דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2407 פעמים ]

מיטות ילדים עשויים להיות הדבר הכי מרגיע או הדבר הכי זוועתי בשבילכם- מיטות ילדים הם המקום שבו ילדים קטנים מבלים הרבה זמן ממשך היממה- תינוקות וילדים קטנים צורכים שינה בכמויות רבות ומקום השינה שלהם מספר על איכות השינה שלהם וזו בתורה מעידה על פרמטרים שונים שאחד מהם הוא מיטות ילדים.
מיטות ילדים הן מטות שנועדו לספק לילד שלנו מיטה נוחה ונעימה שבה הוא יוכל לישון בשקט ובשלווה. מלבד עוד פרמטרים כמו רעש, אור, הפרעות ומצבו הנפשי של הילד (מבחינת מצב רוח למשל) משפיעות כולם על איכות השינה של הילד.מיטות ילדים נועדו לספק מקום רך ונעים לילדים לישון בו. הן בד"כ כלל באות בגדלים שמתאימים להם, בגבהים שבהם הם יוכלו לטפס לבד על המיטה ולפעמים אפילו בצורות שונות ומשונות (דוגמת מיטות ילדים בצורת מכונית ספורט).
מיטות ילדים הם המקום שבו הילדים שלנו מבלים לפחות שליש מהשנים הראשונות שלהם בשינה. מיטות ילדים צריכות להיות מקום שהם יאהבו להיכנס אליו בלילה- מקום נעים ונוח שהם ידעו שהם מוגנים בו (בלי מפלצות מתחת למיטה). אפילו כדאי להפוך את זה לטקס של שינה- קריאת ספר או לשיר להם שיר ערש כדי להקל על הכניסה שלהם אל המיטה והפיכת חווית השינה והכניסה אל השינה מהנה עד כמה שניתצן.
מיטות ילדים באות בצורות שונות. בד"כ הן מיטות יחסית קטנות שמותאמות לגודל של הילד. לעומת זאת- כדאי לחשוב על קניה שגדולה בכמה מידות מהגודל הנוכחי של הילד (תלוי בן כמה הוא)-, זאת מכיוון שהילד אמור לגדול עוד הרבה במשך השנים הקרובות והדבר האחרון שתרצו זה להחליף מיטה כל שנתיים בהתאם לגובה החדש שלו.מיטות ילדים עשויות לבוא גם עם אמצעי הגנה- הן צריכות להיות בגובה מספיק נמוך או אפילו עם בר הגנה שיחזיק את הילד בתוך המיטה במקרה שהוא מתגלגל. זה מאפשר לילדים לנוע בחופשיות בתוך המיטה ועם זאת לא להיות "כלואים" כמו שהם היו בזמן שהיו תינוקות בתוך הריסה.
מיטות ילדים הן מיטות שהילדים שלנו הולכים לישון בהן אז מן הסתם- לשקט הנפשי שלנו ובשביל השקט הנפשי שלהם, רצוי שנביא את הילדים שלנו איתנו וניתן להם לבחור מה הם הכי רוצים מבין כל הדגמים והצורות של המיטות.חשוב שהמיטה תהיה גם ונחה מספיק בשביל הילד מבחינת רכות ומגע פיזי וגם אסתטית לפי הסטנדרטים וההעדפות של הילד (ולא לפי ההעדפות שלנו).מיטות ילדים אמורים לספק חווית שינה מהנה- קום שהילד ירצה לחזור אליו בסוף כל יום וישמח להיכנס מתחת לשמיכות ולהירדם. בסופו של דבר זה גם יעשה לנו חיים יותר נוחים כשיש לנו ילד מאושר שאוהב ללכת לישון בזמן- זה מאפשר לנו לבלות קצת זמן איכות עם בן או בת הזוג או אפילו להקדיש קצת זמן פרטי לעצמנו. המאמר נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב