דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים לניהול תוכן - לא מה שחשבת 

מאת    [ 20/11/2009 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1699 פעמים ]

בשוק קיימות חברות רבות המציעות מגוון מערכות תוכן, חזקות יותר וחזקות פחות. מדובר בחברות מקצועיות לבניית אתרים שבנו מערכות מגוונות ומתוחכמות, שביכולתן להקים עבורך אתר מצויין מהמסד ועד הטפחות. הן רציניות, הן אמינות ולרוב גם מספקות את הסחורה. הן אמנם יקרות מאוד אבל אין ספק כי מעניקות תמורה למחיר. אז מה הבעייה? הבעייה היא שהן לא תמיד שמות דגש על התכנים באתר.

אם אתה בעל חברה גדולה וזקוק לאתר עצום בגודלו ונפחו, סביר להניח שלחברות אלו יהיה הפיתרון עבורך. אולם בהנחה ואתה בעל עסק בינוני, המצריך אתר קטן וגמיש . תיתקל בבעיה כשתרצה לפנו לחברות אלו, שכן תקבל מוצר מנופח ויקר שאינו מותאם עבור קהל הלקוחות שלך. וכאן בדיוק נכנסות חברות קידום התוכן לתמונה. בניית אתרים לניהול תוכן היא מומחיות טכנית שחברות תוכן רבות החלו להתמקצע בה. הן מעניקות לבעל העסק מערכת תוכן חזקה ואמינה, הכוללת את כל מה שהוא צריך והכי חשוב: מתאימה לשיטות השונות הקיימת כיום לקידום אתרים באמצעות תוכן.

בניית אתרים לניהול תוכן מצריכה ידע, לא רק טכני, אלא גם תכני. המערכת חייבת לעמוד בכללי קידום התארים ברשת ולאפשר לבעל האתר משחק מהיר עם התכנים, עדכון ורענון זריזים ואפשרויות להעלאת תוכן חדש ומקורי במהירות. מערכת תוכן חזקה ואיכותית, שנבנתה בטכנולוגיה מתקדמת ושמה דגש על תכנון ולא רק על נראות, תאפשר עמידה ביעדים ושינוי פני האתר מעת לעת.

משנה חשיבות קיים לחוזק הטכני של המערכת. מערכת כזו, מעצם היותה קטנה וזריזה, מאפשרת תחזוק נוח ומיעוט תקלות. גם במידה וקיימת תקלה, הרי שהיא ניתנת לפיתרון מהיר בגלל חוסר המורכבות של המערכת. מאידך, מכיוון שנבנתה על ידי אנשים המבינים את חשיבות קידום התוכן, היא מאפשרת שימוש מושכל ונבון בתכנים לצורך קידום האתר במנועי החיפוש.

זכרו: הגודל לא תמיד קובע, בייחוד לא במקרה של מערכות תוכן לקידום האתר. חפשו אחר המערכת המתאימה לכם והימנעו מעיניי גדולות. מערכת תוכן, גם אם הן סקסיות ואטרקטיביות וגם אם מאחוריהן עומדות חברות מובילות בשוק, עשויות להתברר כל יעילות בעבור המטרות שלכם. חפשו את המערכת שתתאים לכם ביותר ושתאפשר לכם משחק מהיר עם התכנים שלכם. תכנים הם שם המשחק ברשת האינטרנט כיום ומנועי החיפוש יאהבו אתכם יותר עם תצליחו לשמור על אתר מעודכן ומקורי. ובכדי לשמור על אתר כזה, רצוי להתשמש במערכת תוכן שתאפשר זאת...

כתיבת תוכן לאתרים סטאר טקסט ושרותי כתיבה שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב