דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת חזה - סוגי שתלים, חתכים וסיבוכים אפשריים 

מאת    [ 04/01/2010 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 3401 פעמים ]

ניתוח הגדלת חזה - הוא כיום אחד מהניתוחים הפלסטיים הכי נפוצים בעולם, מאז ומתמיד נחשב החזה הנשי לגורם משיכה אצל גברים ומקור לגאווה אצל נשים ועם השנים והתפתחות הרפואה האסתטית הניתוח הפך להיות יותר ויותר נגיש עבור נשים רבות.

לקוחות פוטנציאליות - חשוב לזכור כי אין אפשרות לעבור ניתוח להגדלת חזה לפני סיום ההתפתחות בגיל 18! לרוב ייגשו לניתוח נשים שלהן חזה קטן באופן פרופורציונאלי לגוף אך כל אחת שמעוניינת לשפר את מראה החיצוני באמצעות חזה גדול יותר יכולה לעבור הגדלת חזה כל עוד לא מדובר על הגדלה חריגה לחזה גדול מדיי אשר יכול לגרור סיבוכים כמו בעיות גב, נפילת חזה ובעיות עם השתלים.

סוגי ניתוח, חתכים ושתלים - מאז ומתמיד הסיליקון היה המלך הבלתי מעורער של ניתוחי הגדלת חזה, לאחרונה פותחו שיטות חדשות אשר מאפשרות עיצוב חזה מדוייק יותר ופחות סימנים על גוף האישה.
סוגי השתלים: בעבר היה נפוץ שימוש בשתלים המבוססים על מי מלח אך עודף מקרים בהם דלפו נוזלים מהשתלים והתפתחות איכויות הסיליקון ג'יל דחקו את שתלי המלח החוצה, בשתלי סיליקון ניתן להבחין בארבעה סוגי שתלים: שתל שטוח, בינוני, בולט ואנטומי כאשר השתל האנטומי הוא פיתוח מאוחר יחסית והוא דומה בצורתו לאגס ומעניק לחזה מראה טבעי והרמוני עם הגוף אצל רוב המטופלות. פרופיל השתל ייתבטא בצורה מוחלטת במראה החזה כאשר פרופיל שטוח יותר ייגרום לזה מלא וטבעי יותר בעוד פרופיל שתל גבוה יגרום לחזה להיות זקור יותר.
סוגי חתכים להחדרת השתלים: בקפל התת שדי (בנקודת החיבור התחתונה של השד עם הגוף), מסביב לפטמה (התוצאה שתתקבל תהיה מינימום סימנים אך הילה מסויימת תישאר לעד סביב הפטמה) או דרך בית השחי (הצלקת שתתקבל תישאר חבוייה אך לא ניתן להחדיר שתלים אנטומיים באמצעות שיטה זו). בחירת סמיכות הג'יל היא מאוד משמעותית וככל שג'יל הסיליקון יהיה סמיך יותר כך יש פחות סיכוי לקפלים בשד ובמקרים הנדירים של קרע בשתל תהיה הרבה פחות דליפה החוצה אך ג'יל סמיך משמעותו חזה נוקשה ופחות טבעי ויש להתייעץ היטב עם הרופא המטפל על מנת לבחור נכונה.

לאחר ניתוח הגדלת חזה: קיימים סיכונים בניתוח הגדלת חזה כמו בכל ניתוח וכדאי שתהיי מודעת אליהם כדי להתמודד עימם בצורה הטובה ביותר, דימומים ושטפי דם לאחר הניתוח הם נדירים ביותר והסטטיסטיקה מעריכה כי רק חצי אחוז מהנשים ייסבלו מהם, במקרים של זיהומים חמורים יהיה צורך להסיר את השתלים אך שימוש באנטיביוטיקה מונעת לפני הניתוח מצמצם כמעט כליל את הסכנות להתפתחות זיהום.
סכנות בדליפת סיליקון - עם התפתחות החומרים המודרניים תופעה זו הצטמצמה משמעותית ונדירים המקרים הללו אך עם זאת באם את מרגישה גוש או נפיחות מומלץ שתגשי לבדיקת MRI כדי לאבחן האם אכן מדובר בדליפת שתל.
צניחת החזה היא תופעה נפוצה אצל נשים שעוברות הגדלת חזה במיוחד אצל נשים שעברו הגדלה מאוד משמעותית, יש להבין כשנכנסים לניתוח שעם הנשים החזה ייצנח מטה ובמקרים חמורים יהיה צורך לבצע ניתוח לתיקון המצב.
שינויים בתחושה של השד - רגישות ייתר או חוסר תחושה היא תופעה נפוצה אצל נשים לאחר הגדלת חזה לרוב לאחר מספר חודשים התחושה חוזרת למצב הנורמלי
התקשות השד - כיום תופעה הרבה פחות נפוצה, בעבר בעקבות הכנסת עצם זר לתוך הגוף החזה היה מייצר שכבת הגנה מפני השתל אשר גרמה לחזה להרגיש נוקשה ולא טבעי, כאמור עם התפתחות השתלים כיום היקף תופעה זו הצטמצם לכדי 3% בלבד. רופאים רבים טוענים כי עיסוי בחזה למשך מספר דקות כמה פעמים ביום בחודשים שלאחר הניתוח תגרום להפחתה משמעותית בסיכויים להתפתחות חזה נוקשה, מכיוון שהעיסוי מזיז את השתל בתוך הכיס בו הוא נמצא החזה נשאר רחב וגמיש ואינו נסגר על השתל.
פטמות זקורות -  תופעה נפוצה לאחר ניתוח הגדלת חזה שממנה יסבלו חלק מהמטופלות, זהו מצב סופי ולרוב מתקבל בברכה אצל המטופלות.

 

* אין לראות במאמר זה ייעוץ רפואי מכל סוג ומומלץ שתפנו לרופא מומחה לקבלת ייעוץ הולם לפני כל הליך רפואי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב