למעלה מ- 30 מדינות מרחבי העולם ועשרות גופי תיירות ישראליים ישתתפו ביריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2010, שיתקיים בתאריכים 9-10 בפברואר בגני התערוכה בתל-אביב. היריד פתוח לקהל הרחב ללא תשלום החל מהשעה 15:00.
היריד זוכה לחשיפה עצומה, ובמשך שני ימי פעילותו מגיעים אלפי מבקרים ומאות אנשי מקצוע המבקשים להיפגש, להכיר ולשתף פעולה. מפעילי תיירות ישראליים, המשתתפים בקביעות ביריד, ממליצים לגופים נוספים לקחת בו חלק ולהקים ביתן בתערוכה.
עיר דוד הפכה בארבע השנים האחרונות לאחד מחמשת האתרים המובילים בישראל, הן מבחינת מספר המבקרים (כחצי מיליון מבקרים בשנה) והן מבחינת החשיבות ההיסטורית.
שחר שילה, מנהל השיווק של עיר דוד, אומר: "אנו משתתפים ביריד התיירות IMTM כמעט מהשנה הראשונה לקיומו. מבחנתי זו נקודת מפגש של כל הברנז'ה המקצועית שמשקפת עבורי תמונת מצב מהימנה של גופי התיירות בישראל. במהלך היומיים האלו החשיפה ליריד היא מקסימאלית, וזה חשוב לי מאוד. השנה אנו מביאים ליריד מיצג תלת מימדי מרשים ומושקע שעוסק בעיר דוד, אשר יהיה פתוח לקהל הרחב".
רובי הרשקוביץ', מנכ"ל בריסל איירליינס בישראל אומר: "מאז חנוכת טיסות בריסל איירליינס לישראל בשנת 2003, יריד התיירות IMTM הוכיח עצמו כאירוע שהכי מחזיר את ההשקעה שהיינו מעורבים בו בארץ כחברת תעופה. במהלך יריד התיירות IMTM 2010 אנחנו נחשוף לקהל הרחב נוכחות חסרת תקדים של בריסל כיעד לתיירות הישראלית".
גם חמת גדר הינה משתתפת קבועה ביריד התיירות. השנה האתר יביא אל היריד את החוויה של הפארק, המעיינות הטרמומינרליים הייחודים לו, ואת מלון הבוטיק ספא וילג'.
אריאל הירט, מנכ"ל חמת גדר, אומר: "ההשתתפות ביריד IMTM מביאה לחשיפה עצומה. אנחנו רואים ביריד פלטפורמה חשובה לפעילותנו, ולהבאת חמת גדר למודעות של הציבור הרחב והגורמים המסחריים העסקיים".