דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימר-בקתות-עץ 

מאת    [ 21/11/2009 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2561 פעמים ]

בקתות עץ - בית קטן באגדה!

אם נשאל אתכם מה המושג בקתות עץ עושה לכם, סביר להניח שלרובכם הוא מרגיש אותו דבר. בקתת עץ זה אומר חופשה פסטורלית בבית קטן (בעצם לא כל כך קטן...).  גם אם התארחתם כבר בחופשה בבקתה וגם אם לא, סביר להניח שאיפה שהוא תמיד חלמתם על נופש ששונה מחדר בבית המלון, יהיה אקסקלוסיבי אשר יהיה. בקתות עץ מביאות אתכם לנופש קרוב אל הטבע, ומביאות איתן ניחוח ואווירה מושלמת לחופשה זוגית או משפחתית.

בקתות עץ וצימרים - אל תתבלבלו!

בקתות עץ בישראל נקראות גם צימרים, אך לא כל הצימרים שתפגשו יהיו הוא אכן בקתות עץ. חשוב מאד לשים לב לכך, רגע לפני שעומדים לשלם עבור צימר לנופש הבא שלכם. אם אתם מתכוונים לצאת לצימר של בקתות עץ, עליכם לוודא שזה אכן מה שתקבלו. יש נם כמה אפשרויות שחשוב שתבחינו ביניהן:

בקתות מצופות עץ

: בדר"כ מדובר ביחידת דיור נפרדת או תוספת בנייה הבנוייה מחומרים שונים, כאשר הגימור הוא לוחות עץ. הגימור יכול להיות פנימי או חיצוני.

בקתות הבנויות מעץ

: במקרה הזה מדובר שוב ביחידת דיור או תוספת בנייה הבנויות מלוחות עץ (בדר"כ אורן או עץ זול אחר). התכנון והביצוע יהיו בדר"כ ע"י נגר ישראלי, והציפוי הפנימי יהיה קיר גבס פשוט.

בקתות עץ אמתיות

: מכיוון שבישראל אין חורף אמיתי, חסרה פה גם המסורת הקיימת בעיקר בצפון אירופה בנושא בניית בקתות עץ מ"לוגים". בקתת לוגים אמיתי כמעט תמיד תיהיה מיובאת בשלמותה מאירופה, ובנוייה מבולי עץ ארוכים (אורכו של כל "לוג" כזה  הוא כמה מטרים!) המונחים אחד על גבי השני, וללא ציפוי פנימי של קיר גבס.

בחלק מהמקרים ואם מדובר בבולי עץ ענקיים, נוהגים לחצות את בול העץ לכל לאורכו.

בקתות עץ וסטנדרט אירוח

כמו בכל צימר גם כאשר מצאתם את סוג הבקתה שחיפשתם חשוב לא לשכוח לשאול על סטנדרט הבנייה ורמת האירוח. דברים שניראים טרוויאלים בצימרים כגון טלוויזיה בכבלים ג'קוזי, או מיני בר, לא תמיד יהיו קיימים בכל בקתה. הסיבה לכך היא פשוטה, בגלל שבקתות עץ מיובאות כמעט תמיד בשלמותן מאירופה, לא תמיד הן מתוכננות להכיל ג'קוזי ולא פעם נוהגים להציב אותן במקומות המרוחקים מיחידת המגורים של בעלי הצימר כך שתשתית של כבלים או אינטרנט הן לא דבר מתבקש.

בקתות עץ זה בטבע שלנו....

אז במה שונה חוויה של חופשה במלון לעומת חוויה של חופשה בבקתת עץ? בקתות עץ בישראל משתלבות בצורה נפלאה עם הטבע. רוב בקתות העץ ממוקמות בצפון, וטובלות באזורי טבע יפיפיים. אין כמו להתעורר בבוקר, להסיט את הוילון ולקבל נוף צפוני מדהים. זו יכולה להיות הכנרת שנשקפת מהחלון או נופים הרריים מקסימים - איך שלא תסתכל על זה בקתות עץ נמצאות בלב הטבע, וזה עושה רק טוב לנפש שלנו. מדובר בשינוי אווירה מוחלטת מאווירת השגרה שלנו או מאווירת הבילוי במלון

 בקתות עץ הן נופש אחר לגמרי: רגוע, מפנק ועם התפאורה נפלאה שמזמן לנו הטבע.

צימר בית הארז הינו צימר פרמיום בכולל בקתות עץ, סוויטות, וחדרי אירוח ברמה גבוהה. הצימר ממוקם במיקום אידיאלי בכורזים (10 מהכינרת, 10 דקות מראש פינה, 10 דקות מרמת הגולן).
הצימר אידיאלי למטיילים המחפשים צימר איכותי במחירים נוחים, לזוגות המחפשים צימר רומנטי, או למשפחות המעדיפות נופש כפרי על פני שכירת חדר במלון.
באתר צימר בית הארז ניתן להוריד ללא תשלום גם את אינדקס האטרקציות והטיולים לצפון!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב