דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטסת חיות לחוצלארץ - גם ההולכים על ארבע יכולים לטוס 

מאת    [ 18/10/2006 ]

מילים במאמר: 1139   [ נצפה 6424 פעמים ]

הטסת חיות לחו"ל
גם ההולכים על ארבע יכולים לטוס

יותר ויותר ישראלים מגלים כמה קל יכול להיות תהליך הטסת חיות מחמד לחו"ל,
אם יודעים להיעזר במקצוענים בעלי נסיון שיעשו את העבודה

בארצות הברית טסים מדי שנה כ-3 מליון בעלי חיים. באירופה המספר דומה. בישראל טסו
כ-20,000 בעלי חיים בשנת 2005, וההערכה היא כי בשנת 2006 יהיה גידול של כ-15%.

מדי שנה כ 40,000 משפחות ישראליות מעתיקות את מקום מגוריהן לחו"ל - שליחות, עבודה, חיפוש עצמי או חיפוש קרובים.

פעם לקחת את חיית המחמד לחו"ל היה עסק ארוך ומסובך. מאז שהוקמה בישראל Terminal 4 Pets, הסוכנות הישראלית להטסת חיות לחו"ל, הנושא פשוט וקל. מטרתה להוריד לכם מהראש את הדאגה להטסת החיה (יש מספיק על הראש לפני נסיעה לחו"ל גם ככה) ולטפל בכל המנהלות, הבדיקות והאישורים הדרושים, כדי להטיס את חיית המחמד ברמה של מחלקה ראשונה. ממש משרד נסיעות לחיות!

Terminal 4 Pets היא הנציגה בישראל של ארגון IPATA - הארגון הבינלאומי להטסת בעלי חיים וחיות מחמד - ונהנית ממידע שוטף ועדכני מכל חברות התעופה, ארגוני ההטסה ורשויות של מדינות ברחבי העולם.

זה אולי נשמע פשוט, אבל מי שעמד מול הביורוקרטיה והמגבלות שמציבות חברות התעופה והמדינות השונות, יודע שיש הרבה דברים שצריך לדעת ולעשות, עד שתגיעו לארץ היעד עם הכלב, החתול, האיגואנה או החמוס.

ד"ר איתן קריינר הוא וטרינר בשעות היום ווטרינר מוטס בשעות הלילה, וגם האיש שעומד מאחורי הרעיון המהפכני הזה. קריינר: "כמו שלא נעלה על הדעת להשאיר את הכלב כשאנחנו עוברים דירה, כך ברור לחלוטין שכשהמשפחה עוברת לגור בחו"ל, הכלב, האוגר ואפילו החלזונות עוברים אתה."

למה צריך שירותי טרום טיסה לחיות?
אפשר להטיס חיות לבד, כמו שגם אפשר לקנות כרטיס טיסה לבד. אנחנו פונים למשרד הנסיעות, כי הם המומחים לטיסות, והם יטפלו בכל צרכי הטיסה שלנו. אנחנו פונים לשירותי הטרום טיסה לחיות של Terminal 4 Pets, כי הם יטפלו בחיית המחמד שלנו, יבטיחו שהיא תגיע ליעד בשלום ויורידו לנו דאגה מהראש, בזמן שאנחנו כל כך טרודים בעניינים אחרים.

"הטסת בעלי חיים היא מקצוע" אומר קריינר "אנחנו עושים את זה כבר הרבה שנים ויודעים בדיוק מה הצרכים שלכם. צריך להכיר תקנים וכללים בינלאומיים, את החוקים הנהוגים בכל מדינה ומדינה, כללים של כל חברות התעופה, אבל לא פחות חשוב, נדרש ידע וטרינרי מקיף, גם לגבי החיסונים והאישורים הנדרשים לכל בעל חיים, גם לגבי המחלות והבעיות האופייניות לכל מדינה וגם גישה לבעלי חיים. אחרי 17 שנות עבודה כווטרינר, וכ-7 שנים בהן אנחנו מטיסים בעלי חיים, אני יכול להגיד בבטחה שיש כאן את השילוב המנצח של משרד נסיעות בית חולים וטרינרי, כמו בעולם הגדול."

"המלאכה לא קלה. חברות התעופה לא תמיד מעודדות הטסת בעלי חיים. רוב מדינות העולם מקבלות חיות באהבה, אך יש להן דרישות מחמירות ומשתנות לפרקים להכנסת חיות, כולל בדיקות, חיסונים ובמקרים מסוימים גם הסגר למשך חצי שנה מיום הכניסה למדינה."

"אנחנו מציעים מידע עדכני לגבי שילוח מישראל וחזרה, באמצעות קשר יומיומי עם ארגון הגג IPATA, שאנחנו נציגיו הבלעדיים בישראל, עם משרדי הממשלה בישראל, כל הקונסוליות והשגרירויות הזרות בארץ, חברות התעופה, משרדי נסיעות, שילוח בינלאומי ועוד. כל המידע זורם למרכז הממוחשב של Terminal 4 Pets ומאפשר שליפה ועדכון בזמן אמת על ידי צוות המשרד.

ישנה חשיבות רבה לזרימת מידע בזמן אמת, בעיקר בנושא רגיש ומורכב כמו הטסת בעלי חיים - איחור בטיסה, הורדת חיות מהטיסה, שינויי מזג אוויר, מחלה או כל בלת"מ אחר יכולים להיות מטופלים רק על ידי נוכחות של צוות מקצועי סביב השעון וזמינות של צוות רפואי מיומן בהטסת חיות וברפואת חירום וטרינרית.

איפה הם נמצאים?
ל Terminal 4 Pets משרדים הממוקמים לא הרחק מנמל התעופה בן גוריון. את השירות ניתן לקבל במשרדי החברה או בבית הלקוח.
החברה מונה 5 אנשי צוות קרקע הזמינים לקריאותיכם 24 שעות ביממה, 3 וטרינרים מוטסים, ו-2 טכנאי וטרינריה. ניתן להכנס לאתר האינטרנט www.terminal4pets.com כדי לראות איך להגיע למשרדים.

איפה תולי שלי תטוס?
בעלי חיים יכולים לטוס בתוך תא הנוסעים עם הבעלים שלהם, בחלק מחברות התעופה, בתנאי שמשקלן (יחד עם כלוב הטיסה) אינו עולה על 8 ק"ג.
אחרות יטוסו בתא המטען, תמיד בתוך כלוב תקני עם תו תקן בינלאומי, אשר הותאם למידות החיה. יש כללים ברורים לבחירת הכלוב המתאים, שחשוב להכיר לפני הרכישה.

מתי רצוי להתחיל בתהליך?
אורך התהליך משתנה ממדינה למדינה, אבל חשוב להיערך לנסיעה מספר חודשים מראש. ב Terminal 4 Pets יסבירו לכם בדיוק כמה זמן נדרש על ידי מדינת היעד שלכם, אבל רק לשם הדגמה, הנה מספר ארצות אליהן הטיסו Terminal 4 Pets בתקופה האחרונה:
דרום קוראה, סין, ארה"ב, פיליפינים, ברזיל 90 יום מראש
האיחוד האירופי 140 יום מראש
ארגנטינה 30 יום מראש
דרום אפריקה, יפן 210 יום מראש
אנגליה 120 יום מראש (והסגר חצי שנה)
אוסטרליה 210 יום מראש (והסגר 30 יום)

מי ומי החיות הטסות?
נחש וצב שרוצים להגיע מבריטניה לישראל
2 כלבי ענק משפחה ותינוק שנסעו לסין
2 חתולים שטסים ממצפה רמון לאלסקה
כלב שנוסע מישראל לקנדה כדי להיות נוכח בלידת התינוקת החדשה של המשפחה
6 חתולים שנסעו לפורטוגל
9 כלבים וחתולים שרוצים להגיע להולנד
דגי זהב שטסו לרומניה
2 תוכים שרוצים לעשות עלייה מדרום אפריקה
איגואנה שזחלה כל הדרך לברזיל
וציפורים שרצו להתעופף לפריז הם רק חלק מסיפורי החיות של ד"ר קריינר.

מי ומי הבעלים הטסים?
אנשי או"ם, חברות רילוקיישן, שליחים מטעם משרדי ממשלה, קונסולים ושגרירים זרים בישראל, קונסולים ושגרירים ישראלים בחו"ל, עובדי חברות הי-טק ישראליות וזרות, והרבה מאד אנשים שפשוט לא מוכנים להפרד מחיות המחמד שלהם כשהם טסים לחו"ל.

לאן הם טסים?
Terminal 4 Pets כבר הטיסו בעלי חיים לסינגפור, סנגל, אלסקה, כוית, אנגולה, טאיוואן, דרום קוראה, פיליפינים, ברזיל, אוסטרליה, כמו גם לכל המדינות ה"שגרתיות" באירופה ואמריקה, ומחכים ליעד האקזוטי הבא...

ומה עוד מציעים לי?
בנוסף לסל שירותי הטרום-טיסה הבסיסי, הנה עוד שירותים המוצעים לחיות מעופפות:
? אם אתם חוששים לבריאותה של חיית הבית שלכם, ניתן לשכור שירותיו של וטרינר מוטס, שיתלווה אל החיה במהלך הטיסה ויבטיח את שלומה ורווחתה לפני, בזמן ואחרי הטיסה;
? שירותי הובלת בעלי חיים אל ומהמרפאה הווטרינרית לצורך הבדיקות, או אל נמל התעופה ביום הטיסה;
? שירות ביקורי בית - מומלץ בעיקר כשמדובר במספר רב של חיות וקיים קושי לשנע אותן;
? שירות ביטוח הטסה - ל Terminal 4 Pets הסכם בלעדי עם סוכנות הביטוח "כוכב שביט", המבטחת באמצעות חברת הכשרת הישוב, בכל נושא ההטסה של חיות מחמד לחו"ל. עלות הביטוח היא כ 50$ בלבד, ומומלץ להוסיף את המרכיב הזה לעלות ההטסה, על מנת להבטיח את שלום החיה, מרגע יציאתה מפתח הבית ועד הגעתה ליעד החדש, בכל מקרה של פציעה, אבדן או מוות, כולל עלויות של טיפול וטרינרי בחו"ל.
? שירות מכירה והשכרה של כלובי הטסה וכן בנייה של תאי הטסה לחיות גדולות במיוחד. כל הכלובים עם תו תקן בינלאומי.
? שירות יעוץ וליווי וטרינרי עד שנה ממועד הטיסה - עד שמוצאים וטרינר חדש, אם נתקלים בבעיה ולא שולטים בשפה המקומית או אם סתם רוצים להתייעץ, הצוות הרפואי וצוות הקרקע של Terminal 4 Pets נמצא כאן עם יד על הדופק ואוזן קשבת.
? אינספור טיפים בנושא כלובי הטסה, תעודות וחיסונים, בחירת הטיסה, שבב אלקטרוני, תגיות זיהוי לחיות, צידה לדרך, איך להכין את החיה לטיסה, איך להכין את עצמכם לטיסה, מתי להגיע לשדה ועוד אינספור טיפים קטנים וגדולים שיהפכו את הטיסה שלכם לפשוטה, נעימה ובטוחה היותר.

לקבלת כל המידע והטיפים, גלשו לאתר האינטרנט www.terminal4pets.com
שלחו דוא"ל אל t4p@vetdoctors.co.il
או התקשרו 1-800-220-555
ד"ר איתן קריינר הוא וטרינר, המטפל בחיות מחמד מזה כ-20 שנה ויוזם פעילויות מגוונות, בארץ ובעולם, שמטרתן קירוב הקהילה לעולם החי הסובב אותנו.
ד"ר קריינר הוא גם וטרינר מוטס, המתמחה בהטסת חיות מחמד ברחבי העולם, כשבעליהן יוצאים לנסיעות ממושכות או מעתיקים את מגוריהם אל מעבר לים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב