דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ליולדות 

מאת    [ 28/12/2009 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 3458 פעמים ]

בחירת מתנה למי שזה עתה ילדה, יכולה להיות פעולה לא קלה כלל. הסיבות לכך רבות. קודם כל, לכל יולדת טעם שונה והעדופת אחרות, וגם יולדות רבות מצטיידות בכל האמצעים הנחוצים לה ולתינוק זמן רב מראש. למזלנו המבחר העצום של מתנות לידה הוא רב ומגוון, ואפשר למצוא מתנה מתאימה, שימושית ומועילה, גם בלי לאבד את הראש.

לברר מראש – אם היולדת קרובה אלינו , פשוט נוכל לשאול אותה אם יש משהו שחסר לה, שעדיין לא  הספיקה לקנות והייתה רוצה שנביא לה. שאלה שכזו יכולה להקל עלינו רבות, וכך נוכל להביא את המתנה המושלמת – שימושית ומתאימה, בלי לשבור את הראש. דבר נוסף שמומלץ לעשות הוא לברר מה האחרים קונים. כך נוכל לוודא כי המתנה שלנו היא ייחודית, וכי היולדת לא תצטרך להסחב לחנויות ולהחליף את  המתנות.

החלטה על התקציב מראש – עולם המתנות הוא מגוון ומרתק, אנחנו נמצא המון מתנות יפות ומעניינות, והדבר יכול לגרור אותנו להוצאות לא רצויות. לכן, המלצתי היא לקבוע מראש מהו גובה התקציב, ובכך להשאר במסגרת התקציב במהלך מסע החיפוש אחר המתנה. בדרך כלל, לא התקציב הוא זה שקובע את מידת השמחה והשימושיות של המתנה, אלא מידת המחשבה שהושקעה בבחירתה.

לידה ראשונה? – אם הלידה לא ראשונה, כנראה ליולדת כבר יש מוצרים מילדיה הקודמים, כגון עגלה, תיק עגלה, שמיכה וכד', במקרים כאלה כדאי לבחור מתנה ייחודית יותר לתינוק, כמו צעצוע אישי , או מבחר פינוקים לאם.

למי מיועדת המתנה? – מתנות לימי הלידה מתחלקות ל-2 סוגים – ליולדת או לתינוק החדש. מתנה ליולדת עצמה היא בדרך כלל מתנה מפנקת, כמו חלוק רחצה נעים, מגבות, כלי טיפוח ודברים כגון אלה. ואילו מתנה לתינוק תהיה בדרך כלל צעצועים רכים, נעלי תינוקות, בגדים חדשים, ועוד... אפשרות טובה היא לשלב בין שתי המתנות, ולקנות מתנה גם לאם הטרייה וגם לתינוק. 

המלצה נוספת היא לשלוח את המתנה דרך החברה ממנה נקנתה, בצירוף כרטיס ברכה.
היולדת הטרייה עמוסה כרגע במבקרים המביאים פרחים ומתנות, וכמו כן, הוא תשושה ועייפה. עדיף להעניק לה את מרחב הנשימה שלה בימים הראשונים לאחר הלידה, ולשלוח את המתנה לבית. אחר כך אפשר לבוא ולבקר.

כותבת המאמר מתמחה בקניות של מתנות לכל אחד,לחבר או לחברה, מתנות להורים, מתנות ליולדות, מתנות לחברים ועוד... אני אשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה בנושאים של קניית מתנות, בין אם מדובר במתנות ליולדות או לכל אחד אחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב