דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לחברה 

מאת    [ 28/12/2009 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 5394 פעמים ]

כל מי שאי פעם היה במערכת יחסים, יכול לעיד כי אחד הדברים הקשים ביותר, המבלבלים ביותר והבעייתיים ביותר, הוא תהליך קניית המתנה.
החברה מצפה מבן זוגה להיות מקורי ומשעשע, ולהעניק את המתנה הכי מרגשת והכי יפה, ולהתעלות מעל כולם. עם ציפייה כזאת, בהחלט אפשר להבין את ההתלבטות העצומה שמגיעה כאשר רוצים לבחור מתנות לחברה.

אז מה עושים?

קודם כל, לברר.
בדרך כלל, אם לפקוח את העיניים ואוזניים, אפשר לראות כל מיני רמזים פתלתלים אותם זורקת בת הזוג סמוך לארוע השמחה. לפעמים היא בעצמה לא יכולה לדעת שזה משהו שהיא רוצה, לכן צריך להיות מאוד קשובים לבת הזוג סמוך לאירוע, ואולי בכך לחסוך את כל התהליך המייגע שאמור לבוא.
חוץ מתשומת הלב המיוחדת לדברים הקטנים אותם היא אומרת, כדאי לברר אצל חברות או ההורים, אולי יש משהו מועדף שהיא הייתה רוצה לקבל. מומלץ לברר אצל חברות שמבלות איתה הרבה זמן ביחד, ומכירות אותה מעולה. זו תהיה גם דרך נחמדה לברר קצת יותר על האופי של בת הזוג.

הכנה מוקדמת
לאחר תהליך הבירור, ולפני שיוצאים לתור את החנויות, מומלץ להסתכל ברשת האינטרנט. לפעמים אפשר למצוא שם מתנות מקוריות, רומנטיות, מרגשות ושונות. אולי תמצאו משהו שכלל לא חשבתם עליו.
מתנות לחברה שהן פחות גשמיות, אלא יותר חווייתיות, כמו יום פינוק בספא, רכיבה רומנטית על סוסים וכד', אפשר לאתר באינטרנט די בקלות. רק לפני שמתקשרים ורצים לרכוש, כדאי לברר קצת על החברה ממנה רוכשים את המתנה, אולי לדבר עם כמה אנשים לפני זה, לבדוק שהם אמינים וניתן לסמוך עליהם, וכי בהחלט מדובר בחוייה שלא תשכח.

תנו לה להחליט
בדרך כלל, החברה היא היחידה שיודעת מה הכי טוב בשבילה. אם לא מצאתם את המתנה המושלמת, כנראה שהמתנה המושלמת היא משהו עליו היא תחליט בעצמה.
אפשרות ראשונה היא פשוט להיות כנה, ולשאול אותה מה היא הייתה רוצה שתקנו לה. רוב הסיכויים שהיא יודעת בעצמה מה היא רוצה, ופשוט תגיד לכם.
אפשרות נוספת היא לקנות שובר מתנה. זהו תחום שצובר פופולאריות רבה בזמן האחרון, וכמעט כל רשת מציעה שובר מתנה משלה למימוש בחנות. פשוט משלמים סכום כסף מוגדר, קונים את השובר, ומעניקים לבת הזוג שתלך בעצמה ותקנה את מה שהיא רוצה.

לסיכום, לא משנה מה תקנו, תמיד כדאי רכוש את המתנה עם כרטיס החלפה. במידה ומדובר במשהו שהיא הייתה רוצה הרבה זמן, תמיד יכול לקרות מצב שמישהו נוסף כבר קנה לה את זה, לכן תמיד כדאי לשים פתק החלפה בצירוף עם המתנה, ליתר בטחון. 
?

כותבת המאמר מתמחה בקניות של מתנות לכל אחד, מתנות לחברה או לחבר, מתנות להורים, לחברים ועוד... אני אשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה בנושאים של קניית מתנות, בין אם מדובר במתנות לחברה או לכל אחד אחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב