דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלונות 

מאת    [ 09/12/2009 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1679 פעמים ]

חלונות יכולים לשמש אותנו רבות כשאנו רוצים לעצב מראה חדש לבית שלנו ולשנות בו את התחושה, שכן חלונות מצויים בכל עברי הבית ומעבר להיותם כמו תמונות המפוזרות בחלקי הבית, הרי שמדובר כאן בתמונות בעלי פעולה מאוד אקטיבית בסביבת הבית שלנו, כלומר, תמונות חיות ממש. כאלו הם החלונות שלנו ויש מי מאיתנו שיודע לנצל זאת היטב ויש את רובנו כמובן, שלא שמים לב לפוטנציאל העיצובי האדיר הגלום בחלונות ביתנו הפזורים ובעצם ממוסגרים בכל קיר בבית שלנו כמעט.

במה דברים אמורים? אז באמת חלונות אם פריט הכרחי בכל בית ואכן בכל בית יש לפחות כמה חלונות על אותו קיר, אז מה העניין עם חלונות ?חלונות הם אלו המכניסים אור לביתנו והם אלו הדואגים לאוורור הבית שלנו ולכן יש להם חשיבות גדולה מאוד והשפעה של ממש על עיצוב הבית, שהרי משחקי אור נכונים יכולים לשנות לגמרי את המראה ואת התחושה שיש לנו בחלל מסוים או בכלל, מראה הבית באופן כללי. מה גם שאוורור החדר, אוורור טבעי של החדר שאין לו ערך ומחיר, יכול להוסיף הרבה נוחות ונועם לכל סביבה בה אנו חיים בבית שלנו.

אז באמת יש השפעה גדולה מאוד של אור טבעי וחדירתו אל הבית שלנו, כמו גם מיזוג טבעי של הבית שלנו אבל מעבר לכך חלונות הם כמו תמונות שאיתם אנו בוחרים לעטר את הקירות שלנו. כמובן שלא כולנו החלטנו היכן למקם וכמה חלונות, אבל ברוב המקרים מצד מיקום החלונות בבית מאפשר לבצע הרבה משחקים של עיצוב באמצעות החלונות. ואיפה מתחילים? ראשית אפשר לחשוב על צורת החלונות, כלומר הסגנון שלהם, הסטייל שלהם. האם אלו חלונות בלגיים או חלונות אלומיניום, אולי בכלל חלונות עץ, כל אלו הן אפשרויות ראויות שיכולות כל אחת בדרכה שלה לעשות שינוי והשפעה על עיצוב הבית שלנו. לכן כשאנו רוכשים חלונות חדשים אנו לא תמיד צריכים ללכת עם הסטנדרט שאנו מכירים ולפעמים אפשר להיות פתוחים כלפי כל מיני סגנונות שונים שאין אנו רגילים בהם. כמובן שבהתאם לחומר ממנו עשויים חלונות כך המחיר של אותם חלונות וכך גם התחזוקה השוטפת משתנה בהתאם. ברור לכולנו שחלונות עץ דורשים יותר תחזוקה ואת אלו המשתנים יש לקחת בחשבון כשאנו בוחרים חלונות חדשים. אז חוץ מסוג החלון והצבע שלו אנו יכולים לחשוב על וילונות לחלונות שלנו או כל מיני תריסים לחלונות שלנו. כל אלו הם גם אפשרויות עבורנו לבצע משחקים מסוימים בעיצוב הבית שלנו באמצעות חלונות שלנו.

לכם כשאנו בונים בית חדש אנו צריכים לתת את הדעת בכובד ראש ממש על עיצוב חלונות שלנו ועל המיקומים של אלו, לכל אלו השפעה רה על מראה הבית שלנו ועל התחושה שלנו בתוכו.


מאמר זה נלקח מקטגוריית חלונות מפורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל - מפתחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב