דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בארהב - להוציא את המיטב 

מאת    [ 30/11/2009 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2444 פעמים ]

עבודה בארה"ב – להוציא את המיטב !

עבודה בארה"ב בפרט כמו גם עבודה בחו"ל בכלל נראית לאנשים רבים כזוהרת יותר, מרגשת יותר. אכן, יש קסם במעבר לחו"ל: תרבות חדשה, אנשים שטרם פגשנו, מקומות ונופים שאנו לא מורגלים בהם וכמובן שהמרחק מן הבית, מן המוכר והידוע – גם הם בגדר חלום. אך החלום עשוי להפוך לסיוט אם לא ניגשים לחיפוש עבודה בארה"ב מנקודת מבט ריאליסטית.
אם ניקח לדוגמא את  אזרחי ארצות הברית או ישראל, הם יאלצו להתמודד עם יותר דחיות בבואם לאתר עבודה באירופה. שכן מדינות אירופה מחויבות לשים בראש סדר העדיפויות שלהן את אזרחי היבשת לפני כל מחפש עבודה מיבשת אחרת. ומגמה זו נמצאת בשיאה במיוחד בימים כמו אלו שאנו נמצאים בהם – ימים של העדר מקומות עבודה עקב משבר כלכלי. אך אל דאגה, יש כמה פתרונות אפשריים למצב המורכב הזה. כך למשל, אנשים שמחפשים עבודה בארה"ב עדיין יכולים להגשים את החלום, אם ימצאו חברה אמריקנית שיש לה סניפים בחו"ל.
דרך נוספת להתגבר על המצב הנוכחי ולחיות את החלום היא להיות בעל מקצוע בתחום נדרש ביבשת האמריקנית. כיום ניתן למצוא עבודה בארה"ב במקצועות נדרשים כגון: אחיות או אחים בבתי חולים ומרפאות, מדענים למיניהם, אנשי מחשבים וטכנולוגיות. לאנשים בעלי הכשרה בתחומים אלו מצפות לא מעט משרות דווקא בארצות הברית.

מוצאים עבודה בארה"ב

אם אתם לא נמנים עם הקבוצות שמנינו כאן ואתם עדיין מחזיקים בחלום למצוא עבודות בחו"ל בכלל או עבודה בארה"ב בפרט לפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם למצוא את המשרה הנכספת.

בבואכם למצוא עבודה בארה"ב תשאלו לא פעם על ידי מעסיקים פוטנציאליים מדוע אתם בעצם מחפשים עבודה בחו"ל - זוהי שאלה אלמותית שלא ניתן להתחמק ממנה, ומומלץ מאוד קודם כל לענות לעצמכם – על שאלה זו. שאלו את עצמכם, מה מושך אתכם כל כך בעבודה בחו"ל - מדוע דווקא בארה"ב ?. אל תסתפקו בתשובות סתמיות. חשבו האם עבודה בארה"ב  זהו חלום ישן שלכם - האם כאשר למדת כבר חשבתם על עבודה בחו"ל - האם אתם דוברי אנגלית מחוננים - האם יש לכם משפחה בארה"ב - האם אתם נמשכים לאקלים הכלכלי או העסקי של ארה"ב ?. קשר חזק למדינת היעד שלכם יכול להיות לכם לעזר בבואכם למצוא עבודה בארה"ב.

עניין נוסף שראוי לתת עליו את הדעת כאשר מחפשים עבודה בארה"ב נוגע להתבוננות הכוללת. צעירים רבים צריכים להסתכל על התמונה המלאה ולהבין כי העבודה הראשונה שימצאו היא רק חלק מקריירה גדולה יותר. ניתן להפיק רווח גדול יותר מחוויית עבודה בחו"ל ומן הניסיון אם יודעים מה היא המטרה הגדולה יותר, מה הם היעדים לטווח הרחוק. מועמד פוטנציאלי לעבודה ייתפס כרציני יותר אם יוכל לספר למעסיק הפוטנציאלי כיצד מטרות החברה משתלבות עם החזון והקריירה שלו.
נכון, תוכניות משתנות, אך ככל שתהיו יותר פתוחים להזדמנויות ויותר גמישים – כך תוכלו להצליח יותר במציאת עבודה בארה"ב.

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב