דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת בר מצווה בכותל המערבי - ירושלים 

מאת    [ 26/11/2009 ]

מילים במאמר: 723   [ נצפה 7155 פעמים ]

 הפקת בר מצווה בכותל המערבי -   מאת: "שרו הפקת אירועים" 052-4457700

"...כי ליבנו לב אחד מעולם ועדי עד, כי עוד נמשכת השרשרת..."

הפקת בר מצווה בכותל
אתם מוזמנים להתחבר לשרשרת הדורות, המחברת אותנו חוליה אחר חוליה בשרשרת המסורת היהודית, שתחילתה נעוץ הרחק בעברנו בימי אברהם אבינו, על הר המוריה ומגיעה עד לימים אלא לשרידי בית מקדשנו: "הכותל המערבי".
חגיגת בר מצווה בכותל זה חיבור מיוחד ומרגש להיסטוריה של העם היהודי בכלל ולמעמד בר המצווה בפרט. החוויה בירושלים מעצימה עבור נער בר המצווה ועבור משפחתו, קשה לתאר במילים את עומק החוויה וההתרגשות שמספקת ירושלים. בר מצווה שייכת לקטגורית המסיבות, שנחגגות פעם אחת בחיים (חתונה אפשר פעמיים...) אז נצלו את ההזדמנות ובואו לחגוג בר מצווה בכותל!
אם אתם מעונינים ב הפקת בר מצווה בכותל הכנסו לקישור הקודם.

הכותל המערבי
בכותל המערבי מתנהלים תפילות ללא הרף סביב השעון, גם ביום וגם בלילה, למעשה בכל ימות השנה. כמעט בכל רגע בו תציצו אל מצלמות הכותל תוכלו לראות התרחשות, מבקרים מכל העולם פוקדים את הכותל, קבוצות של מתפללים מכל המגזרים מצטופפים לרגלי אבני הכותל ועורכים  תפילות המלוות לא פעם בשירים וריקודים. הכותל פתוח ומזמין ובכל יום שני וחמישי בשעות הבוקר נערכים חגיגות לחתני בר מצווה שמגיעים לירושלים מכל העולם.

שימו לב
נער המניח תפילין בכותל לפני יום הולדתו, אינו יכול עדיין לעלות לתורה ולהיחשב מניין. אם ברצונכם שהילד יעלה לקרוא בתורה גם בכותל, תצטרכו להגיע בשעות הבוקר, זה הזמן בו מוצאים את ספרי התורה ובו יוכל הנער לקרוא קטע מפרשת השבוע לפי טעמי המקרא.

עוד יתרון
בימי שבת בבית הכנסת בעליה לתורה לא מניחים תפילין. מכאן שהמעמד בכותל מרגש כפליים ואולי אף יותר!
מה יותר מרגש מלראות, כיצד הילד הרך הופך לעלם בן מצווה שיכול לשמש מניין? כשהוא עטוי בתפילין ובידו ספר תורה...

הפרשה
בכל יום שני וחמישי, קוראים בתורה את  הפרשה של השבת הקרובה, במידה וילדכם התכונן לקריאה בתורה ביום שבת בבית הכנסת שלכם, עליכם לבדוק שאכן זו הי הפרשה הנכונה. אם הרב שלימד את הילד נוכח הוא יכול לערוך את תפילת הבוקר והנחת התפילין, כמו גם אם יש בן משפחה שיכול לשמש חזן תוכלו לקיים מניין בעצמכם, בכותל יש ספרי תורה זמינים. אם אינכם בקיאים ברזי התפילות, ישנם רבנים שישמחו לסייע לכם, תוכלו לקבל עזרה גם במורשת הכותל האחראית על האתר. ארגון מורשת מסייע ללא תמורה ( למרות שאין זה מדויק...) בהנחת התפילין וניהול העלייה לתורה, תוכלו להסדיר מראש יום ושעה ואז תוכלו להבטיח שספר תורה יהיה זמין במיוחד בשבילכם, הודיעו למנהלת הכותל על הנוסח בו אתם מעוניינים לערוך את התפילה, אשכנזי או ספרדי והם ידאגו לרב בהתאם. מנהלת הכותל עושה את הכול בחינם פרט לסיורים במנהרת הכותל ושרשרת הדורות.

עזרת הנשים
כמו כל בית תפילה יהודי גם בכותל מקפידים על תפילה מופרדת, יש עזרת נשים מסודרת בו תוכלנה בנות המשפחה לצפות ולהשתתף בתפילה, עזרת הנשים ממוקמת בסמוך למעקה ואתן תוכלו לעמוד  בצורה נוחה ולצפות בילד מניח תפילין, נא לא לשכוח להביא סוכריות...

מי אחראי על השמח?
אנחנו המתופפים...! אולי הינו כאן מאז שבית המקדש היה קיים... להקת מתופפים לאירוע כותל הוא רעיון מבורך, אני לא אגזים אם אומר שאנחנו נעשה לכם את האירוע. את חלקנו בחגיגת בר המצווה אנו מתחילים כאשר אתם יורדים מהאוטובוס, נקבל אתכם בתקע שופר ואז בשמחה אדירה נלווה אתכם עם תופים שירה וכן גם מחולות, להקתי מתופפי המדבר שעורכת הרבה אירועים בכותל, לא תיתן לאף אחד מנוח אנחנו משלהבים את הקהל ולא מרפים...

תכלס, איך מפיקים בר מצווה בכותל?
האפשרות הבסיסית שעומדת לפניכם היא להפיק את כל היום לבד, יש לסגור ולתאם עם אוטובוס שיסיע את האורחים, מסעדה לארוחת צהריים, סיורים להביא מצלמה מהבית לתעד את בר המצווה, אם אתם רוצים להתפנק תוכלו להסתייע בחברת הפקות שתדאג לכל הפרטים, חברה מומלצת היא שרו הפקות לחצו כאן  את חגיגת בר המצווה תוכלו לתעד עם צוות הצילום, צוות צלמים ברמה אחרת כאן תוכלו לראות את עבודות הצילום שלהם שנראים יותר כמו סרט תעודה מאשר צילום אירוע בנאלי, אני ממליץ על צוות הצילום בחום רב בכדי לצפות בסרטים שהם הפיקו הקישו כאן : צילום בר מצווה בכותל. חברת אוטובוסים או מיניבוסים שתוכלו להיעזר בה היא חברת נסיעה טובה, לאתר החברה הקישו בר מצווה בכותל.

אם יש לכם שאלות נוספות או תירצו להתיעץ,
אתם מוזמנים להתקשר: 052-4457700

 

רשם: דודי בר יוסף
תודה לשרו הפקות שסיעו בידי להכין את הכתבה.

 

 

 

שמי, דודי בר יוסף אני מנהל אומנותי של להקת מתופפים מתופפי המדבר, בנוסף מנהל תוכןן בנושא חינה לפורטל החינה הישראלי. אם אתם מתכננים לחגוג בר מצווה בכותל קבלו את כל המידע הנחוץ, בכדי להפיק אירוע מושלם בקישור הזה: בר מצווה בכותל 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב