דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי הריון...בלוג חדש בארץ! 

מאת    [ 11/01/2010 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2907 פעמים ]

למרות שפע המעצבות לבגדי הריון , עדיין אני שומעת כמה קשה למצוא אופנה להריון איכותית....

כמעצבת בגדי הריון מזה 7 שנים וכמעצבת אופנה לנשים בכלל , בפריז בה חייתי 15 שנה, אני מודה שלפעמים קשה למצוא בגד הולם והסיבות דוקא אחרות....

יש היצע עשיר בקשת רחבה של מחירים. לנשים המעונינות ורגילות להשקיע במוצר איכותי , לאלו שאינן רוצות או אינן יכולות לשלם יקר עבור מוצר  ...וגם לאלו שיודעות לשלב בטוב טעם ותחכום פריטים זולים יחסית עם יקרים יותר וליצור מראה אישי, בלי קשר למחיר.

אלו האחרונות, ברות מזל הן...משום שתמיד ידעו  להראות במיטבן. אבל הן נדירות...

וכאן באות לעזרת כל ההריוניות באשר הן , שלל חנויות לבגדי הריון בארץ ובעולם. ותאמינו לי, ראיתי הרבה! 

כמותג הנמכר ביפן, רוסיה כל אירופה, קוריאה הדרומית, ולאחרונה בארץ, אני מכירה היטב את שלל המותגים להריון, ביקרתי באין ספור חנויות להריון .

החדשות הן טובות, יש מהכל! אין תירוצים...כולן יכולות להראות "סוף הדרך" . צריך רק לאהוב ולקבל את הגוף החדש והשינויים שמתחוללים בו. וזאת המלאכה הקשה ביותר למרבית הנשים.

אחת הסיבות להקמת הבלוג שלי היתה לצלם נשים שהן לא דוגמניות במוצרים שלי, נשים מלאות או רזות ,בעלות מבנה גוף שונה.את כולן אני רוצה להלביש.

אני שמחה ומאושרת להתחיל להציג בבלוג את דגמי ההריון! ה"דוגמנית" שנבחרה לצורך העניין היא אלה, חברה טובה הנמצאת בחודש השביעי להריונה. אלה היא אם לשתי בנות (בקרוב שלוש, חמסה חמסה - בריאות!) ואם אתם שואלים אותי מציגה מראה הריוני יפהפה שמתאים בדיוק לדגמים שלי. 
אז איך בכלל הגעתי לעצב בגדי הריון? ובכן, בסביבות התקופה בה הייתי בהריון עם בני המקסים (לפני שמונה שנים בפריז הקרה...), הייתי כבר מעצבת עסוקה אבל הרגשתי שאין בשוק מענה מתאים לצרכיי ודגמים שמתאימים בדיוק לרצונותי.  מדהים שבכל פריז לא היה מענה איכותי ומעוצב ברמה גבוהה.אז כמו שאומרים "הצורך הוא אבי כל המצאה", החלטתי להרחיב את עיסוקי ולעצב גם בגדים לנשים הרות.
מאז...החברה כבר קיימת שבע שנים ומציעה מוצרים גם ליום יום ,שלוב של נוחות ועיצוב מוקפד.
התפיסה שלי לגבי בגדי הריון הינה שבגדים אלה לא אמורים לתפקד רק ככסות שתעלה על הגוף המתעגל שלך בבוקר ותאפשר לך לצאת מהבית כשהבליטה בקדמת בטנך מכוסה (תאמינו לי שאני מודעת היטב למצב בו אישה בהריון פותחת את הארון ומגלה שאין לה מה ללבוש, פשוט משום שהכל כבר נהיה קטן מדי). אני מאמינה שלאישה הרה יש זכות מלאה להיראות מסוגננת ושיקית, לפחות כמו בימים בהם היא לא נשאה בבטנה את יורש העצר הקטן, ואולי אפילו יותר...

ואשה בהריון בהחלט יכולה ללבוש זוג מכנסי סקיני איכותיים - תשאלו את אחינועם ניני שקנתה לא מזמן את הזוג שאלה לובשת כאן בתמונות - שייחטבו את רגליה וייצרו קונטרה לתפיחה החמודה שממוקמת באמצע הגוף. אלה בחרה לשלב עם מכנסי הסקיני את חולצת העטלף האפרפרה הזו, בעלת שרוולים תפוחים וקפל מעניין בחפת השרוול.
הפרטים הקטנים מוסיפים, ללא ספק, עניין ושיק לכל בגד ובחולצה הזו הם באים לידי ביטוי היטב בשרוולים, בכיווצים העדינים שבתפרים הצדדיים של החולצה (מודגמים היטב בתמונה הראשונה) וכמו כן בסרט הבד המתנפנף הממוקם לצד הכתף. מצויידת בנעלי אוקספורד שחורות עם עקב קטן ונוח ותיק צד כסוף עם רצועה ארוכה, אלה בהחלט מוכנה לצלוח את סדר היום ההריוני שלה בנוחות ובסטייל.

http://www.larobebleue.com/


http://larobebleue.blogspot.com/
אורלי רודריג, מעצבת אופנה ובעלת מותג אופנה , אשר נמכר בהצלחה בעולם מזה 6 שנים,מעצבת בגדי נשים ובגדי הריון המשלבים תחכום,שיק ופשטות, נשיות וקלילות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב