דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנת צחוק, יוגה צחוק, האם מתאים לי? 

מאת    [ 23/12/2009 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 1439 פעמים ]

אז ככה , צחוק, הוא מבחינתי איזשהו כלי שקיבלנו בעולם שלנו על מנת לשחרר את הגוף מכל מיני רגשות אשר עולים בנו , רגש של שמחה, התרגשות, מבוכה , מתח, כעס...- את כל הרגשות הללו ועוד רבים ניתן לפרוק מהגוף בעזרת הצחוק.

ולמה צחוק? כיוון, שלצחוק ,ואין זה חדש כלל וכלל יש יתרונות רבים לגוף ולנפש . כאשר אנחנו צוחקים משתחררים מהמוח חומרים אשר מחזקים את המערכת החיסונית שלנו, עוזרים לנפש להתמודד טוב יותר עם כל דבר וכל מצב, (ולא בכדי אנשים חולי סרטן למשל מחפשים את הסדנאות הללו בנרות על מנת לחזק את עצמם פיזית, נפשית ורגשית)

כאשר אנו מתרגלים, צחוק ,בסדנת הצחוק, על בסיס קבוע ,הצחוק,הופך אותנו לאנשים קלילים יותר, שמחים יותר מטבענו , הצחוק, מחזיר לנו את "רוח השטות" וכייף הנעורים, אנחנו מרגישים חזקים יצירתיים, שמחים, בעלי מעוף, מרוכזים יותר, נמרצים   ומאושרים ברמות שאי אפשר לתאר אלא להתנסות בלבד ולתת את עצמך ,לצחוק .

החוויה הינה חוויה משחררת מאוד, מעצימה ועוזרת לנו בכל מצב , מחזקת את הביטחון העצמי שלנו , וגורמת לנו לחוש שהכל אבל הכל אפשרי. היוגה צחוק, הינו כלי עבור כל אחד- אין אחד שלא מצליח - כמובן שחשוב עם מי אנו מתרגלים את ,הצחוק , זאת אומרת מיהו מנחה , בסדנת הצחוק, ומיהם האנשים שהגיעו , לסדנת הצחוק.

הפעלתי עד לא מזמן קבוצה   של אנשים בני 40-65 , אשר נפגשו אחת לשבוע באופן קבוע ותרגלו ,סדנת צחוק, ויוגה צחוק, בשילוב תרגילי מודעות, אין לתאר מה שהם עברו שם ואיזה שינויים מבורכים אותם אנשים עשו-  ירידת לחץ דם וסכרת,  שיפור בשינה, אנשים הפסיקו לנחור, הם הצליחו להסתכל על החיים מזווית שונה וחיובית יותר ,הביטחון העצמי שלהם הכוח והחיוניות שלהם עלו ובכלל הם הרגישו כי הקבוצה והשייכות לקבוצה נותנת להם כוח עצום. הם הגיעו אחת לשבוע ניקו את עצמם בעזרת הצחוק מכל מה שעבר עליהם במשך השבוע ופנו מלאי מרץ ומחויכים לשבוע נוסף.

אז איך בכלל נעשית הסדנא ומה יש בה?

אני ,חגית אברך, משלבת ,בסדנת צחוק,  תרגילי ,צחוק, מהיוגה צחוק ,בנוסף למשחקים , פעילויות שונות ומגבשות, עבודת מודעות בסדנאות המתמשכות, והרבה כייף ושחרור. בסיום כל סדנא כמובן מגיע שלב המדיטציה עם הדמיון המודרך על מנת להשלים את התמונה ולהחזיר את השקט והרוגע לגוף.

למי מתאימה הסדנא - לכל אחד ואחת, לערבי צוות וערבי גיבוש בעבודה למסיבות חברים, ימי הולדת , מסיבות רווקות, ערבי נשים , בת  מצווה , מסיבות הורים וילדים, יום המשפחה, פורים, מורים מורות ועד ועוד ....

כולם מוזמנים לחוות איתי ערב או ערבים מיוחדים שכאלה

 

חגית אברך

מנחת סדנאות צחוק ומאמנת לחיים שמחים ובריאים

מדריכת ריקודי ילדים

054-6655474

האתר שלי- WWW.TZHOKIM.COM

 

חגית אברך- מנחת סדנאות צחוק ומאמנת לחיים שמחים ובריאים מדריכת ריקודי ילדים 054-6655474 WWW.TZHOKIM.COM href="mailto:HAGIT@TZHOKIM.COMHAGIT@TZHOKIM.COM">">HAGIT@TZHOKIM.COM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב