דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על משחקים, משחקים להורדה, ומה שבניהם 

מאת    [ 22/12/2009 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 4888 פעמים ]

משחקים להורדה – כבר לא מדובר סתם בטרנד, יש פה תופעה של ממש. אז מה כ"כ מושך אנשים לחפש משחקים להורדה? מה שאנחנו רגילים אליו כבר שנים זה משחקים און-ליין, כלומר משחקים שלא מותקנים אצלי על המחשב אלא אני נכנס אליהם ומשחק בהם דרך האינטרנט. בלי אינטרנט זה פשוט לא פועל. הז'אנר הזה נהיה מאד פופולארי כי הוא נוח, המשחקים פשוטים מאד וכיפיים, בדר"כ משחקים בהם כדי להעביר את הזמן.

לעומת זאת, אם נסתכל על משחקים להורדה - יש להם כמה יתרונות. מה שטוב בהם זה שלא צריך לחכות לדף האינטרנט שיטען, אתה לא תלוי בכמות האנשים שגולשים כרגע ומחפשים משחקים להורדה, אלא המשחק עצמו מותקן על המחשב. בנוסף אתה יכול לבנות לעצמך תיקייה שלמה עם משחקים להורדה, ככה שתמיד יהיה לך משחק זמין כשמשעמם... אם יש לך מחשב נייד – אתה לא צריך לדאוג לאפשרות שתמיד יהיה לך חיבור לאינטרנט, כי יש לך כבר משחקים להורדה שכבר מותקנים על המחשב, פשוט להפעיל ולשחק. זה גם פתרון טוב לזמנים המעצבנים האלה כשיש בעיה בחיבור האינטרנט בבית ואתה הולך להשתגע- תפתח משחק, תעביר קצת את הזמן עד שיתקנו את זה, ותרגע... עוד יתרון משמעותי הוא האיכות של המשחקים – בדר"כ משחקים להורדה יהיו באיכות גבוהה הרבה יותר מאשר משחקים און-ליין, מהסיבה הפשוטה שאתרי האינטרנט לא יכולים לתמוך בהרבה אנשים שמשחקים במשחק "כבד" שתופס הרבה זיכרון יחסית, אלא רק משחקים פשוטים וקלילים. לעומת זאת, האתר יכול פשוט להביא קישורים של משחקים להורדה, אתה מוריד את המשחקים ומשתמש בזיכרון של המחשב שלך, ככה שאין עומס על האתרים עצמם. ככה יש לנו משחקים בחינם, שהם גם איכותיים יותר וגם אנחנו לא תלויים בחיבור אינטרנט כדי לשחק בהם.

השאלה היא – איך מוצאים משחקים להורדה?

זה פשוט, יש כמה אפשרויות.

האפשרות הראשונה היא פשוט לחפש את המילה משחקים בגוגל, ולראות מה יוצא. בדרך כלל האתרים שיופיעו בעמוד הראשון והשני הם כאלה שיש בהם את האפשרות למצוא משחקים להורדה, בגלל שהם משהו מאד נפוץ. סביר להניח שאתרים שהנושא העיקרי שלהם הוא משחקים – יכילו גם משחקים להורדה.

האפשרות השניה היא לחפש את הביטוי משחקים להורדה, ולראות מה יוצא. גם כאן, כל הדפים הראשונים הם כאלה שסביר להניח שתהיה בהם את האפשרות של משחקים להורדה, או לפחות קישור לאתר אחר שמשם יהיה אפשר להוריד.

האפשרות השלישית היא לחפש דרך האינדקסים בפורטלים הגדולים – וולאה, נענע, תפוז וכו', יש להם הפניות לאתרים עם משחקים להורדה שונים, בדר"כ בקטגוריה של "כיף", "פנאי" או משהו בסגנון.

אפשרות רביעית – פשוט תשאלו חברים שלכם! משחקים להורדה הם דבר נפוץ מאד, בטח לחבר אחד או שניים יש המלצה בשבילכם לאתר מגניב עם משחקים.

אז יאללה, תצטרפו לכל אלה שכבר נהנים, תורידו, ותשחקו!

בהצלחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב