דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי הנדסה - כי מהנדס זה מקצוע איכותי 

מאת    [ 19/11/2009 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2881 פעמים ]

לימודי הנדסה

 

למה לימודי הנדסה? פעם כל אימא פולניה רצתה בן רופא. היום הן רוצות בן מהנדס. ולמה לא בעצם? לימודי הנדסה הם מסלול לימוד יוקרתי ומעניין, אשר בסופו הסטודנט רוכש מקצוע מרתק, מאתגר ומבוקש במיוחד בשוק העבודה. אכן, ההבטחה הכמעט וודאית לתעסוקה בסוף לימודים אלו  היא אחת הסיבות המרכזיות לפופולריות הגדולה מאוד של לימודי הנדסה, בקרב סטודנטים כמו גם בקרב הוריהם. העולם כיום מבוסס על טכנולוגיות חדשות אשר רק הולכות ומשתכללות מדי שנה. על מנת להמשיך לפתח את הטכנולוגיות העומדות בבסיס חיינו החברות המפתחות אותן זקוקות לאנשים מוכשרים אשר יוכלו לקיים מחקר טכנולוגי מתקדם ומדוייק  לכן הן זקוקות למהנדסים. ומהיכן מגיעים המהנדסים הטובים ביותר בשוק כיום? מאחר וישראל היא אחת החלוצות הטכנולוגיות החשובות בעולם, ניתן לומר שמוסדות לימוד רבים בישראל מקיימים לימודי הנדסה ברמה גבוהה ביותר. אולם למרות זאת, קיימת מכללה אחת אשר מצטיינת במיוחד ברמת הלימודים והמקצועיות אותם היא מנחילה לתלמידיה...

 

לימודי הנדסה במכללה להנדסה ירושלים – השער להצלחה

 

המכללה האקדמאית להנדסה ירושלים היא אחד המוסדות המובילים המציעים לימודי הנדסה בארץ. המכללה הוקמה מתוך כוונה להכשיר מהנדסים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר, כדי שאלו יוכלו להשתלב כמובילים בתעשיות ההנדסה וההיי-טק בארץ ובעולם בהצלחה. על מנת לעמוד במשימה זו בהצלחה גייסה המכללה את מיטב המרצים והמומחים להנדסה ומקצועות ריאליים בארץ, כדי שאלו יוכלו לחלוק מניסיונם וחוכמתם עם הסטודנטים של לימודי הנדסה במכללה. כמו כן, חשוב לציין כי לימודי הנדסה במכללה להנדסה ירושלים מתקיימים בכיתות לימוד ומעבדות ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בארץ. זאת על מנת להעניק לתלמידי לימודי הנדסה של המכללה את התנאים הטובים ביותר שניתן על מנת שהלמידה במהלך הלימודים תהיה קלה, נעימה ומועילה. הנדסה היא מקצוע מורכב בו קיימים מספר תחומים והתמחויות, ולכן במכללה להנדסה ירושלים קיימים מספר מסלולים של לימודי הנדסה אשר מאפשרים לכל סטודנט להחליט האם ברצונו להיות מהנדס תוכנה, מהנדס הנדסה אזרחית, מהנדס אלקטרוניקה ועוד.

 

 

לימודי הנדסה במכללה האקדמאית להנדסה ירושלים – הלימודים כחווייה

 

על מנת להתקבל לאחד ממסלולי לימודי הנדסה במכללה האקדמאית להנדסה ירושלים חובה להיות בעל תעודת בגרות וציון פסיכומטרי אשר תואם את רף הקבלה ללימודים. משך הלימודים תלוי במתכונת הלימודים שיבחר הסטודנט – לימודי הנדסה במתכונת בוקר (חמישה ימים בשבוע) נמשכים ארבע שנים, ואילו לימודי הנדסה במתכונת ערב (שלושה ימים בשבוע) נמשכים חמש שנים. באשר לשכר הלימוד – שכר הלימוד למכללה מותאם לשכר הלימוד המקובל באוניברסיטאות, ויש לציין כי כ- 65 אחוזים מתלמידי המכללה זכאים למגלות וסיועים כלכליים שונים. תנאים נוחים אלו, ביחד עם ניסיונם ומקצועיותם הגדול של המרצים והאווירה הסטודנטיאלית התוססת של ירושלים מביאים לכך שהשתלבות במסלול לימודי הנדסה במכללה האקדמאית להנדסה ירושלים תעניק לסטודנט השכלה ומקצוע מבוקש ברמה הגבוהה ביותר בתום תקופה בלתי נשכחת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב