דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדק בית - הדרך שלכם אל עבר שקט נפשי 

מאת    [ 25/11/2009 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2356 פעמים ]

בדק בית הוא הדרך שלכם להגיע לביטחון נפשי בתהליך מאוד משמעותי בחייכם - רכישת בית חדש. כולנו מאמינים ותמימי דעים שדירה חדשה מגיעה אלינו ללא ליקויים וללא פגמים, אך אין לנו דרך להבטיח זאת. למעשה, הרכישה החלומית יכולה להתגלות כסיוט לא קטן במקרה שמתגלות בעיות ותקלות בתכנון הדירה. חברות בדק בית רבות בישראל כמו למשל צ'ק האוס - חברה ידועה ומובילה בתחום, מבצעות ביקורת מבנים ובדיקה יסודית של הבית החדש שלכם על ידי מהנדסים ומומחים לתחום. כיום, בדיקת בדק בית היא הדרך הבטוחה ביותר לרכישת דירה ללא סיכונים מיותרים.

בדק בית -  החשיבות בבדיקה המקדימה

למרות התשלום שכרוך בביצוע בדק בית וביקורת מבנים, ערך המוסף שתזכו לו שווה הרבה יותר. ביקורת מבנים היא בעצם סקירה כללית של כלל האלמנטים בבית, החל באיכות הרצפות וכלה בעמידות האינסטלציה. כמובן שתהליך בנייה וגימור בית למכירה כרוך בפיקוח על התהליך, אך גורם חיצוני ואובייקטיבי מצידכם יוודא שהמפרט שעליו אתם משלמים אכן משקף את מצבו האמיתי של הבית מבחינת שיפוץ חיצוני ותשתית פנימית.

החוק בישראל מגן על זכויותיכם ומאפשר לכם ביצוע בדק בית בכל שלב של תהליך הרכישה, אפילו לאחר חתימת החוזה עם בעלי הדירה.

בדק בית מעניק סקירה כללית ומקיפה מבפנים ומבחוץ

ביקורת מבנים שמתבצעת על ידי מומחה או מהנדס מיומן שעוסק בתחום יאפשר לכם לקבל תמונה רחבה ודו"ח מפורט שמעריך את מצב הבית כולו. ליקויים נפוצים שיכולים להתגלות לאחר הקנייה הם רבים. כמו למשל, פגמים בתשתית האינסטלציה, אינסטלציה לא איכותית או בעיות שלא נפתרו בתהליך השיפוץ בשל רשלנות או ניסיונות חסכון של בעלי הדירה, חומרי בניין וצבע ברמה ירודה שיישחקו בקלות ויוכלו לגרום להתדרדרות במצב הבית במהירות רבה, תכנון בעייתי שחושף את הבית לבעיות ועוד צרות רבות ומשונות שאין לכם דרך אחרת לגלות לפני שאתם רוכשים את הבית מלבד ביצוע בדק בית מקדים לביתכם וסיקור הגורמים הבעייתיים השונים, במטרה כמובן לגלות שהבית תקין ומיועד למכירה. אם מצאתם ליקויים, דרשו מהקבלן לתקן את הפגמים ודרשו לחתום על חוזה שמכיר בתקלות ואף התייעצו עם עורך דין מה עליכם לעשות כדי להוזיל את מחיר הדירה בעקבות ממצאים מסוימים שהתגלו בבדיקת בדק בית.

בדק בית מוצלח מעניק נתונים מצוינים להערכת נכס מדויקת

דוח בדק בית יעזור לכם לסקור ליקויים ופגמים, אך לא בהכרח להעריך נכס. שמאי מקרקעין הוא האדם שיעזור לכם לבצע הערכה כספית של הנכס על פי סטנדרטים שונים בעת הרכישה או לאחריה. שמאי המקרקעין יעריך את הנכס שרכשתם על פי קריטריונים של עלות האדמה, צפי לרווח עתידי, עליית מחיר הבית ועלויות בנייה ותחזוק משוערות. בדיקת בדק בית יסודית תסייע להערכה כספית מוצלחת של הבית כדי שתוכלו לדעת את שווי האמיתי של הנכס שרכשתם.

אם אתם מחפשים חברה מקצועית שמתמחה בעריכת בדק בית יש מגוון רחב של חברות בארץ, ביניהן אפשר לציין את צ'ק-האוס, חברה מובילה בתחום בדק הבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב