דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות אומן - - הדרך לאודישנים - מאמר 1 

מאת    [ 30/11/2009 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 2752 פעמים ]

במאמרים הבאים אנסה לתאר ולעדכן אתכם בדרך הקשה שעוברים האומנים השונים בדרכם להצלחה.אין אחד שלא חולם או חלם על להיות מפורסם,להיות כוכב וכל מה שמשתמע מכך,כל הזוהר,מסיבות,פרימיירות,השקות,כבוד.במאמרים הבאים אנסה להראות שלרוב הדרך לטופ היא קשה,מלווה בהמון מכשולים וכוכבים יש רק בשמיים.כולנו בני אדם ולא קוסמים ולא באמירת משפט נהיים כוכבים לרוב ומי שכן זה לרוב לא מחזיק מעמד אלא מה שנקרא "15 דקות התהילה".
אוסיף שכל עניין ההצלחה הוא אינדיבידואלי,יש כאלו שהצלחה זה בעיניהם להיות שחקן תיאטרון מוערך ונהנים מזה ולא צריכים את כל הפינוק של ה"כוכבות" לעומת כאלה שמחפשים את זה ועוברים מטלנובלה אחת לשנייה.
כדי לעשות כל דבר בחיים תמיד צריכים לעשות את הצעד הראשון ובמקרה של אומן הצעד הראשון הוא מתחיל בהליכה אל אודישנים על מנת להתקבל לעבודות ולתפקידים חדשים.
בן אדם שרוצה להצליח בשוק הבידור והאומנות בפרט לרוב זה נטוע בו שנים רבות,ממסיבות הכיתה בבית ספר ועד כל מקום שבו זה מתאפשר לו להוציא את זה החוצה ויש כאלו שאפילו מחליטים להכנס לתחום כדוגמת בתי ספר למשחק וקורסים מקצועיים כדוגמת בית ספר "תגליות" של במרום הפקות,בית הספר הידוע של יורם לוינשטיין ועוד.
אולם גם אם למדת בבית ספר ולקחת קורס מקצועי וגם אם זה תחביב או שאתה סתם סומך על הכשרון שלך עדיין תצטרך לעבור אודישנים על מנת להתקבל לתפקיד שאותו אתה רוצה לגלם בכל תחום בתעשייה כדוגמת סרטים,תוכניות טלוויזיה,דוגמנות,ריאליטי,הצגות ועוד.
קיימות מספר דרכים על מנת להגיע לאודישנים


    • ייצוג על ידי סוכנות שחקנים,דוגמנים וכו',אולם ייצוג זה לרוב מתבצע רק אם אותה סוכנות חושבת שיש לך פוטנציאל רב ושווה להשקיע בך.
    • בעיקר בתוכניות ריאליטי וסרטי סטודנטים אם אתה חושב שיש לך פוטנציאל או שסתם זה החלום שלך ואתה רוצה לנסות לא קשור למה יקרה,אתה יכול להירשם בעצמך ולקוות שיקראו לך למרות שהסיכוי לכך הוא לא גדול,ניתן לתת דוגמה עדכנית לתוכנית ריאליטי מדוברת שעכשיו נמצאת באוויר "האח הגדול 2" שהאודישנים אליה נערכו מעל חצי שנה ומכמה עשרות אלפי אנשים נכנסו בסופו של דבר לבית האח הגדול כשישה עשר מתמודדים לאחר שעברו סינונים קפדניים ומספר רב של אודישנים.
    • עקב העובדה שאתה לא יכול להיחשף לכל האודישנים הקיימים בשוק ורוב הסיכויים שלא יקראו לך עקב ההצפה של המועמדים לרוב האודישנים (בתוכניות הריאליטי הגדולות כדוגמת הישרדות,האח הגדול וכוכב נולד האודישנים הראשונים עומדים על כעשרות אלפי מועמדים).קיימות בישראל מספר חברות אשר העיסוק שלהן הוא אספקת מידע  ולהוות גוף מקשר בין השחקנים המתחילים שעדיין לא מיוצגים ונחשבים לטאלנטים ותעשיית הבידור.לרוב מי שמקבל את המידע מחברות אלו הוא מקבל מידע ממקוד ומפולח יותר על התחומים שבהם הוא מעוניין להתפתח ולהתרחב ועל האודישנים הקיימים בשוק.


מה שנשאר לנו זה מעט להרחיב על הדרך לאודישנים מכאן,כדי להגיע לסוכנות שחקנים,אתה לרוב צריך או להרשים אותם יתר על המידה את המלהקים שלהם,או שלרוב כבר לעשות את הצעד הראשון בשוק הבידור בדרכים אחרות ואז סוכנות שחקנים תחליט ששווה לה להשקיע בך ולנהל את הקריירה שלך.אם אתה ניזון עצמאית מכניסה לאתרים של תוכניות הריאליטי כדוגמה סביר להניח שלא תגיע להרבה אודישנים אם בכלל עקב הכמות הגדולה והצפת המועמדים.
הדרך השלישית שדיברנו עליה במאמר זה להגיע אל אודישנים ולתהילה בצורה מעשית הולכת כך: אתה נרשם בסלולרי לשרות ומקבל עדכונים במהלך החודש בסלולר ויכול גם לקבל עדכון באתר ומה שנשאר בכאן זה רק לגשת לאודישנים,לתת את כל כולך כמו בכל מבחן שאנחנו עושים בחיים ולהצליח בו,להתקבל לתפקיד.

 במאמרים הבאים נרחיב מנקודה זו את הדרך לתהילה ועל העבודה הקשה שעושים האומנים בדרכם להצלחה,הרי כוכבים אין רק בשמיים אולם לדרך לשם רצופה עליות וירידות.







נכתב על ידי נציג מחברת  במרום הפקות הידועה כ"המוקד הארצי לאודישנים" מספקת מידע רלבנטי על אודישנים להפקות חדשות בכל התחומים משירה,משחק,ריקוד,תוכניות ריאליטי ועוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב