דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ מקצועי בבחירת דיור מוגן 

מאת    [ 04/01/2010 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2582 פעמים ]

דיור מוגן הוא פיתרון הדיור המתאים ביותר לבני הגיל השלישי, המספק סביבת מגורים איכותית עם עושר חברתי, חוגים, השגחה וצוות רפואי שיהיה שם במקרה הצורך (טפו טפו טפו) ואף מחלקה סיעודית.

 דיור מוגן- מרוב דובים לא רואים את היער

אין ספק שהדיור המוגן הוא אופציה נהדרת עבור אנשים רבים, הבעיה מתחילה כאשר עלינו לסייע להורים או לסבים שלנו בבחירת המקום בו הם יגורו. המבחר הוא עצום והוא גדל משנה לשנה. כיום קיימים בארץ מאות מרכזי  דיור שכאלה וכל אחד מהם מציע ושם דגש על דברים אחרים. לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו.

יועץ מקצועי לדיור מוגן

אי לכך ובהתאם לזאת, קמו ברחבי הארץ יועצים רבים שתפקידם הוא להאיר את דרככם בדרך לבחירת דיור מוגן שיהלום את אהוביכם ותקציבם. לכל אחד מאיתנו צרכים שונים ויועץ יוכל לעזור לכם לפרוט את הצרכים ולהבין  מהו המקום המתאים ביותר.

במסגרת עבודתו מבקר היועץ בכל המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כאן כי יועץ טוב לא יסתפק בביקור אחד, אלא יתעדכן בכל כמה זמן בנעשה בכל מוסד ומה השתנה בו. בביקוריו הוא מקבל משוב מן הדיירים ולא פחות חשוב מכך- מבני משפחותיהם וממוסדות הרווחה.

לנו, האנשים הפשוטים, חסר פעמים רבות ידע מקצועי רב בבואנו לבחור דיור מוגן עבור יקירנו. ליועץ טוב יש את הידע המקצועי הזה. הוא יודע היכן יש מרכז שיקום טוב ואיפה יש מחלקה סיעודית איכותית. יש לו את ההשכלה והניסיון בתחום שיכולים לעזור לנו ולחסוך מאיתנו הרבה כסף וחשוב מכך- הרבה כאב לב ועגמת נפש.

הצילו- ביורוקרטיה!

ברבים מהמקומות המציעים דיור לבני גיל הזהב, נתקל לפעמים בחומות של ביורוקרטיה. לא כי מישהו רוצה ברעתנו- פשוט כי ככה זה. למי שלא מכיר את התהליך מבפנים, המפלצת הביורוקרטית עלולה להיראות מאיימת ולהשאיר אותנו חסרי אונים. הדברים נכונים במיוחד אם אנו מגיעים מתוך מצב של מצוקה, מה שקורה פעמים רבות מול מוסדות אלה.

היועץ שנבחר מכיר את הנושא לפני ולפנים. יש לו אנשי קשר במוסדות דיור מוגן רבים והוא מכיר את התהליך הביורוקרטי היטב. הוא יוכל ללוות אותנו, להסביר איזה מסמכים יש למלא ולמי להגיש אותם. מעבר לכך הוא גם יידע להדריך אותנו בכל הקשור להשתתפות במימון והגשת בקשות בנושא למדינה, שכן בתי הדיור המוגן יכולים לעלות לפעמים כסף רב.

ככה יעשה לאיש אשר בית דיור מוגן חפץ ביקרו

יועץ מקצועי לנושא הדיור המוגן נתפס ברבים מבתי האבות כגורם חיצוני שהמוסד רוצה ביקרו. זה פשוט מאוד: אם היועץ מתרשם מהמוסד לטובה, הוא כנראה יישלח לשם יותר אנשים, מתוך מחשבה שזה המקום הטוב ביותר בשבילם. על כן, הוא מסוגל להשיג עבורכם עסקאות טובות יותר מאלו שהייתם משיגים בכוחות עצמכם. יש לו כוח מעצם תפקידו ואת הכוח הזה הוא מגייס לטובתכם.

עלויות יועץ מקצועי לדיור מוגן

שימו לב: יועץ מקצועי שידריך אתכם בנבכי העולמות של דיור מוגן לא יעלה לכם ולו שקל. במרבית המקרים, מקבל היועץ את שכרו מכורח הסדר שנעשה עם בתי האבות בארץ ושכרו מגיע מהם. כאן המקום להמלצה אחרונה: לפני שאתם בוחרים יועץ שיסייע לכם בתהליך, בררו עליו. בדקו המלצות, לכו לדבר עם אנשים להם סייע בעבר ושימו לב לרושם שהוא מותיר בכם. כך תוודאו שיקיריכם ישוכנו בבית דיור מוגן איכותי.

מאמר זה נכתב באדיבות חברת בית בכפר - רשת בתי הדיור הגדולה בישאל, המפעילה 5 בתי דיור באזור המרכז והשרון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב