דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול תוכן מקצועי - שירות חובה לכל עסק 

מאת    [ 30/11/2009 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1878 פעמים ]

אתרים לא מעודכנים הם אתרים שאינם זוכים לתעבורה ולפיכך גם אינם זוכים לדירוג במנועי החיפוש. בעלי האתרים לרוב יודעים עובדה פשוטה זו, אולם אין ביכולתם לשמור על האתר מעודכן לאורך זמן שכן הם עסוקים במכירות. עובדה פשוטה (ולגיטימית) היא שבעל העסק יעדיף תמיד למכור מאשר לעדכן את האתר. על כן, אנחנו בחברת סטאר טקסט ממליצים להשתמש בשירות ניהול תוכן מקצועי.

שירותי ניהול תוכן מקצועיים תורמים לעסק בשני פרמטרים חשובים: הם מקדמים אותו במנועי החיפוש ושומרים אותו מעודכן ללקוחות. שני פרמטרים אלו שלובים האחד בשני וחייבים להיעשות במקביל: שערו בנפשכם עסק הנמצא במקום הראשון במנועי החיפוש, אולם כאשר נכנסים אליו הוא כלל אינו מעודכן. גם המצב ההפוך הוא אבסורדי: אתר מועדכן לעילא ולעילא שנמצא במקום ה-25 במנועי החיפוש.

אתר האינטרנט שלכם נמצא בתחרות מתמדת מול עשרות מאות של אתרים אחרים באותו התחום. כולם מתמודדים על כיסו של הגולש, מנסים להראות לו את המוצרים ולשכנע אותו לרכוש אותם. מדי יום צצים להם אתרים חדשים בתחום: לרובם עיצובים חדשניים וכסף רב לשיווק. אם לא שומרים על חדשנות ומקוריות, אם לא שומרים על אתר מעודכן, פשוט נעלמים. אלו החוקים ברשת האינטרנט: רק המקורי שורד.

למרות דברים אלו, בהחלט יש מה לעשות בכדי לשמור על אתר תוכן מעודכן. ראשית, ניתן להשתמש בשירותי ניהול תוכן מקצועי לאתרים. מדובר בחברות המתמחות בתחזוק אתרים על בסיס קבוע וקידומם ברשת. תמורת סכום מסויים, יקבל האתר שלך מנהל. המנהל יהיה אחראי לעדכן את התכנים באתר, לשמור על רענון תכנים באתר לשים עין על המתחרים ולבדוק כיצד הם פועלים, לקדם את מוצרי החברה ברשתות חברתיות, בלוגים וניוזלטרים  ולשמור על האתר גבוה ככל האפשר במנועי החיפוש. משימה זו דורשת לרוב איש מקצוע בתחום האינטרנט, הבקי ברזי קידום האתרים ויודע כיצד לשמור על האתר במיקום גבוה. מאידך, על אדם זה להיות גם בקיא בתחום התוכן באינטרנט: עליו לדעת כיצד לערוך טקסטים, כיצד להכין קופירייטינג מנצח וכיצד להשתמש בכתיבה שיווקית נכונה.

ניהול תוכן מקצועי הוא אינו עניין של מה בכך. ברשת קיימות עשרות חברות המציעות שירות כזה. יש לוודא כי השירות שנבחר הוא שירות של חברה לה ניסיון רב בתחום. יש לוודא כי אתה מקבל לידיך עוד בטרם חתמת על החוזה תכנית לקידום האתר ושמירה על מקומו בראש הרשימה. רק לאחר מכן אפשר לצאת לדרך. זכור: אתר מעודכן יכניס לך לקוחות שיביאו כסף. אתר לא מעודכן יבריח את הלקוחו ואת מנועי החיפוש.

כתיבת תוכן לאתרים סטאר טקסט ושרותי כתיבה שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב