דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית נומרולוגית 

מאת    [ 04/09/2005 ]

מילים במאמר: 658   [ נצפה 17911 פעמים ]

ישנם כמה שיטות בחיזוי העתיד. לשיטתי השנה מתחילה מראש השנה ולא בתחילת השנה לספירה הנוצרית.

בכדי לחשב את הכוכב השולט על אדם בתקופה מסוימת, נחשב זאת לפי יום ההולדת שלו, נניח שנולד ב - 1965 / 11 / 20, אז החישוב : 2+0+1+1+2+0+0+4=10=1.



שנה 1



זוהי שנת השמש, שנה של התחלות חדשות, זוהי ראשיתה של תקופה חדשה בחיי האדם, ראשית תהליכים. זהו זמן טוב להתחיל דברים גדולים. שנה זו מאופיינת בנסיעות, הוצאת רעיונות לפועל, רכישת בית או דירה, ואף שינוי מחשבתי. שנה זו היא בסימן של מעבר ממצב מסוים למצב אחר. בשנה זו טוב להוציא דברים אל הפועל ולא להמתין לשנה הבאה.



שנה 2



שנת הירח. כשניכנס האדם לשנת הירח שלו, מסמן הדבר שהוא ניכנס לשנה הנחשבת לקשה יחסית לשנים אחרות. המספר שתיים נחשב לאחד המספרים היותר בעיתיים בנומרולוגיה. זוהי שנה לא יציבה מהבחינה הכלכלית, שנה עם הרבה מריבות ואף התפרקויות של מערכות יחסים. האדם השרוי בשנה זו נוטה להיכנס לדיכאונות.



שנה 3

שנת הצדק (יופיטר). הכניסה לשנה זו מסמנת כניסה לשנה טובה, שנה של התרחבות, שנה פורייה, שנה של שמחה. בשנה זו יש סבירות גבוהה מאוד לקידום במרום העבודה, או לעליות ברווחים של האדם העצמאי השרוי בשנה זו. השנה הקשה עברה חלפה לה, ואת מקומה תופסת שנה הרבה יותר אופטימית, המזמנת אפשרויות לצמיחה.



שנה 4



שנת אורנוס. זוהי שנה המאופיינת בצפיפות וחוסר זמן לעצמך, וזאת עקב הנפח הגדול של שעות העבודה והעייפות המרובה. בחודשיים האחרונים של שנה זו רואים את שנה 5 באופק, ועל כן הכבדות מתחילה להעלם לאיטה. ברם, אין זו שנה נוחה, עקב עומס הפעילות והקושי הגדול למצוא זמן לצאת לאיזה נופש ולהירגע. בשנה זו יש להפשיל שרוולים ולא לחלום, זהו אף זמן טוב לשקם מערכות יחסים חרף האנרגיות הרבות שהאדם מוציא בכל מצב בשנה זו. טוב לנצל שנה זו בכדי לשקם את המצב הפיננסי, ואת התוצאות ניתן יהיה לראות בסוף השנה. על האדם בשרוי בשנה זו להיות בעל משמעת עצמית חזקה מאוד, ולסדר היטב את סדר יומו. לסיכום - יש לדעת להשתמש נכון בשנת האורנוס.



שנה 5



שנת המרקורי. שנה זו טובה לאדם השרוי בה לשנות את דפוסי חייו. בשנה זו יוצאים רבים לנופש או לטיולים ויש שנוסעים לחוץ לארץ להחליף אוירה, זהו דבר המתבקש מאליו לאחר השנה הקשה ( שנה 4 ) והעמוסה שעברה על האדם. שנה זו נותנת לאדם יותר היכרויות עם אנשים חדשים ועם מקומות חדשים. אין צורך לבזבז אנרגיות, מספיק בוזבז בשנים הקודמות. הדגש בשנה זו צריך להיות על חיי החברה, ובמיוחד לרווקים לקראת השנה הבאה.



שנה 6



שנת ונוס ( נוגה ), שנת האהבה. שנה מעולה לרווקים למציאת בני זוגם לחיים, ולנשואים לשיקום מערכת היחסים. אלו שיתמהמהו בשנה זו בעניין הנישואין, עלולים להחמיץ את הרכבת, רוצה לומר - להחמיץ את הכוכב. זו שנה ממש טובה ליציאה לבילויים משפחתיים, ומאמץ להרים את חיי המשפחה לפסגות. בנוסף לכל זאת, טובה שנה זו גם ללימוד האני הפנימי ולהשכנת הרמוניה פנימית לאדם השרוי בשנה זו. שנה טובה לקנייה או לשיפוץ הבית.



שנה 7



שנת נפטון. זוהי שנה קשה לאהבה, וגם בעבודה האנרגיות ירודות. רבים מסיימים מערכות יחסים, נכנסים למשברים. שנה זו יכולה להיות טובה לנפש למי שיהיה מעוניין להתפתח רוחנית, ולהכיר טוב יותר את עצמו בעזרת פיתוח התודעה שלו, ולחקור את סודות היקום. יש להימנע מכניסה לדיכאונות, שכן בסופו של יום - גם השנה הזו תחלוף לה ובאופק הקרוב שנה קלה יותר. יש להיזהר שלא לפגוע בסובבים אותך, שכן שנה זו מכניסה מועקות באדם ויש שהוא יינטה לפלוט מועקות אלה בדרכים לא הוגנות.



שנה 8



שנת שבתאי ( סטורן ). זוהי שנת ההתאוששות מהשנה הכבדה הקודמת, בשנה זו יכול האדם לנשוף מתוכו את שנת ה 7. בשנה זו ישנה מגמה של רכישת דירות, זאת מהשפעת שבתאי הנותן הזדמנויות לשיפור איכות החיים. מכיוון שישנה מגמת רכישות, הרי שיש גם מגמת מכירות בשנה זו. לסיכום - שנה זו היא בסימן של התרחבות כלכלית.



שנה 9



התארגנות לקראת תקופה חדשה, שנה של סיום תהליכים. זה הזמן להתארגן לקראת התחלות חדשות. כל שינוי שהאדם רוצה, רצוי שיתחיל בו כבר מהשנה הזו.



ישנם שיטות המחלקות את חיי האדם לתקופות, אחת השיטות המערביות נקראת ארבעת הפסגות, שיטה לא מסובכת, אך איני מוצא סיבה לסרבל את הנומרוסקופ שיש את המחזוריות.

ירון בר לב, הנחיית מסלולים רוחניים, ומחבר הספר : סודות הנומרולוגיה הקבלית.

www.5-elements.co.il/yaron
Bar-lev@coolmail.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב