דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול לימפטי לאחר ניתוחים‎ ‎פלסטיים וקוסמטיים 

מאת    [ 13/11/2009 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 6709 פעמים ]

במהלך ‎ עבודתי בחדרי ניתוח נחשפתי לצרכים המיוחדים של הלקוחות העוברים ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים,בכל הקשור לשיפור תהליך ההחלמה וחשיבותו בהגשת תוצאות אסתטיות מלאות עקב עבודתי בתחום ניתוחי פלסטיים וקוסמטיים למדתי טיפול לימפטי ופתחתי קליניקה לעיסוי לימפטי, צברתי ניסיון בקליניקה ברעננה וביצעתי טיפולים לימפטיים בקליניקה של רופאה מומחה בת"א. ויקי מטפלת בשיטת ניקוז לימפטי ידני - זהועיסוי לפיזור בצקות והקלת נפיחות וכאבים. מיועד לאנשים שסובלים ו/או רוצים לקצר את זמן ההחלמה מבצקות לאחר ניתוח פלסטי, קוסמטי או מסיבות אחרות. זהו טיפול רפואי רצוי, מקובל ומומלץ.

מהו הטיפול לניקוז לימפטי:


הטיפול הלימפטי הוא טכניקת עיסוי ידני עדין שמפעיל את מערכת הלימפה ומומלץ לטיפול לאחר ניתוח פלסטי וקוסמטי. המטרה כאן היא להגביר את זרימת הנוזל הלימפתי במערכת הלימפה וע"י כך להפיק טיהור מרעלים ונוזלים מצטברים בגוף.
לאחר הניתוח לרוב קיימת תחושה לא נוחה לאחר הניתוח, ואף כאבים אשר ניתנים לטיפול על ידי משככי כאבים אותם ירשום עבורך המנתח, אשר תעלם במהלך השבועות והחודשים שלאחר הניתוח. החבישות יוסרו יום או יומיים לאחר הניתוח, ואז אין צורך להיות מופתע במידה והפנים נפוחות, צבע העור חיוור ולעיתים עם שטפי דם קטנים. יש לזכור שהכול יעלם ותשובי להראות רגיל תוך שבועות. רוב התפרים בפנים יוסרו עד תום 5 ימים. הניקוז הלימפטי מבוצע על ידי לחץ מבוקר ועדין בתנועות חוזרות ואיטיות על המערכת הלימפטית השטחית. התנועות מתאימות לזרימה הלימפטית הטבעית של הגוף ובכך מסייעת להורדת בצקת.

תוצאות הטיפול הלימפטי הידני:


הטיפול הלימפטי לאחר ניתוח פלסטי/קוסמטי,יגרום לריפוי מהיר יותר, יאפשר קליטת חומרים טובה יותר ויגרום לזריית דם ולימפה טובים יותר.

  By cleansing and unblocking your lymphatic system, your general health improves, your immune system is strengthened and enhanced, and your overall energy is increased.

כיצד פועל ומשפיע טיפול הלימפטי:


הטיפולים הלימפטיים הם לסילוק וניקוז רעלים מהגוף. מערכת הלימפה הינה מערכת מקבילה למערכת הדם. פועלת כמערכת שמנקזת רעלים מהגוף.לפעמים נסתמת או מתמלאת מערכת ניקוז זו,ביתר על המידה מחומרי פסולת נוזלי ואז נוצרות בעיות שונות.
עיקר הנוזל בגופינו עובר דרך מערכת הדם.אך חלק מהנוזל מופרש מתוך כלי הדם ונמצאים במרחב הבין תאי,אילו נוזלים לימפטיים שבסופו של דבר גם חוזרים למערכת הדם דרך המערכת הלימפטית הכוללת את הבלוטות הלימפה. פגיעה בהם גורמת לתפקוד לא יעיל ולא מספק. הנוזל הלימפטי לא מתנקז ומצטבר באזור הבין תאי וזו הנפיחות שאנו קוראים לה בצקת.

פרטים והסברים נוספים באתר www.vickyolmos.com

טיפול לימפטי לאחר ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים כמו ניתוח פנים, שאיבת שומן, מתיחת בטן, ניתוח עפעפיים, הגדלת/הקטנת ו/או הרמת חזה.
http://www.vickyolmos.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב