דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באמצעות דף אישי 

מאת    [ 26/12/2009 ]

מילים במאמר: 745   [ נצפה 1654 פעמים ]

פרופיל גוגל הוא דף אישי בגוגל, דף שבו אתם תקבעו מה אנשים ימצאו אודותכם בחיפוש ברשת!
 הפרופיל של גוגל מכניס אתכם לעניינים!

השנים האחרונות היו תור הזהב של הרשתות החברתיות: פייסבוק, יוטיוב ועוד אחרות, הציגו את מרכולתכם לראווה: מי אתם, במה אתם עוסקים, מי החברים שלכם ולאיזה קבוצות אתם מצטרפים.
עכשיו נכנסת לזירת הרשתות החברתיות שחקנית חדשה- ותיקה- גוגל.

גוגל מובילה בתחום החיפוש ברשת. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ומשלב בתוכו גם את חדשות גוגל ואת יוטיוב- האתר המוביל בתחום הסרטונים ברשת. כך החיפוש של גוגל מוביל אתכם ישירות גם לקטעי וידאו ולחדשות עדכניות ומהווה חיפוש עדכני ורלוונטי.
מה שבכל זאת חסר לגוגל כדי להוביל באמת בתחום, הוא חיפוש פרופילים.
אז בתור התחלה, גוגל השיקה לפני זמן לא רב את "פרופיל גוגל"-
Google Profiles
דף אינטרנט אישי שבו כל משתמש יכול להכין לעצמו מעין כרטיס ביקור ובו כל המידע הרלבנטי שהוא רוצה שיופיע כשמישהו מקיש את שמו ב"גוגל". במקום שמי שמתעניין בכם יגיע לכל מיני רשתות חברתיות אחרות, או להתבטאויות שלכם, דברים שפרסמת וכו'- בצורה לא מכוונת, היו אתם אלה שמכוונים את החיפוש כשתרכזו את כל המידע שאתם מעוניינים בפרופיל האישי.

אז מה נותן לכם הפרופיל האישי?...

באמצעות הפרופיל של גוגל תוכלו ליצור לכם דף אישי, שיקשר את מי שמגיע אליו אל הדפים האישיים שלכם ברשתות החברתיות השונות. מפייסבוק ועד טוויטר, לינקדאין ומייספייס, כל הרשתות יכולות להתחבר דרך פרופיל אחד. כמובן שתוכלו גם לצרף לינקים לאתר הבית שלכם, לבלוג שבו אתם כותבים, להוסיף תמונות מפיקאסה או מפליקר ולהפנות את המתעניינים בכם לאן שאתם תבחרו. תוכלו לסמן על המפה היכן בעולם ביקרתם וכמובן היכן אתם מתגוררים ולקבל דרך הפרופיל האישי הודעות- לעיניכם בלבד.
באמצעות הדף האישי תוכלו לשלוט במידע שעובר עליכם וליצור לעצמכם מקום לביטוי וגם לשיפור התדמית הרצויה. זוהי דרך מצויינת לשווק את עצמכם ולהציג את עצמכם בפני החברים, הקולגות ובעצם כל מי שמתעניין בכם.

כל מידע שתוסיפו לפרופיל שלכם ייתן לשותפים עסקיים ולחברים יותר הזדמנויות להכיר אתכם, וכן תדורגו גבוה יותר ברשימות החיפוש של גוגל עבור השם שלכם.


רוצים דוגמא לדף פרופיל בעברית? הנה: מצאתי את הפרופיל של ארנון רצון שמרבה לכתוב, למשל :
המאמרים של ארנון רצון   
הכתבות של ארנון רצון      

להלן הפרופיל האישי של ארנון רצון  
למרות שהשירות בארה"ב מורחב יותר, גם בארץ ניתן ליצור פרופיל אישי עשיר ומרתק. כיוון ש"פרופיל גוגל" מופעל בישראל הוא מכוונן לשפה העברית.
גם אתם יכולים לערוך את הפרופיל האישי שלכם, דרך הכתובת הבאה:
https://  www .google.com /accounts/ServiceLogin?service=profiles (לבעלי חשבון גוגל).
אם אתם מחפשים פרופיל בגוגל, הכתובת לחיפוש היא:
http://  www .google.com/profiles

רוצים לדעת מה השלבים הבאים?
נראה כי הפרופיל של גוגל רק בתחילת דרכו. מומחים סבורים שבתוך זמן לא רב הפרופיל יתרחב ויכלול פונקציות נוספות ומתקדמות יותר. גוגל, ענקית החיפוש, מתכוונת להשתלט גם על עולם הרשתות החברתיות באמצעות הפרופילים האישיים. הכוונה היא שכל עדכון שתרצו לבצע על עצמכם- שינוי סטטוס, הוספת תמונות או סרטונים וכו'- תוכלו לבצע בפרופיל האישי שלכם, כך שאותו שינוי יחול על כל השלוחות- מייספייס, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות.

ובעתיד הרחוק יותר...
כיוון שגוגל מצטיין במיוחד בתחום החיפוש, הסריקה והמיון, נראה כי גם הפרופילים האישיים יתבססו על פוקציות חיפוש. איך זה יתבצע? באמצעות סריקה של הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות השונות, גוגל יוכל לאתר את החברים שלכם ולהגיע לדפי הפרופיל שלהם. הוא יוכל לעשות עבורכם את העבודה וליצור רשת חברתית רבת- זרועות, כזו שתאחד את כל הרשתות החברתיות בהן אתם חברים: מייספייס, טוויטר, פייסבוק וכן רשתות קטנות וספציפיות יותר. גוגל יתחיל לנהל את כל המידע שלכם באינטרנט ולמרכז אותו לפרופיל יחיד!
לא מדובר רק על איחוד החברים- מדובר גם על הצגת הפירסומים ששתלתם, הבלוגים, הפוסטים וכל דבר שבחרתם להציג, בתוך הפרופיל האישי המרכזי. הפרופיל יוכל להגיע גם לטוקבקטים שפרסמתם ובעצם לכל מה שהעלתם על הרשת.

האם זה לטובתנו?
נראה שגוגל פועל לטובתנו. הפרופיל של גוגל הוא השלב הבא בשיווק ברשת וביצירת קשרים חברתיים ועסקיים. הפרופיל של גוגל ממנף כל אחד ואחד ומצעיד אותנו אל עולם המחר, שבו- עוד יותר מכיום- מי שלא יימצא באינטרנט- פשוט לא יימצא בכלל.
אתם מצדכם יכולים לנצל את גוגל לשיווק באמצעות מספר כללים פשוטים.
• נסו להעלות פרטים אמיתיים, כולל שמות מלאים, כדי ליצור לעצמכם נראות ברשת.
• העלו לפרופיל האישי שלכם כמה שיותר חומר על עצמכם: תמונות, סרטונים, פירוט על עיסוקכם, פרסומים שלכם ועוד.
• הוסיפו לינקים לכל אתר ורשת שבו אתם מציגים את עצמכם: אם מדובר על אתר של העסק שלכם או לדפים שלכם ברשתות החברתיות השונות. כך תציגו את עצמכם לקולגות, מעסיקים וכל מי שמתעניין בכם.
• כמובן שכדאי להוסיף קישורים לכל דבר שאתם מוכרים, קונים או עוסקים בו ומעוניינים להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי. זו הדרך הקלה והמהירה לעסקים.


שיהיה בהצלחה !

דודי מומחה לשיווק ברשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב