דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל האמת על טיפולי שיניים בהריון, טיפול שיניים בהנקה וטיפול שיניים לנשים בהיריון 

מאת    [ 23/12/2009 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 5153 פעמים ]

האם ניתן לבצע טיפולי שיניים בהריון -  

אם את מתכננת הריון, כדאי שתבדקי לפני כן אצל רופא השיניים שלך, את תקופת ההריון כדאי להתחיל עם שיניים בריאות ככל האפשר. אין טעם להמתין לכאבי שיניים בהריון בכדי להיבדק. רבים החששות מטיפול שיניים בהריון. אפשר לבצע טיפולי שיניים בהריון תוך התחשבות במספר גורמים. לרוב רופא השיניים המטפל ימליץ להמתין עד תום השליש הראשון לפני טיפול שיניים מתוכנן מכיוון שבשליש הראשון תאי העובר עוברים תהליך של התמיינות לאיברי הגוף השונים, ולכן זוהי התקופה הכי קריטית בהריון. עם זאת לא צריך לדחות טיפולים של עזרה ראשונה וצילומים שנחוצים לכך גם בשליש הראשון. זיהום פעיל בעת ההריון הוא דבר שצריך להימנע ממנו מחשש להתפשטות זיהום. מחקרים מראים שטיפול משמר ומשקם בטרימסטר שני ושלישי הנו בטוח.

האם חשוב לבצע ניקוי אבנית בהריון ?

טיפול אצל שיננית בהריון חשוב, עקב השינויים ההורמונליים שחווה האישה במהלך ההריון, יש השפעה על החניכיים, החניכיים נוטות להיות אדומות, נפוחות ומדממות, מה שמעלה את השכיחות של הופעת דלקת חניכיים בתקופת ההריון. שמירה על היגיינה טובה במהלך ההריון תמנע תופעות אלה, ובמידה והופיעו, יעלמו במהירות לאחר הלידה. במקרה שאת מפתחת תסמינים לדלקת חניכיים מומלץ לבקר אצל שיננית , כדי שתדריך אותך בהמשך ההריון . קיימים ממצאים בספרות המקצועית שמצביעים על קשר בין חניכיים לא בריאות לבין לידה מוקדמות ופגים, עקב כך היגיינה אוראלית קפדנית חשובה מאוד בהריון. דלקת חניכיים שאיננה מטופלת יכולה להחמיר ולהפוך למחלת חניכיים שמערבת את רקמות התמיכה (חניכיים,עצם וכו'..) בקשי מהשיננית שלך שתדריך אותך לצחצוח שיניים נכון ושימוש נכון בעזרים להסרת רובד בין שיניים. חשוב להקפיד לבצע ניקוי אבנית בהריון אצל שיננית כל שלושה חודשים.

מה לגבי צילום שיניים בהריון -

כיום צילומי רנטגן דנטליים פולטים קרינה מועטה, בגלל שימוש במכשור דיגיטלי (מכשור רגיש מאוד), מכשור ממוחשב שאינו מצריך פיתוח.ככלל אנחנו מעדיפים להימנע מצילומי רנטגן לא נחוצים בזמן ההריון, במיוחד בשליש הראשון להריון. אפילו אם מדובר בקרינה מינימלית. למרות זאת, כשיש צורך רפואי אמיתי, אין בעיה לבצע צילומי רנטגן בזמן הריון,למרות הקרינה, ולבצע את הטיפול נחוץ. במידה ויש צורך בצילום שיניים בהריון אנו נעשה כל מה שניתן כדי למזער את הקרינה לאזור הבטן התחתונה. בד"כ נכסה את הבטן עם סינר עופרת כפול כדי להגן על העובר המתפתח.צילומי רנטגן יעשו לצורך אבחנה, בדיקת אורך בזמן טיפול שורש וצילומי נשך לאבחנת מקור הכאב. צילומים כגון סטטוס ופנורמי יעשו אך ורק כאשר חיוניים ביותר, לצורך אבחון תהליך דלקתי גדול/ גידול, כל זאת בהתאם לשיקול דעתו של הרופא. 

לקבלת מידע נוסף ולקביעת תור התקשרו למרפאת השיניים שלנו:

02-6798040

או בקרו באתר:

www.brightsmile.co.il

ד"ר ארי גרינספן מנהל מרפאת שיניים המתמחה במתן  טיפולי שיניים בהריון לנשים, שיננית בהריון, ניקוי אבנית בהריון , צילום שיניים בהריון, טיפולי שיניים בהרדמה מלאה למבוגרים וילדים עם קשיי חרדה וכן טיפול ב-ריח רע מהפה הליטוזיס וטיפול הלבנת שיניים לקביעת תור: 02-6798040 | www.brightsmile.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב