבטחה אלא גם יהיה מהנה ביותר גם לילדים וגם לכם.

בכל שאלה העולה בנושא תוכלו ליצור עמנו קשר בסלולרי,במייל או בפורום שבאתרנו ונשמח לסייע לכם בכל עת.

שיהיה לכם מזל טוב ושנתראה רק בשמחות.

מיקי דואק-חמישה בלונים.קום-השכרת מתקנים מתנפחים והפקת אירועים

 אתר הבית- www.5balonim.com 

  052-2205454 מייל- info@5balonim.com

 

 

בהצלחה. מיקי דואק הכותב הינו מנהל חברת האירועים-חמישה בלונים-השכרת מתקנים מתנפחים והפקת אירועים. 052-2205454 www.5balonim.com info@5balonim.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב