דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קנון 7D - מצלמת רפלקס דיגיטלית חדשה 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 5595 פעמים ]

מחפשים לקנות מצלמת רפלקס דיגיטלית, ה-Canon EOS 7D היא אחת המצלמות היותר טובות של קנון עבור צלמים אשר מחפשים לקנות מצלמת רפלקס דיגיטלית חצי-מקצועית. המטרה של המצלמה הזאת להביס את ניקון D300S בסגמנט השוק של צלמים חובבנים וחצי-מקצועיים ולהנות ממכירות גבוהות לקראת סוף השנה.הנה סיקור מהיר על מצלמת קנון 7D החדשה והמוצלחת.

קנון הפתיעה הרבה צלמים כאשר השיקה את ה-Canon 7D, מצלמת SLR דיגיטלית חדשה אשר שמה לעצמה מטרה להיות מצלמת ה-enthusiast הכי טובה בשוק וסוף סוף לתת תחרות לאחת המצלמות ה-SLR המוצלחות ביותר של חברת ניקון ה-Nikon D300 וגם ה-D300S. קנון לא ישנה בשנתיים האחרונות והיא עמלה קשה מאוד כדי להציג מצלמת רפלקס דיגיטלית חדשה אשר תוכל להתחרות ב-D300, אשר צברה פופולריות גבוהה מאוד בקרב צלמים חובבנים ומקצוענים כאחד. עד עכשיו לקנון לא היתה מצלמה אשר יכולה להתחרות ראש בראש עם ה-D300, ולקח לקנון שנתיים שלמות עד שהיא השיקה את המוצר הנפלא הזה, קנון EOS 7D מדובר על מצלמה עם חיישן ASP-C (לא פול פריים), אשר כולל שפע של מאפיינים אשר שמים את ה-7D מעל ה-D300S מבחינת איכות תמונה, רזולוציה, פיצ'רים מתקדמים לצלמיםאשר דורשים יותר מהמצלמה שלהם כדי להיות יותר יצירתיים ועוד.

המצלמה EOS 7D של Canon כוללת חיישן CMOS ברזולוציה של 18 מגה-פיקסל אשר מיוצר על ידי קנון, בהשוואה לניקון אשר היא קונה את החישנים שלה מחברת סוני. לא תמיד זה מהווה יתרון ברור לקנון, אך נראה שהפעם היא הצליחה ובגדול.
ה-7D יכולה לצלם 8 תמונות בשנייה ברצף, מה ששם אותה מעל ה-D300S, וכדי שה-7D תוכל לצלם כל כך הרבה תמונות ברצף ברזולוציה גבוהה כל כך, קנון היתה צריכה להטמיע 2 מעבדי DIGIC 4 במצלמה. גם מערכת הפוקוס האוטומטי הומצאה מחדש. מנגנון מדידת החשיפה כולל 63 אזורים iFCL.

עיינית המצלמה כוללת כיסוי מלא 100% בהגדלה של 1.0x. מאחורי ה-7D תוכלו למצוא מסך 3 אינץ' ברזולוציה של VGA, אשר גם כולל שיפור של המסך בתנאי תאורה קשים אשר מונע השתקפויות ברמה גבוהה יותר מאשר אפשר למצוא במצלמות נבחרות.

קנון לא חסכה באמצעים כדי להציג מצלמה יוקרתית עם מבחר כנק של פיצ'רים אשר יעסיקו אתכם חודשים עד אשר תלמדו לשלוט בכולם באופן שוטף. כמו כל כלי יצירה, המצלמה היא כלי היצירה של הצלם, וישנם הרבה כלים אשר בעזרתם תוכלו לצלם תמונות שבלעדי הפיצ'רים הללו, לא הייתם יכולים.

אין ספק שקנון הכינה את עצמה מצוין לקראת הקריסמס הקרב ובה לשנת 2009, ונראה שניקון צריכה עכשיו לתת מענה חזרה, אחרת את מרבית המכירות בסוף השנה, תקטוף קנון. מצלמת רפלקס מומלצת מאוד לכל מי שמחפש שדרוג מה-50D או ה-40D ולמי שמחפש לקנות מצלמת רפלקס חצי-מקצועית באיכות שלא נופלת ממצלמות יקרות יותר של קנון.

בלוג צילום דיגיטלי - מאמרים בנושא צילום, מצלמות דיגיטליות, עדשות מצלמה, כרטיסי זיכרון למצלמה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב