דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד צריך להראות נומרוסקופ קבלי 

מאת    [ 04/09/2005 ]

מילים במאמר: 1384   [ נצפה 4487 פעמים ]

שם האדם בדוגמא הוא - אלמוני בן פלונית, ותאריך לידתו הוא : 1919 / 14 / 11!!! התאריך כמו השם, לא ממש מציאותי כפי שניתן לראות, והדבר למען איש לא יפגע.



אלמוני על פי נתוניו הנומרולוגיים קבליים הוא אדם נבון, זקוק לשקט, ואינטואיטיבי.

אלמוני מאופיין בחוסר יציבות, מפנים דברים, בעל מצבי רוח משתנים, אוהב לעזור לזולת, יודע להיות אוזן קשבת, חייב להיות סבלן, משפחתי, עלול ליפול לדיכאונות. מובלט אצלו חוסר הסבלנות, והוא כועס מהר. אלמוני בעל כוח רצון, כוח ארגון, אדם שאפתן, ודוחף קדימה.

יום לידתו ה - 11 לחודש אומר עליו - שיש לו צורך בעבודה על השליטה העצמית, הוא נפגע מהר, במחשבתו הוא אדם מבריק, זקוק תדיר להתבוננות פנימית, בעל יכולות נעלים בייחוד בתחום הניהולי. בנוסף יש על אלמוני שליטה של כוכב המאדים האומר עליו - שהוא מפוצץ באנרגיה, ומסוגל להגיע להישגים גבוהים.

היסוד הקארמתי ששולט על אלמוני הוא יסוד - הרוח.

רוח - אלמוני יודע לחשב את צעדיו בחכמה, בעל מחשבה עמוקה, רוחניות גבוהה, בעל אופקים רחבים, לא חושש משינויים בחיים, אדם הרפתקן, זקוק להרבה חופש,רגיש מאוד, לא כל כך רגוע, קורה הרבה פעמים שהוא מבולבל במחשבתו.



נתונים נוספים המתקבלים מתאריך לידתו מצביעים על בעיה בחיי הרגש של אלמוני, קשיים בביטוי העצמי וחוסר איזון.

בנוסף התאריך מצביע על חוסר יעילות של אלמוני, נטייה למודעות עצמית נמוכה, חשש לגשמיות יתר, ובעיות בהבנת דברים מורכבים.

בפוטנציאל החיובי הגלום בתאריך מחזק את השפעת הרוח שבו, נותן לו שאיפה להרמוניה, אך יש לו נטייה לעצבנות כשהוא אינו שלם עם עצמו.



שורש נשמתו של אלמוני מתקשר אל מזל האריה, ותיקונו הוא להיות יצירתי ואפילו אומן, להשתדל להיות יוזמתי, ולהעניק תמיד מעצמו לאחרים. הכוכב הקארמתי שלו הוא - כוכב מרקורי, והנקודות החשובות לו הם - הצורך ללמוד להיות רגוע, ולמצוא תמיד ובכל מצב את האיזון שבין התנועתיות ליציבות. הקארמה של מר אלמוני רומזת שעל מר אלמוני להיות יוזמתי ויצירתי, רגוע מאוד ומאוזן.



אך יש כאן בעיה לאדם זה עם הנתונים הנומרולוגיים שהופכים אותו לפסיבי , אל מול הדרישה הקארמתית להיות יוזמתי ויצירתי! מצד שני מספרי הלידה מתאימים בדיוק ליוזמתי ויצירתי, ויום הלידה גם יכול לענות על הדרישה של רגוע ומאוזן, אז מה עושים? בדיוק בגלל שאלה זו קיימת המיסטיקה אלפי שנים על כל רבדיה!!!



ברם, הייתי ממליץ לכל האנושות לעשות היכרות לכל אדם עם עצמו, ואם כולם היו מכירים את עצמם, אזי זהו היה הרגע של סוף הבעיות של כל המלחמות הטיפשיות של בני האדם, והשלום היה נחלת כולם, ללא דתות ממוסדות המאמינות באותו אל אך נלחמות מלחמות אידיאולוגיות שאין גבול לטיפשות שעומדת מאחורי אותם אידיאולוגיות!



מכיוון שיש להיות מציאותי, כל זה נותר בגדר חזון אחרית הימים, ובינתיים רוב בני האדם חיים בבלבול כה גדול, שכאן באה המיסטיקה על כל שיטותיה לנסות ולהקל במשהו על אותם בני האדם החיים תחת אותם חוקים של הנפרדים.



ונחזור למר אלמוני, הנתונים הקבועים של מר אלמוני בתאריך לידתו הם אלו שיכולים לענות על הדרישות שמנינו, כלומר שאם הוא מנצל אותם כראוי הרי שבזה הוא מבטל את ההשפעה של הפסיביות ואין למעשה יותר בעיה, אלא כל שנותר הוא להיות מודע לחשש של שליטת הנתונים הנומרולוגיים היכולים להפיל את האדם לדיכאונות, ולהמשיך לחיות על פי התכונות החיוביות של מספרי תאריך הלידה.



אך אם האדם מוצא את עצמו כנוע לשליטת הירח, ששולט על מספר שמו, והוא משנה את מצב רוחו תדיר, והמספר של יום לידת מעצים את נפילות מצבי הרוח, והמספר האחרים מתבטאים בהתפרצויות זעם, ואין לאדם זה זוגיות טובה או שאין לו בכלל זוגיות, ובקיצור - חייו קטסטרופה! אזי, יש כאן בהחלט מצב לשקול בכובד ראש את החלפת השם של האדם, ולפעמים שינויים מינוריים כמו הוספת אות אחת או השמטת אות אחת יכולה לחולל נסים ונפלאות, ודרוש לשם כך ידע קבלי נרחב ועמוק ביותר.



למעשה בשלב זה יש לנו מבט לא מושלם עדיין, אך כבר כאן ניתן לעלות על כיוונים רבים באדם המסוים מנתוני הקארמה המצביעים על כיוונים מסוימים שהאדם צריך לאמץ לעצמו, לעומת הנתונים המרכזיים שיש באופי האדם אותם בררנו משמו, מהיסודות שלו, ומתאריך לידתו.



הניתוח הקבלי של אלמוני מדבר על אדם הזקוק לחופש ומרחב, שהוא אוהב מיסטיקה, אדם אמיץ לב, וגם בעל מחשבה יצירתית. עודף החופש עלול ליצור בעיות בזוגיות במידה והוא ירגיש כבול, והסיכון הגדול הוא חוסר שקט נפשי שעלול במקרים חריגים להגיע עד לכדי מחלות נפש.



על האות ל' - רבי עקיבא גורס שזוהי האות המובחרת ביותר, הגבוהה מכולם. האדם יכול להגיע להישגים מרשימים, ובמיוחד בלימודים. אדם הרודף אחר החכמה.



על האות מ' - האות שהומלכה בחכמה, ולכן יהיה אדם זה חכם. ספירת החכמה היא שורש החסדים, ולכן יהיה באדם זה המון אהבה.



על האות ו' - הומלכה בעיון ובהרהור, ולכן יהיה אדם זה מאוזן. ההרהור גורם ליציבות, כולל יציבות כלכלית. ההשפעה השלילית של ההרהור היא החשש לבגידות.



עוד מספרים האותיות שהוא אדם נאמן העומד אחרי מילתו. פיו וליבו של אלמוני שווים, ודבריו לרוב יוצאים מליבו.



האותיות גם רומזות שעליו להיות צנוע, ולא להיות גס רוח, אותיות מסויימות נותנות לו עוצמה רבה.



כעת נבדוק את מצב הפתיחות והסגירות של מר אלמוני :



שלוש אותיות פתוחות מכיוון אחד - אדם די סטטי, רגיש מאוד, רואה בדר"כ את הפרטים הקטנים, הבעייה שהוא נוטה להישבר מהר, ועלול להתייאש די בקלות.



בנוסף יש לו שמחת חיים, הוא מאוזן, שקול דעת יחסית, ויציב. אלמוני הוא אדם נוח, די אופטימי, ובעל אינטליגנציה רגשית.



כעת נבדוק את מצב שליטת החסד והדין :



שלוש אותיות תערובת חסד ודין - בתערובת הזו, יש באותיות אחיזה של כוחות הדין במידת הרחמים הפשוטים. ההשפעה על האדם דומה להשפעת הירח. האדם יכול להיות רגוע ביותר, וממש מכלום להפוך לעצבני. ההשפעה של תערובת החסד והדין צריכה להיבחן בשיחה עם האדם, מכיוון שיש שילוב של אותיות חסד היכולים לסייע. ברם, החלוקה של האותיות טובה, במיוחד מכיוון שיש לו שתי אותיות של חסד מוחלט, ושיתוף הדין רק מועיל.



נבדוק כעת את אותיות המל"ך :



א - אדם אינדיבידואליסט, הכי קרוב לתכונות של מספר 1הנומרולוגי.



ל - אדם ביתי מאוד, נותן הרגשה טובה לסובבים אותו.



מ - בורח לעתים מהמציאות, ומתקשה לעזור לעצמו.



ו - שומר על יציבות, ויודע לקבל מרות.



נ - בעל איכויות של מנהיג, ובולט בכל מסגרת.



י - רציני ביותר בשטח המעשי, בעל חכמת חיים מולדת, ויכולות רוחניות גבוהות.





נבדוק כעת את שילוב הספירות בשמו של אלמוני.



כתר : בעל כח רצון עצום, המנוצל לחיוב או לשלילה. מודעות האדם במעשיו. יכול להגיע להישגים חומריים, די אנוכי.



בינה : יש באלמוני חדשנות, התבוננות פנימית, יכולות להוצאה מהכוח לפועל, אדם רגיש, מחודד במחשבתו, אינטואיטיבי, רעיוני, יורד לפרטים, יתכן שפסיבי, חיבור תיאוריה ומעשה.



חסד : אלמוני איש חסד, אדם אוהב, די נדיב, חביב מאוד, מקרין חינניות, מכניס אורחים יפה, אדם חכם. התמורה המבטאת את הסכנה - מעשים רעים, וכו', והמפתח בידי האדם.



בעל מידת הרחמים, אדם אמיתי, די שקול. יכול להגיע להישגים חומריים ורוחניים, רגיש ויודע להסתדר עם ילדים, הולך "בדרך הישר", אדם טוב לסובבים, אוהב להתחכם עם הסובבים אותו, אך הוא בעל לב זהב.



מלכות : מורכב מכל הכוחות, ממש כלי קיבול, אדם מעשי, אך אנוכי. יכול לנצל את שלל הכוחות, יכול להגיע להישגים.



הספירות השולטות במר אלמוני הם שני ספירות המייצגות את השכל, מה ששואב לתוכו את מזל האריה הקארמתי.



שני ספירות נוספות מייצגות את הרגש , כאשר ספירת החסד מייצגת את האדם הרגוע או התמורה, אדם לא רגוע. ספירת התפארת מייצגת את האדם השקול, האדם המאוזן, והתמורות כמובן בהתאם. הספירות חוזרות למעשה על מה שהצביע הכוכב הקארמתי, מרקורי - הצורך להיות רגוע, ולמצוא תמיד את האיזון.



לאחר שהפנמנו את העניין הקארמתי, מכאן והלאה אין יותר צורך להתייחס לנושא זה מכיוון שהוא מופיע בהדגשה בספירות.



באותיות העולות ויורדות לא נראית בעיה, רק אם האותיות יורדות בלבד יש לבדוק האם אכן ישנה בעיה עקב כך.



כך גם באותיות החסד והדין, רק במקרה שיש אותיות של דין בלבד יש להתייחס לעניין זה ולבדוק אם יש השפעה קשה.



גם מצב האותיות הפתוחות והסגורות בסדר, ורק במצב של שם המורכב מאותיות הפתוחות מכיוון אחד וסגורות בלבד, יש להתעכב על הנושא.



בפירוש האותיות יש להתעכב על שלוש נקודות - חוסר שקט נפשי, החשש לבגידות, ורמז ה-י' לצניעות.



עניין הצניעות מודגש בספירת החסד, והתמורה של מעשים רעים תקבל כאן את האזהרה לבגידות, והנקודה השלישית תודגש בשם האדם היוצא -2, הידוע בנפילה לדיכאונות, ואם לא יצא מהם מהר הרי שהסיכון גבוה.



יש לציין שהניתוח הנ"ל השתמש בשיטות בודדות הקיימות בקבלה, ורק מתורת האר"י בלבד ישנם קנ"ו (156) שיטות לניתוח, ומלבד תורת האר"י ישנם שיטות רבות נוספות.



המטרה כאן הייתה להמחיש לך כיצד צריך להראות נומרוסקופ (מפה נומרולוגית) קבלי רציני.



ראוי לציון גם שישנם בעיות מסויימות הדורשות צורות ניתוח ייחודיים לאופי הבעייה, ועל כן קיימים כל כך הרבה שיטות, אך רק בישיבות של מקובלים בהם משקיעים שנים של לימודים מקבלים את הידע הזה בצורתה המלאה, וניתן ליצור מפות דומות למפה זו וכמובן שאפשר להמשיך ולנתח, אך כפי שציינתי, לבעיות מסויימות ישנם ניתוחים מיוחדים.



באהבה,
ירון ברלב.

ירון בר לב, הנחיית מסלולים רוחניים, ומחבר הספר : סודות הנומרולוגיה הקבלית.

www.5-elements.co.il/yaron
Bar-lev@coolmail.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב