דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרד עורכי דין - גיבוי משפטי לחיים שקטים 

מאת    [ 03/11/2009 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2524 פעמים ]

משרד עורכי דין – גיבוי משפטי לחיים שקטים

כיום כמעט ולא קיים אדם אשר לא ביקר מימיו בתוך משרד עורכי דין. למעשה, אין זה פלא שזהו המצב – כיום כל אדם, עצמאי או שכיר, פשוט חייב ליווי משפטי צמוד. מצב זה נוצר עם הסתעפות הבירוקרטיה המדינית בעולם בכלל ובמדינת ישראל בפרט. ללא ייעוץ משפטי צמוד אדם לא יכול לדעת מהן הזכויות להן הוא זכאי על פי החוק, כמה הוא חייב למדינה במיסים ותשלומים שונים, ואם חלילה הוא נקלע למצב לא נעים המערב פלילים, ללא יצוג עורך דין אין לאדם סיכוי להוכיח את חפותו או את אשמתו של הנתבע. לפיכך, כל אדם, צעיר כמבוגר, ישכיל אם יגייס לרשותו משרד עורכי דין אשר ישמור על האינטרסים שלו בתחומים שונים. מאחר וכיום קיימות מאות פירמות משפטיות, קשה לדעת במי מהן לבחור. לשם כך נכתבו השורות הבאות – מטרתן היא לסייע לקורא לבחור משרד עורכי דין.

 

משרד עורכי דין – לכל סיר יש מכסה

טרם בחירת משרד עורכי דין מומלץ ביותר לשאול מהו התחום המשפטי בו כל אדם זקוק ליעוץ – האם יש צורך ביעוץ משפטי כללי בתחומים שונים בחיים, או האם עקב מעורבות בנושא משפטי מסויים יש צורך בסיוע משפטי ממוקד יותר? חשוב לשאול שאלה זו ולחפש משרד עו"ד אשר מתמחה בתחום הספציפי הדרוש. כך למשל, אדם אשר בונה בית ומוצא עצמו אבוד בין אלפי התקנות והחקיקות של המועצות האזוריות ישכיל לבחור משרד עורכי דין אשר מתמחה בנדל"ן ודיני מקרקעין. באותו אופן, עצמאי אשר מקיים עסקים עם לקוחות או שותפים מארצות שונות ישכיל לבחור משרד עורכי דין אשר מתמחה במיסים וחוק בין לאומי. אכן, מפתיע לגלות עד כמה דקות ההתמחויות השונות של עורכי דין, ולכן חשוב מאוד לבחור משרד עורכי דין אשר תואם את הצרכים העיקריים שלכם- בחירת מוטעית של משרד עורכי דין תהיה בחירה של משרד אשר איננו מומחה בתחום המשפטי הדרוש ולזה קיימות השלכות שעלולות לעלות ביוקר.

 

משרד עורכי דין – אין חכם כבעל ניסיון 

האספקט המרכזי השני אותו חשוב לבחון טרם בחירת משרד עורכי דין הוא ניסיון מוכח. אכן, כדברי האמרה, אין חכם כבעל ניסיון, וכאשר מדובר בתחום כה רגיש ובעל השלכות גדולות על חיי הלקוח כמו חוק ומשפט, ניסיונו של עורך הדין עשוי להיות קריטי. הרי לא פעם הפסידו עורכי דין צעירים תיקים רק מאחר ולא היו מודעים לתקנות או פסקי דין שונים אשר עורכי דין מנוסים מהם כן היו מכירים. עורכי דין אלו רק לא קיבלו את שכרם, אולם מרשיהם הפסידו במשפט, חויבו בסכומי עתק ולעיתים אף נשלחו לכלא לתקופות ממושכות.  חשוב אם כן לבחור משרד עורכי דין בעל מוניטין ידוע וחיובי, בו כל השותפים והעובדים הינם עורכי דין מנוסים אשר עברו את בחינת ההסמכה של לשכת עורכי דין. בחירת משרד עורכי דין שכזה מבטיח סיוע משפטי אמין ואיכותי לאורך כל התהליך המשפטי הנוכחי, וגם הבא.

 

מאמר זה נכתב מטעם משרד עורכי דין אלדר אדטו המתמחה בליווי פרוייקטים תמ"א 38, פינוי בינוי ותביעה ייצוגית. ניתן לפנות למשרד לצורך ייעוץ ללא התחייבות!


פרטי התקשרות:
טלפון: 03-6968296
פקס: 03-6968297
/>office@adatolaw.co.il
עו"ד אלדר אדטו Google+




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב