דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טפטים לקירות. איך לבחור צבע... 

מאת    [ 10/12/2009 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 3111 פעמים ]

ובכן החלטתם להדביק טפטים. הקצבתם סכום מסוים, באתם לחנות  ו... נעצרתם. מדוע? כי אבא רוצה צבע ורוד עם עיגולים הירוקים, אימא – צהוב עם קופים הקטנים, וסבא רוצה רק עם ציורים של דגל ישראל. מה לעשות? לפני שהרבצתם אחד את השני באמצע החנות בפני כל הלקוחות אנו נציג בדחיפות שיטת הבחירה של צבע וציורים בטפטים לקירות.

כאשר בוחרים טפטים לקירות צריך לקחת בחשבון, שחדרים מוארים היטב נראים יפה, אם להדביק אותם בטפטים עם צבעים "קרים" , שזה כחול, סגול, צבע כסף, אפור בהיר וורוד. לחדרים בהירים מתאימים גם צבעים כהים ורוויים כמו בורדו או טרקוטה כהה. מומלץ להדביק טפטים עמידים באור בחדרים עם חלונות שפונים לדרום, כי חבל אם הצבע יבהיר ותצטרכו לעשות שיפוץ כל חודשיים-שלוש.

אם אין בחדר מספיק אור, אז המרחב מצטמצם ויזואלית. זה בדרך כלל קורה כשהחלונות פונים לצפון. כדי להאיר ולהרחיב אותם ויזואלית  צריך לבחור צבעים "חמים" כמו צהוב, אדום, כתום, זהב, ורוד-צהוב,צהוב-ירוק, צבע קפה וחום. יתאימו גם טפטים בהירים עם ציורים קטנים וצורות מעוינות.

כלי נוסף להרחבת החדר - טפטים לקירות עם תמונות פרספקטיבה. זה טפטים שנראים כחלק מהחדר - כמו חלון פתוח לים, דלת או פרגולה.

אם להיזכר, שצבעים בולטים וכהים גורמים לצמצום המרחב, אפשר לומר בוודאות, שבחדרים ענקיים מתאימים יותר טפטים בולטים עם ציורים גדולים. כל הצבעים אדומים-צהובים נראים מובלטים, תלת ממדיים וכאילו מקרבים את הקירות. מגוון כחול-אפור להפך, גורם להרחבת הגבולות.

להיפרד מהרגשת הלחץ שנובע מתקרות נמוכות יעזרו ציורים אנכיים על טפטים (זה כמובן לקשור לאלה, שנוגעים בתקרה עם הראש, כי להם יש כבר בעיה של גובה אמיתי ולא ויזואלי). ככל שהחדר יותר גדול והתקרה יותר גבוהה, כך אפשר לבחור ציור יותר גדול ובולט לעיצוב החדר. אך צריך לזכור, שציורים גדולים יכולים להימאס לאורך הזמן.

אם אתם מדביקים טפטים לקירות, תזכרו שחשוב להימנע כמו מחדגוניות של הקירות כך גם מניגודים חדים. לא כדאי לשלב צבעים בהירים מדי עם צבעים מאוד רוויים, כי אז ינצנץ לכם בעיניים.

אם יש לכם תמונות תלויות על הקירות, או צילומים, ורוצים להשאיר אותם – עדיף להדביק בחדרים האלה טפטים ללא ציורים בכלל או עם ציורים מאוד קטנים. וצריך לזכור, שקירות – זה רק הרקע של החדר ושל הריהוט שבפנים. תשתדלו להימנע מניגודים חדים בין צבעי הטפטים לבין הריהוט, אבל לא צריך להתאים בדיוק לפי הצבע של הרהיטים. רהיטים יכולים להראות מאוד יפה עם רקע אחד, ולאבד את משמעותם או להפך לבלוט יותר מידי ברקע אחר.

אנשים משתדלים לשפר את הבית שלהם ע"י שיפוץ ועיצוב מתאים. הכי משתלם ופשוט – זה להדביק טפטים מתאימים בבית. אם תשתמשו בהמלצות שלנו יש לכם סיכוי מאוד גבוה להפוך את הבית שלכם למקום יפה ונעים.

Israel Decor




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב