דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום מכירות באמצעות משחקים ברשת 

מאת    [ 06/01/2010 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 2661 פעמים ]

חברות מסחריות בישראל ובעולם בוחרות שלקדם את מוצריהם באמצעות מודעות באינטרנט הכוללות אלמנט של משחק המיועד לקהל היעד הצעיר. מחקרים הראו כי קהל היעד הצעיר והדינמי הוא דווקא זה שמשחק באותם משחקים שחברות הפרסום הגדולות משתילות בתור באנרים באתרי התוכן הגדולים. באמצעות האלמנטים המשחקיים הללו למעשה החברות המסחריות קונות את הילדים ומבצעות מהלך של קידום מכירות נכון למוצריהם בקרב הילדים. אומנם, שילוב של משחקי Flash בפרסומות למוצרים המיועדים לקהל היעד הצעיר הוא מהלך שיווקי יקר יותר ממודעת פרסום רגילה אך למעשה התוצאות מוכיחות שהוא מוכר ומקדם את המוצר מעולה בקרב הצעירים.

עוד הראו הנתונים כי הילדים למעשה מתמכרים למשחקים שהחברות המסחריות מפתחות בעבורם למען קידומי המכירות השונים. במחקר קטן שערכו חברות הפרסום הגדולות הוכחו הטענות שהילדים נכנסים לאותם משחקים של החברות המסחריות גם בפעם השנייה, השלישית והרביעית – רק לשם המשחק. מה שמעניק לאותם חברות חשיפות נוספות גם לאחר שצפו בפרסום שלהם ומגדיל את האפקטיביות של הפרסומת. ברגע שאותן החברות המסחריות גורמות לילדים הצעירים להיכנס למשחק שוב ושוב הם ללא ספק גורמות להעלאת המודעות של המוצר אותו הם מפרסמים וכתוצאה ישירה – הגדלת המכירות של המוצר. קהל היעד הצעיר הוא קהל יעד שמושפע ומקבל החלטות לעיתים בגלל פרזנטציה חיובית ומושכת, לעיתים גם אם הוא לא אהב את המוצר או מעדיף מוצר אחר על פניו.

חברות הפרסום שמפתחות משחקים למטרת שיווק וקידום מכירות של מוצרים שיווקים יודעות היטב מה קהל היעד מחפש ובאיזה סוג של משחקי רשת הוא אוהב לשחק. אותן חברות מפתחות משחקי רשת המתאימים לטרנד העכשווי בקרב הצעירים, רוכשות למשחק כתובת אינטרנט משלו ובכך מושכים את הילדים להיכנס למשחק שוב ושוב. על ידי יצירת עניין במשחק, חברות הפרסום משתילות שחקנים שתולים שמפרסמים את המשחקים המיועדים לקידומי מכירות ברשתות חברתיות, בבלוגים ובפורומים בהם מסתובבים הרבה צעירים.
למרות העובדה שאותם משחקים שיוצרים חברות הפרסום הם משחקים זולים ולא מתוחכמים, הם עדיין ממשיכים למשוך את הצרכן. מה שמוכיח שמיתוג למוצר וקידום מכירות ניתן לעשות באמצעות כל סוג של משחק שיסקרן ויעניין את קהל היעד הצעיר.

אביב ד. שחקן אקסבוקס ובעל בלוג משחקים - wahtnow.info




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב