דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדק בית - כי החיים שלך חשובים 

מאת    [ 28/12/2009 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2386 פעמים ]

נכנסתם לדירה חדשה, הכל טוב ויפה ופתאום מתחילות לצוץ תקלות. מה עושים? בדק בית.  אין דבר מעצבן יותר הסיטואציה של כניסה לדירה חדשה, התחלת חיים חדשים ואז, משום מקום, אתם מתחילים לגלות כל מיני ליקויים, שהופכים את החלום להרבה פחות וורוד. זה לא חייב להיות ככה. בדק בית ימנע את הליקויים או לפחות יביא לתיקון מהיר ומוצלח.

למה צריך בדק בית?

בנייה היא תהליך מורכב המכיל מספר שלבים. לכל שלב יש את הסדר המסוים שלו ובכל שלב יש תקנות, מפרטים וכללים שבהם צריך לעמוד. מספיקה טעות קטנה, חריגה קטנטנה מהמדידות או המשקל, על מנת ליצור ליקוי שלא תוכלו לראות אלא רק כשכבר תיכנסו לדירה. תיקון ליקויים כאלו עלול להיות קשה ביותר כיוון שמקורם לעתים ממש בתחילת הבניה ולכן הפתרון היחיד הוא לפנות לבעלי מקצוע שיזהו את הבעיה ואת הדרך לפתור אותה.

ליקויים אפשריים

לא תאמינו כמה ליקויי בניה קיימים בדירות ועל כמה מהם כלל לא הייתם יודעים אם לא הייתם פונים לשירותי חברת בדק בית. למשל, ידעתם שבכל בית שני ישנם קירות עקומים, שאינם יוצרים זווית של 90 מעלות עם הקיר שלידם או עם התקרה?

ליקוי נוסף שמופיע כמעט בכל בית הוא סדקים בקירות. תנסו למלא אותם והם יופיעו שוב. הידעתם שזה סימן לבנייה עקומה ושקיעת קרקע, מה שעלול ליצור ליקויי יציבות חמורים במקרה של רעידת אדמה? ועוד לא דיברנו על בעיות רטיבות שחוזרות כמעט בכל בית ועל שאר ליקויים שעשויים להוות מפגע בטיחותי. בקיצור, אתם צריכים אנשי מקצוע.

מהם שירותי בדק בית?

תחום בדק הבית מציע מספר שירותים למגזר הפרטי והעסקי. ביניהם ביקורת מבנים עבור מבנים פרטיים ועבור מבנים תעשייתיים, ביקורת מבנים חדשים או ישנים, בדיקות ליקויים בבתים פרטיים ובבנייני דירות. חברות לבדק בית עורכות בדיקות רטיבות, אקוסטיקה ורעש, ומספקות שירותי פיקוח בניה לשיפוצים ופיקוח הנדסי לבניית מבנים ציבוריים ופרטיים. שירות נוסף הוא שמאות מקרקעין, שמאות שנעשית כמובן על ידי שמאי מקרקעין מוסמך.

אנשי המקצוע

כל חברת בדק בית מעסיקה אנשי מקצוע מומחים המבטיחים אבחון מדויק של הבעיות ואת הדרך היעילה ביותר לפתרונן: מהנדסים מומחים בכל תחומי הבנייה, עורכי דין מומחים לתקנות הבניה, ובענייני שמאות מקרקעין - שמאי מקרקעין מנוסים להערכת ירידת ערך של מבנים עקב ליקויי בניה וחריגה מתקנים.

בדק בית לפני הקניה

רוב הפניות אל חברות בדק בית נעשות אחרי הכניסה לדירה חדשה בעת גילוי ליקויי בניה. מעבר לעוגמת הנפש, נאלצים דיירי הבית לסבול את התיקונים בזמן שהם כבר גרים בדירה. למה לא להקדים תרופה למכה? בקשו בדיקה עוד לפני שאתם נכנסים לדירה, כך תוכלו לדרוש מהקבלן או מבעל הדירה הקודם לתקן את הליקויים ותיכנסו לדירה תקינה, ללא תקלות מפתיעות.

ליווי וייעוץ משפטיים

שירות נוסף המוצע על ידי כל חברה של בדק בית המכבדת את עצמה הוא ליווי וייעוץ משפטי. לצערנו, קיים מספר לא מבוטל של מקרים בהם ליקויי בניה נובעים מרשלנות וחוסר מקצועיות של הקבלן ומסתיימים בתביעה. מומחי הבנייה של חברת בדק בית יוכיחו את סיבת התביעה ועורכי הדין שלה ילוו אתכם בכל התהליך המשפטי. עם כל זה, על מנת לא להגיע למצב הלא נעים הזה בקשו בדק בית עוד היום, כדי למנוע תקלות מחר.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב