דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואה - עסק כשותף המשווק תוכנית שותפים לעומת הקמת עסק עצמאי 

מאת    [ 07/11/2009 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2033 פעמים ]

שיווק תוכנית שותפים הוא סוג של פרסום באינטרנט שבו המשווקים הם למעשה שותפים להצלחתו של בית העסק. באחריותם של השותפים המשווקים הוא לדואג להביא גולשים לדף הנחיתה של בית העסק בכדי שאלו יהפכו ללקוחות ובתמורה להצלחה בית העסק מתגמל את השותפים בנתח ממחזור ההכנסה שנוצר לו כתוצאה מרכישה הלקוח.

מכוון שישנם יתרונות וחסרונות בכל דבר בחיים, רצוי לבחון את הדברים בהשוואה שבין הקמת עסק כשותף המשווק תוכנית שותפים לעומת הקמת עסק עצמאי

1. השקעה נדרשת
רוב האנשים מפחדים להקים עסק חדש כי אין להם בדרך כלל את ההון הנחוץ לשם השקעה ראשונית בעסק של עצמם. כאשר משווקים תוכנית שותפים אין צורך לדאוג לגבי ההון הנחוץ, שכן אפשר ניתן להתחיל עסק של שיווק תוכניות שותפים בכל סכום השקעה אפילו של כמה מאות ש"ח בלבד.

2. מלאי וניהול מוצר
בכל עסק מצויה בדרך כלל האחריות לנהל את המוצר. מדובר באחריות כבדה ומלחיצה שכן לפעמים היא כרוכה בגיוס כוח אדם ייעודי שגובה עוד משאבים ואחריות נוספת. במקרה של שיווק תוכנית שותפים אינך נדרש לשמור על המלאי ולא לנהל שום מוצר. למעשה כל זה נעשה על חשבונו ובאחריותו של בית העסק שאת תוכנית השותפים שלו אתה משווק.

3. הכנסה לא מוגבלת
אם יש לך יכולות שיווק כלשהם אתה יכול ליצור לעצמך הכנסה בלתי מוגבלת, וככול שדפי הנחיתה והפרסום שתעשה יקבלו דירוג גבוה ומנועי החיפוש והגולשים יסמכו על אמינותם כך הצלחתך תמשיך לנסוק וזאת מבלי שתידרש ליצור השקעות חדשות כמו שנדרש לצורך הרחבת עסקים אחרים.

4. עסק בינלאומי
כמשווק של תוכניות שותפים, השוק שלך לא מוגבל בעיר מדינה או שפה. בתחום הזה יש לך מרחבים גלובליים אין סופיים. כל מה שאתה צריך לעשות זה רק לכוון את הפרסום שלך לתנועת העולם.

5. סיכון
כמו שכבר הבנת בכדי להתחיל עסק של משווק בתחום תוכניות השותפים אתה לא נדרש להשקיע השקעה גדולה ולכן כל הסיכון שקיים הוא אך ורק הזמן שלך, כך שאם אתה עושה שיווק שלא כמו שצריך במקסימום אתה עלול אחרי חודשים של עבודה להישאר עם כלום ביד וזאת להבדיל ממינוס ענק במקרה של כישלון של עסק אחר.

6. מכירות 24 שעות ביממה
אם תבחר להקים עסק של שווק תוכנית שותפים, העולם כולו יהפוך להיות לקוחות פוטנציאליים בשבילך. העסק שלך באינטרנט יפעל ללא הפסקה 24/7. המשמעות היא שאתה תרוויח גם כאשר אתה תישן.

הבהרה: למרות שבשיווק תוכניות שותפים ישנן יתרונות רבים על פני עסקים אחרים. הכוללים את ההשקעה, כמות הביקוש והלקוחות הפוטנציאלים, מכירות 24 שעות ביימה והכנסה בלתי מוגבלת, עדיין לא כל האנשים יכולים להצליח בעסק הזה כפי שהוא וזאת משום שהוא דורש סבלנות, מיקוד והבנת הידע של מגמות השוק.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב