דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטרנט ותקשורת 

מאת    [ 20/01/2010 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2797 פעמים ]


 
שר התקשורת החליט לשנות את התפיסה הממשלתית לכל נושא האינטרנט ובעוד חודשיים הממשלה תתחיל להציע בעצמה רוחב פס גדול ושירות אינטרנט אלחוטי ברוב חלקי הארץ. זו מהפכה מודרנית וטכנולוגית של ממש, שעושה שימוש בחיבורים שנקראים  FTTH המתקדמת. מי שתהיה אחראית על הפיילוט היא חברת החשמל, שדרך התשתיות שלה יעשה השדרוג. מדובר בשיטת סיב אופטי לכל בית, כלומר אינטרנט מהיר, דבר שקיים באירופה כבר שש שנים וביפן שבע שנים, ויש שם חמישה מיליון חיבורים בשיטה זו. אינטרנט ותקשורת, העשור השני של שנות האלפיים. הטכנולוגיה מאפשרת חיבור ותקשורת מהירים, ומומחים סבורים כי זוהי הטכנולוגיה המובילה כיום למענה על דרישות הצרכנים לאינטרנט מהיר וזול. הטכנולוגיה הזו קיימת ברשתות התקשורת בישראל, אבל בעיקר במגזר העיסקי. ההחלטה של הממשלה תביא את האינטרנט המאד מהיר, כלומר רוחב פס 9-10 לפחות, לאזרחים. התשתית תתחיל מהצפון ותעבור כחוט השני לאורך כל הארץ. לFTTH יש רוחב פס בלתי מוגבל, ורוב הסיכויים שזו הטכנולוגיה שתנצח בעוד כמה שנים ותחליף את כל הטכנולוגיות האחרות בעולם: הסיב האופטי מאפשר העברת כמויות עצומות של מידע, ובכך להעלות את מהירויות הגלישה, ההעלאה וההורדה לקצב של מאה חמישים מגה, אשר יכול להישמר באופן קבוע.
 
איך אינטרנט ותקשורת עובדים בישראל היום?
 יש תשתית סלולרית כמובן, אבל פרט לזה רוב התקשורת האינטרנטית בארץ היא נייחת: לבזק יש תשתית טלפוניה קווית ולהוט יש את תשתית הכבלים. השיטה החדשה בעצם תהיה השיטה השלישית, שתעבור דרך הקווים של חברת החשמל. פרטי הניסוי שהחליטה עליו הממשלה עדיין סודיים למדי, אבל הוא יתחיל בחודשים הקרוב. שר התקשורת החליט עליה בסוף 2009 כאשר ביקר בחברת החשמל וסגר עם ראשיה את הצרכים התשתיתיים. המבקרים כמובן שואלים שאלות עקרוניות כמו מהי עלות הניסוי? מהו מבנה הניסוי? איזו יכולת יש לחברת החשמל להרחיב את הניסוי לאזורים נוספים בארץ, במידה ויוכתר בהצלחה? איזו תוצאה תגדיר אותו כהצלחה ואיזו ככישלון? אלו שאלות חשובות, אבל נראה שרק ניסוי אמפירי יביא לתשובות עליהן. ישראל בדרך לקדמת הטכנולוגיה בכל מה שקשור לאינטרנט ותקשורת.
התחום של התקשורת מעניין אתכם ואתם רוצים לדעת מה קורה? לא רק באינטרנט מדובר, אלא גם בעיתונות כתובה, מצב הטלויזיה, הרעיון לשדר פרסומות בכבלים ב-2012 ועוד. מעניין אתכם ואתם רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר מרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את הרצאות הטובות ביותר עם אלפי מרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר המרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב