דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות ביתיות לטיהור מים 

מאת    [ 03/01/2010 ]

מילים במאמר: 691   [ נצפה 3435 פעמים ]

מערכות ביתיות לטיהור מים

 

כימיקלים מסוכנים לבריאות. חומרים מסרטנים. טפילי מעיים. מי הברז שאנו שותים אינם חסינים לכל אלו. מידי פעם ישנן תקלות במערכת אספקת המים לבתים ואותן מילים מפחידות עושות דרכן בצינור אל הברז שלנו בבית. טיהור מים הוא פתרון מושלם לבעיה הזו.

 

טיהור מים ביתי

 

זה נשמע כמו דבר גדול, שמצריך כלים כבדים ומתקני ענק, אבל זה לא כך. בכל בית אפשר להתקין מטהר מים 'מקומי', כזה שישולב בצנרת הביתית ויטהר את מי השתייה שמגיעים לברזים. מדובר בהתקנה מהירה ופשוטה שנעשית על ידי איש מקצוע ולאחריה תוכלו להיות רגועים שהמים שאתם שותים צלולים ובריאים.

 

איך מתבצע טיהור מים אצלי בבית?

 

טיהור מים הוא עניין פשוט להבנה. אל המים העושים דרכם אלינו הביתה, מצטרפים חומרים שונים, חלקם רעילים ועלולים להזיק לבריאותנו. מטהר מים המותקן בבית הוא בעצם מסנן מיוחד, שדואג להוציא את אותם חומרים ולהגיש לנו מים נקיים לגמרי. תהליך הסינון נקרא אוסמוזה הפוכה, בו ישנו שימוש בשלושה מסננים מיוחדים שבסופו של דבר מביאים לתוצאה הרצויה: מים מטוהרים.

 

כל דבר מצריך גם תחזוקה...

 

וכך נכון גם לגבי מערכות טיהור מים. לכולנו מוכרת תופעת המשקעים במים, שנאגרת בשלב זה או אחר באחד הצינורות, מה שמצריך מאיתנו לנקות אותו מידי פעם, כדי שלא ייסתם. עצם עבודתו של מטהר המים צוברת משקעים כאלו בעצמה, מה שדורש גם כאן להחליף מסננים מידי פעם בפעם. לא מדובר בהחלפה בתדירות גבוהה אלא בעניין של פעם בשנה בדרך כלל. הסבר מפורט לגבי הדרך שבה מבוצעת החלפת המסננים תקבלו בזמן התקנת המערכת.

 

שיטת טיהור מים המשמשת גם להתפלה

 

כדי להבין את האמינות והיעילות של מערכת טיהור מים הפועלת בשיטת אוסמוזה הפוכה, מספיק לסקור את השימושים שלה מחוץ לבית הפרטי. השיטה שמותקנת ברגעים אלו אצלכם בבית  משמשת מתקני ענק להתפלת מי ים או מי קולחין לחקלאות, במתקנים לשטיפת מכוניות ואפילו להפקת מיצים טבעיים בתעשיית המזון.

 

למה טיהור מים ולא מים מינרליים?

 

בניגוד למים מינרליים, מערכת טיהור ביתית היא השקעה חד פעמית. כל שעליך לעשות הוא להזמין התקנה אחת של מטהר מים, לבצע פעם בכמה חודשים את המסננים וזהו. המים בברז יהיו באיכות הגבוהה ביותר. לא צריך לסחוב בקבוקים, להוציא שוב ושוב סכומי כסף גדולים ולבדוק האם המים נגמרו. כאן יהיו לכם מים איכותיים כל הזמן.

 

גם מיני בר יכול לספק את מבוקשך

 

טיהור מים לא חייב להתבצע בשיטת אוסמוזה הפוכה, על ידי מסננים שמותקנים בצנרת. תמיד תוכלו להזמין מיני בר, שגם הוא דואג לסינון המים ויספק לכם בכל רגע מים קרים או מים חמים ואפילו רותחים, עבור הקפה של הבוקר. גם כאן מדובר בהשקעה חד פעמית. מיני בר מזכיר מאוד במראה מכונת קפה וככזה, הוא לא דורש הרבה יותר מקנייה של המכונה והתקנתה בבית, על השיש במטבח.

 

...ואפשר גם לשלב

 

כיום ישנן מערכות שיכולות לשלב בין שני הדברים: טיהור בעזרת אוסמוזה הפוכה יחד עם מיני בר. כך תקבלו אצלכם בבית מטהר מים באיכות גבוהה ובמטבח- מתקן מים שמבצע טיהור נוסף ומספק לכם בלחיצה אחת מים קרים ומרעננים או מים חמים עבור התה או הקפה. כל היתרונות של טיהור מים במקום אחד.

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב