דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט ילדים ובטיחות 

מאת    [ 27/12/2009 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2171 פעמים ]

ריהוט ילדים ובטיחות

על מנת לבחור ריהוט ילדים לילדנו אנו צריכים לדעת מספר דברים בסיסיים לפני שאנו מכניסים אל ביתנו ריהוט ילדים, אשר אינו עומד בסטנדרטים הבטיחותיים אותם אנו רוצים להעניק לילדנו. לפחות אם בחוץ אין אנו בשליטה על הריהוט המוצע לילדנו ואנו צריכים להשגיח עליהם בכל שניה ולא להוריד את עיננו ננסה בביתנו להרגיש קצת יותר בטוחים. על מנת שיוכלו להסתובב בבטיחה בביתם ולפתח את ביטחונם ללא הפרעה מצידנו.

על כן לפני שנסתכל בחנות או באינטרנט על יופי המוצר מבחינת הצבע, העיטור, הגודל חשוב כי נבדוק לפני הכל ממה מורכב רהיט זה. חשוב לבדוק אם החומרים ממנו עשוי ריהוט הילדים הם מהאיכותיים ביותר בשוק ושאין עליהם פשרות.

דבר נוסף אותו רצוי לדעת בנושא קניית ריהוט ילדים ובטיחות הוא הגעתו של הרהיט אלינו הביתה. האם זהו רהיט אותו אנו צריכים להרכיב לבדנו בבית/בחדר? האם הוא מגיע מוכן ופשוט מניחים בחדר? במידה ואנו צריכים להרכיב את הריהוט חשוב לדעת ולבדוק אם אנו כלל מסוגלים להרכיב את המוצר בצורה כזו בה לא יהיה לנו ספק , שכשהוא יורכב הוא יהיה במצב בטיחותי ביותר לשימושנו ושימוש הילדים.

הצעד הבא הוא כמובן לבחון את הריהוט מבחינת הזוויות שלו. לדאוג כי הזוויות מעוגלות ואינן חדות או חס וחלילה עלולות לסכן את הילדים ,אשר אין מה לעשות אינם יכולים לשים לב לכל צעד אותו הם עושים ופה בטיחות הריהוט נמדדת כאשר אנו בטוחים כי ילדנו יכולים להסתובב בחדרם ללא כל סיכון.

דבר קטן לו לא תמיד מקדישים תשומת לב מבחינת ריהוט ילדים ובטיחות הוא הסוגרים של הריהוט. במידה וקיים ברהיט סוגר או ידית או מנעול חשוב לראות כי מצד אחד הוא חזק דיו על מנת לשמור על ילדנו ולא להיפתח בקלות. ומאידך לבדוק כי למרות חוזקו הוא בטוח מספיק ואינו יכול לתפוס שום חלק גם מהקטן ביותר מגופו של הילד במידה והילד הגיע אליו והתעסק איתו.

לאור כל זאת הנני ממליץ בחום כי ברכישת ריהוט ילדים אין לעשות פשרות ולבחור את הריהוט הטוב ביותר עבור ילדכם ללא כל קשר למחיר.

רצוי אף לפנות אל ריהוט המעוצב ומיוצר בנגריות קטנות/גדולות מוכרות יותר או מוכרות פחות, אשר מייצרות ומעצבות את הריהוט על פי רצונו של ההורה ואף מעטרות אותו על פי בקשתו וכן יכולתו הכלכלית וכך נוצר ריהוט מעוצב וייחודי שלכם היה חלק בפיתוחו.

היתרון הנוסף ברכישת ריהוט ילדים בנגריות הוא ההובלה עד אליך הביתה וכן ההרכבה על ידי אדם מקצועי ומיומן , אשר יודע בדיוק כיצד להרכיב את הרהיט בחדרו של הילד.

דבר נוסף הוא ההמשכיות הנוצרת בבניית ריהוט ילדים בנגריות ולא בקנייה מחנות , שכן לא יכול להסתיים המלאי וניתן לייצור את אותו רהיט גם לילד הנוסף וכן ליצור רהיטים נוספים לחדרו של הילד המעוצבים באותו סגנון ייחודי ומשלימים את התמונה.

כמובן אין אנו יכולים להסיר אחריות מעצמנו ולחשוב שאם קנינו את הריהוט היקר והבטיחותי ביותר זה מקנה לנו את היכולת להסיר עיננו מילדנו . אין מה לעשות והביטחון הטוב ביותר לו אין מחיר שאנו יכולים להקנות לילדנו הוא ההשגחה שלנו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב