דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת ריהוט משרדי - טיפים לחסכון 

מאת    [ 02/12/2009 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2218 פעמים ]

בעלי עסקים קטנים ובינוניים תמיד מחפשים דרכים לחסוך בכסף. אם אתה מחפש ריהוט משרדי עבורך ועבור העובדים שלך, תוכל לחסוך המון אם תשתמש בעצות המועילות הבאות:

  1. יצירת תוכנית: אל תמהר לקנות את השולחן, הכסא או עמדת הקבלה הראשונים שתראה בחנות רהיטים המקומית, במקום זה, השקע קצת זמן בהכנת תכנית מסודרת,  הערך את צרכיך וצרכי עובדיך במשרד, התחשב בגודל החלל העומד לרשותך והאם מס' העובדים הוא סופי או שמא אתה עתיד לגייס עובדים נוספים שיצטרכו גם הם עמדות עבודה נוספות.
  2. בצע סקר שוק: התחל את החיפוש אחר ריהוט משרדי על ידי בדיקת מחירים בפרסומי העיתון או באתרי אינטרנט של חברות רהיטים ואל תפסיק שם, תוכל גם להתייעץ עם עמיתים וחנויות קרובות אליך, אולי הם רכשו לאחרונה ריהוט משרדי ויוכלו להמליץ לך על מקום מסוים. השווה מחירים ובדוק גם בחנויות ליבוא רהיטים, המחירים שם עלולים להפתיע אותך.
  3. אל תשכח את הנוחות: בשלב יצירת התוכנית, סקרת את צרכי העובדים שלך, קח בחשבון גם את נוחות המשתמש בזמן רכישת ריהוט משרדי. לדוגמא, וודא כי בכל עמדת עבודה יש מספיק מקום למתיחת רגלים לנוחות מרבית לכל עובד שישב שם כל היום. חוסר התחשבות בנוחות העובדים, תגרום לתלונות על כאבים וחוסר נוחות מצד העובדים, מה שיכריח אותך לבצע רכישה חדשה ובכך להיכנס להוצאות נוספות וכפולות.
  4. קנייה דרך האינטרנט: בדרך כלל לא מומלץ לרכוש ריהוט דרך האינטרנט וזאת מהסיבה שהכל ויזואלי ולא מוחשי, הצבעים לא מדויקים, אין אפשרות להרגיש את הבד וכו' וכשמדובר בריהוט בכלל ובריהוט משרדי בפרט עדיף תמיד להרגיש ולראות את הרהיטים במקום על מנת לא לקבל ריהוט אחר ממה שחשבת שהזמנת ואז קרוב לוודאי שתצטרך להחזיר את הסחורה ובכך להיכנס להוצאות מיותרות של החזרות, הובלות, זמן יקר, כח אדם וכדומה.
  5. הוצאות המשלוח: במידה ויש לך רכב מספיק גדול ומעט ידע בהרכבת ריהוט משרדי, תוכל לחסוך כמה מאות שקלים. במידה ולא, יהיה עליך להשתמש בשרותי הובלה והרכבה שהחברה ממנה רכשת, בוודאי מציעה ובכך גם תרד ממך הדאגה של עניין האחריות מפגיעות בדרך למשרד ובזמן ההרכבה.
  6. הנחות: מדי פעם לפעם יוצאות חברות במבצע הנחות ששווה לחכות להן ובכל מקרה בזמן הרכישה תמיד שאל אם ניתן לקבל הנחה נוספת, לרוב תהנה בחיוב גם אם מדובר בעוד מס' אחוזים בודד, תמיד טוב לחסוך והרי זו כל המטרה.

אל תיתן למשימת רכישת ריהוט משרדי להיהפך למשהו בלתי אפשר וקשה. הכן שיעורי בית, תכנן בקפידה על מנת למנוע הוצאות מיותרות ועל תתפשר על איכות בעבור מחיר זול, וודא כי אתה יודע מה אתה מקבל במדויק בתמורה עבור כספך.

מאסטר דיזיין עוסקת ביבוא, שווק ומכירה של ריהוט משרדי בעיצוב ייחודי, ריהוט לבית ולגן , לשוק הפרטי והמוסדי (בתי מלון והארחה, צימרים, בתי קפה, מסעדות ומועדונים, חברות ומפעלים). מוצרינו מיובאים ממיטב החברות, ישירות מן היצרן לצרכן הסופי, בחסכון מרבי בעלויות התיווך ובמחירים הוגנים. המוטו המנחה אותנו ב"מאסטר דיזיין" הוא: מוצרים איכותיים, בקרת איכות קפדנית ובלתי מתפשרת ושירות אישי וקשר עם לקוחותינו, משלב הזמנת המוצר, דרך קבלתו ובאחריות למוצר לאחריה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב