דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגון משרדים להשכרה 

מאת    [ 17/01/2010 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2403 פעמים ]

עבור אנשים רבים, עבודה מהבית היא חלום. לעומת זאת, ישנה קבוצה אחרת של אנשים העובדים שנים רבות מהבית וסוף סוף הגיעו להחלטה כי החלום לעבוד מהבית נסדק. הסיבות לעזיבת המשרד הביתי והמעבר ל-משרדים להשכרה רבות ומגוונות. אחת הסיבות העיקריות לביצוע המעבר מהבית ושכירת משרדים בחוץ בבניין משרדים מסודר היא הפגישות עם קהל הלקוחות אשר הפך במרוצת השנים לחוסר נוחות לך ולבני ביתך.
בכל מקרה ברגע שהחלטת כי חשוב לך לעבוד ולשכור משרדים מסודרים ישנם הרבה דברים שעליך לקחת עם המעבר הזה מהמשרד הביתי ועד השכרת משרדים מסודרים ובבניין משרדים מסודר ומוגדר לכך.
טיפים לארגון החלל במשרד המושכר. חשוב לארגן את החלל, שבו אתה עובד, במיוחד את שולחן המשרד שלך, מולו אתה מבלה את רוב שעות היום במשרד. מראה שולחן שלך יכול להשפיע על העומס הכללי של המשרד וסידור השולחן יקבע לא מעט את הסדר הכללי השורר במשרד.

מחקרים הראו כי שולחן מסודר היטב משפר את היעילות במקום העבודה, כך ששולחן מבולגן במשרד יכול להיות הדבר הפוגע ביעילות שלך ובכך לפגוע בפוטנציאל ההשתכרות שלך בתוך העסק שלך. משרדים מסודרים או שכירת משרדים עבורך או עבור עובדיך פירושה פרודוקטיביות משופרת. כאן תוכל למצוא כמה טיפים מרעננים לארגון המשרדים ולוודא שאתה באופן פרודוקטיבי ביותר.

ניירת – חשוב לארגן את הניירת על גבי מערכת מגשים על גבי השולחן ולארגן בהם את הניירת על פי קבוצות טיפול . הנחת הניירת במקומה תחסוך לך זמן יקר בחיפוש אחר ניירת איבוד ניירת יכולה להוות מקור מביך .

משהו אישי – נחמד לשמור על שולחן חפצים אישיים אך לא להגזים. כולנו אוהבים להביא משהו שמזכיר את הבית, אבל לא לתת לזה לצאת מכלל שליטה או השולחן שלך יהיה ממוקד על הבית ולא על העבודה קדימה.

ניקיון המסך – חשוב לדאוג לניקיון מסך המחשב בקביעות , ניקיון העכבר והמקלדת כדי לשפר את הפרודוקטיביות שלך.
סידור הכסא המשרדי – חשבו לדאוג לעבוד על גבי כיסא נוח לישיבה ארוכה, השקעה בכיסא המשרדי שיהיה נוח , קל משקל , קל לתזוזה אחרת הדבר מהוו מקור לכאבים למי שלא יושב כראוי או שהכיסא לא נוח לישיבה ממושכת.


במקרים בהם אתה נעזר בשירותי משרד משותפים כגון, חדר ישיבות משותף או חדר פגישות משותף חשוב שתיקח בחשבון שבחדרים אלו אתה נפגש עם לקוחותיך ומראה חדר הם פניו של העסק בעיני הלקוח.
רצוי שחדרים אלו יקבלו את הנוף המרבי הנשקף מבניין המשרדים, רצוי החדרים אלו וימוקמו באזורים השקטים של המשרד למניעות הפרעות מיותרות. חשוב שחדרים אלו יכילו את הטכנולוגיה הרצויה לך לעבודה מול לקוחותיך כגון: מחשב, מקרן אינטרנט וכד'

מחקרים הראו כי משרדים מסודרים היטב יכולים לשפר ביעילות את מקום העבודה, השולחן המבולגן פוגע ביעילות שלך ופוטנציאל ההשתכרות . סידור וארגון של משרד מתחיל בשולחן שלך ונגמר במראה כללי של המשרד כל שלכל דבר הקיים במשרד ישנו מקום אחסון הולם ומסודר.
סדר וארגון המשרד מתחיל ב-השכרת משרדים המתאימים לאופיו של העסק שלך וביכולת הארגון והסידור שלך המשרדים להשכרה. המראה של משרד מסודר ומאורגן היטל יכול לשפר את היעילות שלך ושל העובדים שלך. ארגון נכון של המשרד החל ממראה שלך שולחן מסודר וכלה במראה הכללי של המשרד משדר על אופיו של המשרד באופן כללי מול קהל לקוחותיך. משרד מסודר מראה על עסק מסודר וכו'...

לאחר 18 שנות עבודה וניסיון בתחום הנדל"ן, אני מאמין בשירותי יעוץ וליווי הלקוח באופן אישי, המותאם לפי צרכי הלקוח. כל לקוח המתקשר לחברה מדבר איתי באופן אישי ומקבל את חוות דעתי לגבי דרישתו ורצונו. אנו מלווים את לקוחתנו החל מהרמה הפרלמנארית לגבי לנכס המבוקש, איתור הנכסים המתאימים, סיור בנכסים וכלה בניהול משא ומתן עד גמר העסקה, וכל זאת תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה, סודיות מלאה ועמידה בלוחות זמנים .משרדים להשכרה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב