דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכרז ייחודי - טקטיקות 

מאת    [ 23/11/2009 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 2749 פעמים ]

כל הרעיון העומד מאחורי שיטת מכרז ייחודי הוא : החכם מנצח. כמו במשחק חשיבה מתוחכם ההתמדדות כאן היא התמודדות שכלית. לא חשוב כמה כסף יש לך או כמה אתה מקושר, חשוב רק כמה שכל יש לך, כמה תעוזה, כמה תחכום.

מכרז ייחודי היא שיטה שפותחה במיוחד לעולם האינטרנט. השיטה אומרת כי שתי הצעות דומות נופלות ואילו הצעה אחת, יחידה ומיוחדת, זוכה. השיטה מאפשרת זכייה במספר רב של מוצרים שונים החל מ – דירה חלומית, דרך פלייסטשיין ומכוניות וכלה בפלאפונים חדשים. המחירים מצחיקים ונעים על גבול 99.9 שקלים.

יחד עם זאת, שיטת מכרז ייחודי דורשת טקטיקה מסודרת. לפני שניגשים למכרז רצוי לתרגל את הטקטיקה במכרזי התרגול שיש באתר. אתר בונקר מכרזים מאפשר מכרזי תרגול רבים ומגוונים. קחו את הזמן, אזרו סבלנות. החכם יודע מתי לתקוף ומתי לעקוץ – כשהוא מוכן!!

הנה מספר הצעות לטקטיקות:

שיטת המרגמות

שיטת המרגמות אומרת כי אתם מתקרבים למטרה על ידי פיזור הצעות גבוהות ונמוכות. כל הצעה כזאת מקרבת אתכם לסכום שעליו צריך להמר. זכרו שעוד שחקנים משחקים איתכם. כל רגע עלולה הצעה ליפול ולכן, התמקמות טובה יכולה לגרום לכם לזכות במכרז. שיטת המרגמות מתאימה למכרזים שבהם סכום ההצעה הוא בינוני. כך תוכלו להוריד הצעות מכאן ומכאן עד שתפגעו בדיוק במטרה.

שיטת ההשהייה

שיטת ההשהייה היא מורטת עצבים אך מתגמלת. מדובר שיטה שעובדת עם הזמן. אתם מגישים הצעה אחת, מבררים את מצב המכרז ומחכים. ככל שהזמן נוקף כך אתם עדים לשינויים במהלך המכרז, יודעים אלו הצעות נפלו ומה הסכום אותו אסור לכם להציע. ברגע האחרון ובעזרת חישובים מדוייקים אתם מגישים את ההצעה שלכם. שיטה זו מדוייקת ביותר ומתאימה למוצרים אשר סכום ההצעה גבוה במיוחד כמו דירה חלומית.

שיטת תפוס כפי יכולתך

בשיטה זו לא מדובר על מספר הצעות גבוה אלא על מספר הצעות מדוייק. באתר בונקר מכרזים, למשל, ישנם מכרזים בשקל בודד. בסכום הצעה כזה אתם יכולים להגיש הצעות ברווחים של שעה ולראות היכן אתם ממוקמים. רצוי להתחיל מהצעה נמוכה ולהתקדם משם. בגלל ריבוי ההצעות תוכלו מהר מאוד לדעת היכן עומד המכרז ואיזו הצעה עדיין לא הוצעה. כך תוכלו לזכות בכסף רב.

כמובן שכל אחד יכול לבחור טקטיקה מיוחדת לו. העיקרון הוא להבין בעזרת השכל לאן המכרז זורם, אילו הצעות כבר נפלו ומהו הסכום, פחות או יותר, שסביבו מסתובבות רוב ההצעות. רק לאחר איסוף מידע זה, רצוי להגיש את ההצעה. השאר כבר תלוי בכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב