דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפואה סינית 

מאת    [ 17/01/2010 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2394 פעמים ]

אך מה יעשו האנשים שעדיין סובלים מתסמינים שונים המפריעים להם לתפקוד תקין בחיי היומיום? האם יישארו עם הכאבים ועם חוסר הידיעה מדוע הם נגרמים מלכתחילה?

הפתרון לבעיות, מחלות והפרעות פיזיות ונפשיות רבות נמצא בידיי הרפואה הסינית, אשר הוכיחה את יעילותה והצלחתה במקומות בהם לרפואה הקונבנציונלית אין פתרונות.  כיום, הרפואה הסינית הולכת יד ביד עם טיפולים שונים של הרפואה הקונבנציונלית, אך אל לנו לבלבל, הרפואה הסינית אינה באה כתחליף לרפואה הקונבנציונלית אלא כדרך נוספת ומשלימה למחלות ובעיות  להן הפתרונות באמצעות הרפואה הקונבנציונלית דלים או בלתי מספקים.

בספטמבר 2007, נערך מחקר בנוגע לטיפולים לכאבי גב, המחקר נערך באוניברסיטה בגרמניה וגילה שממגוון הטיפולים המוצעים כיום לכאבי גב, דיקור סיני נמצא כטיפול היעיל ביותר לבעיות גב. הטיפול בדיקור סיני, שהוא אחת משיטות הטיפול הנפוצות והמוצלחות של הרפואה הסינית, הפחית את עוצמת כאבי הגב וגרם לשיפור באיכות החיים של המטופלים. אחת מהיכולות המופלאות של טיפול באמצעות דיקור סיני, הוא טיפול  בסימפטומים של סרטן ותופעות הלוואי של הטיפולים לסרטן. ממחקר אשר התפרסם בשנת 2000 ב- Journal of the American medical association, המבוסס על השפעת הדיקור על חולים בסרטן השד, נמצא כי דיקור סיני יעיל מאוד בהקלה על תופעות מחלת הסרטן ותופעות הלוואי מטיפול, כגון: עייפות, גלי חום, בחילות, הקאות וכאב. 

אחת מהנחות היסוד של הרפואה הסינית, היא שיש צורך להסתכל על האדם כמכלול של גוף ונפש המושפע ומשפיע על הסביבה, הטבע והיקום. על פי הרפואה הסינית, קיימת בגופנו אנרגית החיים הנקראת צ`י. אנרגיה זו אחראית על כל המחלות, בעיות, הפרעות, איזון, הרמוניה ואושר בחיינו. אנרגיה זו זורמת בגוף האדם דרך 12 מסלולים  הנקראים מרדיאנים. כאשר האדם סובל מתסמינים שונים, כגון: כאבים, דלקות ואף סרטן, ייתכן מאוד, שאנרגיית החיים בגופו- הצ`י, חסום ועקב כך נוצרו כל התחלואים בגופו של האדם. הרפואה הסינית טוענת, כי אין כאב בלי חסימה ואין חסימה בלי כאב ובאמצעות טיפול בדיקור סיני, יהיה ניתן לשחרר את החסימה אשר גורמת לבעיות אלו ולאפשר לאנרגיית החיים לשוב ולזרום בחופשיות בגוף מאוזן והרמוני.

הרפואה הסינית משתמשות במספר של שיטות טיפול, אשר המפורסמת והמוצלחת מבין כולם הוא טיפול בדיקור סיני- אקופונקטורה. שיטות טיפול יעילות נוספות כוללות: שימוש בצמחי מרפא, טווינה – פיזיותרפיה סינית , צ´י קונג , הילינג, נטורופתיה, תרפיית מגע, הומיאופתיה ועוד.

באופן כללי, כאשר אדם מרגיש חולה הוא הולך לרופא קונבנציונלי, לעומת זאת, הרפואה הסינית פועלת כרפואה מונעת ואינה מחכה לאדם עם תסמיני מחלה להגיע לטיפול, הרפואה הסינית עוזרת במניעת המחלה לפני התפרצותה וממליצה לאנשים להגיע לטיפולים ברפואה סינית לא רק שהם חולים אלא דווקא שהם בריאים ומרגישים טוב, וזאת בכדי למנוע הופעת התחלואים והבעיות השונות. הרפואה הסינית גורמת  לשיפור מצבו הבריאותי והנפשי של האדם, תוך כדי גילוי שורש הבעיה האמיתי, וכל זאת  ללא שימוש בחומרים כימיים. כמו כן, כחלק מטיפול ברפואה הסינית, יילמד האדם  מהם הרגלי חיים וצורת חשיבה חיובים וטובים אשר ימנעו את חזרת המחלה.

 

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאותhttp:www.bari-p2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב