דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי להתקין מצלמות אבטחה? 

מאת    [ 27/11/2009 ]

מילים במאמר: 642   [ נצפה 2094 פעמים ]

למה כדאי להתקין מצלמות אבטחה ?

כיום אינך חייב להישאר בבית או בעסק בשביל לפקח , לדעת או לראות מה קורה . היום הכל יכול להיות מתועד, הנך יכול לעקוב להקליט ולשלוט בכל רגע נתון עם ביטחון, שקט נפשי ושמירה על המקום , העסק או המשפחה מכל מקום אפשרי באמצעות התקנת מצלמות אבטחה .מצלמות האבטחה הן דבר זמין הנמצא כמעט בכל בית או עסק בימינו , הן יכולות להיות גלויות ו/או סמויות , מותקנים במקומות סגורים או פתוחים . והן אינן הוצאה כספית רבה בהתחשב לאפקטיביות והביטחון שהן מקנות לנו על ידי סריקת המקומות החשובים לנו , אם זה בעבודה אין דבר שהמועסקים שלך יכולים להסתיר ממך , אם זה בבית אז הינך יכול לראות את ילדיך בכל זמן ורגע , איך המטפלת שומרת עליהם , מה המנקה עושה או חלילה במקרה גניבה ישנו תיעוד לכל אם זה הפורצים או החפצים החסרים, הן מספקות עדויות מרשיעות לעבריין .וכן מצלמות האבטחה יכולות לשמש בתור הרתעה לפורצים או גנבים או לזהירות יתרה למטפלת , עובד או כל אדם העובר באזור ורואה שהוא מצולם.

את המתרחש אתה יכול לראות מכל מקום באמצעות חיבור לאינטרנט ומסך בשידור חי או בשידור מוקלט במערך אבטחה גבוה שרק אתה באמצעות שם משתמש וסיסמא תורשה להיכנס למערכת ולא אף אחד אחר .

לסיכום , להצלחה וביטחון דרוש ידע וידע הוא כוח רב נגד הפתעות או פגיעה בדברים החשובים לנו לכן באמצעות טכנולוגיה מתקדמת קלה וזמינה אנחנו יכולים להימנע מבעיות אלו , כאשר הפתרון הראשוני להם הוא מצלמות האבטחה .

מקומות התקנה של מצלמות אבטחה :

את מצלמות האבטחה ניתן להתקין בכל מקום .  העסק הוא המקום הנפוץ ביותר בו מותקנות מצלמות אבטחה. בנקים ומשרדים אם לא רק המקום היחידי בו ההייתה רואה מצלמות אבטחה היום גם בסטה בשוק צריכה מעקב.

כל בעל עסק רוצה שקט נפשי , ידיעה שהעובדים שלו מתפקדים כמו שהוא רוצה כאשר הוא נמצא מחוץ לעסק וכן שאף אחד לא גונב או פוגע ב"תינוק שלו" . זכותו של כל בעל עסק להתקין מצלמות אבטחה לפי חוק . לרוב עולה הדילמה בדבר התקנת מצלמות אבטחה בפיקוח על עובדים אם להתקין מצלמות אבטחה גלויות או סמויות אם להרתיע את העובד בכך שהוא מפוקח כל רגע או אם לגלות מי הבעייתי .

לעסקים, מגוון אפשרויות לבחירת מערכת מצלמות אבטחה:

1. מצלמות מוסתרות - אי הידיעה היכן המצלמה ממוקמת גורמת תחושה שאתה, בעל העסק בשליטה.
2. מצלמות גלויות - להרתעה מוגברת- כל מי שעובר באזור יודע שהוא מצולם.
3. מצלמות אינפרא - לראיית יום ולילה, צבעוניות.
4. מצלמות חכמות - בעלי חיישנים ורגישות כך שניתן להגדיר את האזורים הרגישים, כמו האזור הקרוב לקופה בחנות .
5. מערכת מתוזמנת - ניתן להגדיר את שעות הפעילות .

כמובן שלכל עסק דרישות וצרכים שונים ,לכן ע"י יעוץ טוב (המגיע עד אליך) של תקציב , גודל (כמות ופריסת המצלמות ) וצורכי העיסוק יתאים לך את הדבר הטוב ביותר .

 

ה"טרנד" החדש או לא כל כך חדש הוא מצלמות אבטחה ומעקב בגני ילדים .

עקב המקרים הרבים בתקופה האחרונה של התעללות בילדים, עלתה המודעות למצלמות אבטחה ומעקב בקרב הגננות והורי הילדים .הורים רבים מחפשים גני ילדים שבהם מותקנים מערכות מצלמות במעגל סגור עם אפשרות צפייה 24 שעות ביממה בשידור חי או מוקלט של הגן. כך ההורים מקבלים את השקט הנפשי שלהם בזמן שהם בעבודה ומצלמות הגן מספקות את התשובה הטובה ביותר להורים . וכן מנהלת הגן/ המעון יודעת שהעוזרות / העוזרים שלה מטפלים כראוי בכל ילד וילד.

ההורה יכול לצפות דרך האינטרנט בצורה הפשוט ביותר ללא כל תוכנה או דמי שימוש , וכמובן אם יש בעיות הגננת וההורה יקבלו עזרה טלפונית בכל זמן הנדרש .

אך אין לשכוח שגם בביתך חשוב להתקין מצלמות אבטחה כי כאשר אתה נמצא בעבודה חשוב לדעת גם איך המטפלת בביתך , מה המנקה עושה , אם יש ילדים קטנים אז מדי פעם לקבל רגע של נחת ולהציץ בילדים שלך משחקים וכן שוב מקרה של גניבות ופריצות כי גם ביתך הוא מקום חשוב מאוד אם לא החשוב ביותר לפעמים דבר בעל ערך חשוב יותר מבעל שוווי כספי .

 

 

אלון קליימן-AKC מחשבים ומערכות מיגוןעסק שמתמחה במערכות מיחשוב ומערכות של מצלמות אבטחה במעגל סגור.
WWW.AKC.CO.IL




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב