דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרדים להשכרה - החלטה מאוזנת או טעות? 

מאת    [ 17/01/2010 ]

מילים במאמר: 312   [ נצפה 3406 פעמים ]

לפני שהולכים לצעד חשוב כגון השכרת משרדים חשוב לדעת לקבל החלטות מאוזנות. חשוב לדעת מראש מספר דברים בטרם השכרת המשרד. האם אנו רוצים משרדים להשכרה על מנת שאנשים רבים יוכלו לבקר אותנו על בסיס יומי, האם אנו מעוניינים במשרדים להשכרה בעלי שטח פתוח או בעל חללים קנים וסגורים. אהאם אנו מעוניינים במשרדים להשכרה בבניינים שניראים במצב מצויין או יכולים להסתפק בבניין משרדים ישן יותר. מהו המרחק הרצוי מנקודות היציאה לכבישים ראשיים. כמה השקעה כספית אנו נדרשים להשקיע במשרד.... בוודאי שלא נרצה לגמור את רוב ההוצאות והרווחים שלנו על סידור המשרד ועוד...

שטחי משרדים צריך להיות מרווח. אם יש לך מכונת צילום, מדפסת סורק גדול למשל לעשות את העבודה ייתכן שלא תהיה לך מספיק מקום, תלוי כמה אנשים אחרים אתה עובד עם שלך. אם אתה אדם שיש לו בעיה לעבוד בחללים קטנים היינו בחדרים נפרדים אז העדיפות היא שכירת משרד המיועד ל-OPEN SPACE כך שיש במשרד המון מקום לנוע ולהסתובב פנימה .


ראשית, עליך להחליט על תקציב השכרת משרדים. זה לא קל כמו שזה נשמע, תגלו כי יש הרבה הוצאות שיש לך ואפילו לא התחילת לשקול בעת החיפוש אחר משרד להשכרה לדוגמה, חשמל, ארנונה, מים, וכוד'. עד עכשיו, אם אתה עובד מהבית, עלויות החשמל היו כלולים בשימוש הביתי. אם לא היית חרוץ בפיקוח על השימוש של העסק בניגוד לשימוש האישי שלך בבית, אז אתה יכול להיות רעיון עבורך לשכור משרד. אתה צריך להסתכל בזהירות על איזה סוג של ציוד אתה משתמש עבור העסק שלך, ולהתחיל לעבוד, במסגרת התקציב שלך להשכרת משרד יש לכלול את כל עלויות הנילוות לזה.


בנייני משרדים בתל אביב או בנייני משרדים ברמת גן מאפשרים לשכור שטחי משרד בגדלים שונים. ישנם עסקים השוכרים משרדים קטנים בשטחם כך ומאפשרים לעובדי המשרד עבודה מהבית כך שהמשרד אינו משמש כמקום ישיבה עבור העובדים אלא כמרכז שירות לקוחות. במקרה הזה יש טכנולוגיות המאפשרות עבודה מרחוק ועל מנת להשתמש בהם צריך לדאוג כי בניין המשרדים מאפשר שימוש בטכנלוגיות אלו.

דודו חיים, מנכ"ל DH תיווך נדל"ן - מומחים בשיווק נדל"ן כתובתינו: אבא הילל 7 בית סילבר רמת גן טלפון: 03-7318881 פקס: 077-2013382 נייד: 052-6977757




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב