דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים-פנויים 

מאת    [ 21/11/2009 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2489 פעמים ]

צימרים פנויים - מחכים רק לכם!

בתוך השגרה המלחיצה והתוססת שלנו מגיע מתי שהוא הרגע, שמרגישים שרוצים לעצור, לעשות פסק זמן, ולצאת לנופש מרענן ומפנק, כדי לצבור כוחות בדרך הנעימה ביותר - נופש בצימר. סביר להניח, שההחלטה אם לצאת לצימר תארך זמן רב יותר מאשר מציאת הצימר המתאים לכם. צימרים פנויים מחכים לכם כמעט בכל נקודה בישראל. יש הרבה צימרים פנויים - אתם צריכים רק לבחור מה שמתאים לכם, ולצאת לנופש בכיף.

צימרים פנויים - איפה?

ההיצע הרב של צימרים הביא בשנים האחרונות למצב, בו יש לא מעט צימרים פנויים אטרקטיביים, שישמחו לארח אתכם לחופשה מיוחדת. אז איפה נמצאים אותם צימרים פנויים?

לכאורה הדרך הטובה ביותר לאתר צימר פנוי היא לבדוק באחד מהפורטים העוסקים בתחום התיירות, הבעייה עיקרית בשיטה הזו היא שהעמודים העוסקים בצימרים או בחדרים פנויים אינם מעודכנים!

בניגוד לבתי מלון בהם מערכת ההזמנות היא ממוחשבת, כמעט בכל הצימרים בישראל, מערכת ההזמנות היא קלסר ועט. כלומר בעל הצימר רושם לעצמו את ההזמנות על גבי חתיכת נייר. קל להבין אם כך שכל קשר בין הצימרים הפנויים כפי שהם מופיעים בפורטלים השונים לבין המציאות הוא מקרי בהחלט.

אז למה בכל זאת ניתן למצוא צימרים פנויים באינטרנט

הסיבה לכך היא פשוטה. כל בעל צימר יודע מה רמת התפוסה הממוצעת שלו באמצע השבוע ובסוף השבוע ע"פ עונות השנה (בקיץ ובחגים רמת התפוסה הממוצעת גבוהה יותר, ובחורף נמוכה יותר), וכך הוא מעדכן אחת לכמה שבועות את כמות ה"צימרים פנויים" בפורטל.

צימרים פנויים? מתי? 

צימרים פנויים ניתן למצוא ברוב חודשי השנה. למרות זאת, וכפי שניתן להבין מהפיסקה הקודמת, יש עונות בהן הסיכוי למצוא צימרים פנויים הוא גבוה יותר מאשר בעונות אחרות. בקיץ, מן הסתם, הנטייה לצאת לחופשות גדולה יותר, ולכם צימרים פנויים בקיץ (ובמיוחד באזורים המבוקשים) יהיה קצת קשה להשיג בדיוק היכן שתרצו ובתאריכים שתרצו. לעומת זאת, בעונת החורף הרבה יותר פשוט להשיג צימרים פנויים, ואף בהתראה קצרה - ממש בדקה ה-90.

צימרים פנויים ומחירים אטרקטיביים

צימרים פנויים הם ללא ספק אופציה לחופשה כיפית במחירים אטרקטיביים. לילה במלון ברמה גבוהה תמיד יעלה יותר משהות של לילה בצימר איכותי ככל שיהיה. חשוב לדעת שהמחיר יורד ברגע שהצימר פנוי, ואין ביקוש בתאריך מסוים לאותו צימר. מה זה אומר לכם הלקוחות? עם קצת סבלנות והשקעה בחיפוש אחר צימרים פנויים, יש סיכוי שתמצאו צימר פנוי במחיר מאד אטרקטיבי. אם יש לכם אפשרות לצאת לנופש בימי אמצע השבוע, תמצאו היצע עוד יותר גדול של צימרים פנויים, ובהכרח גם המחיר צונח בהשוואה למחירי נופשים בסופי שבוע וחגים.

לסיכום ניתן לומר שהשיטה הטובה ביותר לאתר צימרים פנויים ובזול היא לחכות לרגע בו בעלי הצימר "נתקעו" עם צימר ריק ואיבדו תיקווה.

צימר פנוי - רק ברגע האחרון

כשבוע לפני היציאה הכינו לעצמכם רשימת צימרים פנויים המעניינת אתכם ומספרי טלפון שלהם, והתקשרו ברגע האחרון. בתקופות הלחץ מדובר על לילה לפני היציאה (או אפילו טוב יותר ביום היציאה עצמו), ואילו בתקופת החורף גם יום או יומיים לפני, בהחלט יעשו את העבודה.. הבעלים של הצימר יודע שזהו כניראה הטלפון האחרון שהוא יקבל באותו היום עבור הצימר הפנוי שלו, ולכן יהיה מוכן לרדת במחיר, או לחילופין להציע ארוחת בוקר הכלולה במחיר. בכל מקרה זהו רווח נקי שלכם!

צימר בית הארז הינו צימר פרמיום בכולל בקתות עץ, סוויטות, וחדרי אירוח ברמה גבוהה. הצימר ממוקם במיקום אידיאלי בכורזים (10 מהכינרת, 10 דקות מראש פינה, 10 דקות מרמת הגולן).
הצימר אידיאלי למטיילים המחפשים צימר איכותי במחירים נוחים, לזוגות המחפשים צימר רומנטי, או למשפחות המעדיפות נופש כפרי על פני שכירת חדר במלון.
באתר צימר בית הארז ניתן להוריד ללא תשלום גם את אינדקס האטרקציות והטיולים לצפון!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב