דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך עיצוב כרטיסי ביקור 

מאת    [ 01/11/2009 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 3661 פעמים ]

עצות בעיצוב כרטיסי ביקור יעילים יותר

אל תעשו את זה בבית: הזמן היקר שאתם מבזבזים על עיצוב של כרטיסי ביקור בניסיון ליצור כרטיסי ביקור מקצועיים יכול לעלות לכם יותר מעיצוב של גרפיקאי מוסמך. אתם שואלים איך ?!  טוב, אז דמיין מצב שבו לקוח ראה את ה- כרטיסי ביקור ורק בגלל הרושם שהעביר לו כרטיס הביקור הוא החליט לא ליצור קשר או לא לבצע את העסקה!

הלוגו שלך על כרטיס ביקור: הלוגו שלכם צריך להיות בולט, אבל לא על כל הכרטיס הרי מהי מטרת כרטיסי ביקור? המטרה של כרטיסי ביקור הם ליצור רושם, להעביר את המסר, תוך כדי מתן דרך ליצירת קשר ויכולים גם לכלול מידע על שרותיכם ולא שיהיה סתם כרטיס ביקור עם תמונה יפה.

שם על כרטיס ביקור: השם שלכם הוא החלק החשוב ביותר של כרטיס הביקור רצוי לשים אותו בעמצע הכרטיס הביקור וגדול מספיק שאפשר יהיה לראותו בלי משקפים. רצוי גם כן לכתוב את תפקידכם או משפט/סלוגן של העסק שלכם, אם הינכם עובדי חברה או אנשי מקצוע יש למקמו מתחת או מעל לשמך באיזור המרכז של ה כרטיס ביקור לא לרשום ספר טלפונים על כרטיסי הביקור, אין צורך ברשימת מספרי טלפונים סלולריים או נייחים. מומלץ לא יותר משלושה מספרים ומה גם שזה הרבה יותר מרשים לכתוב את זה בכתב יד על  כרטיס הביקור ( "אני נותן לך את הטלפון הנייד הפרטי שלי מספר ...")

לא לתקן/לשפץ כרטיסי ביקור ישנים: אל תהיו קמצנים, תוציא כמה שקלים על עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור חדשים, זה שווה את זה, אם אתם אוהבים את הכרטיס הביקור שלכם ורק רוצים לתקן/לעדכן עשו זאת על ידי גרפיקאי.

הדפיסו כרטיס ביקור סולידי: רשמו את מספר הטלפון ואת כתובת האימייל פעם אחת מספיק. הקפידו לשים את אתר האינטרנט שלכם על כרטיס הביקור, אם יש והקפידו לרשום כתובת עסק על כרטיסי הביקור.

השתמשו בשני צדי כרטיס ביקור: בצד האחורי של כרטיסי ביקור ניתן להשתמש כדי להוסיף מפת הגעה לעסק, אתר אינטרנט או דוגמה קטנה לסוג מוצריך. חישבו על כרטיס הביקור כמו מודעת עיתון קטנה. שימוש בשני צידי כרטיס הביקור יעיל יותר ומאוד שימושי זה לכתוב שפה שונה בכל צד.

אף פעם אל תצאו בלי כרטיסי ביקור: תמיד תיקחו אספקה של כרטיסי ביקור. אינכם יודעים לעולם מתי תצטרכו לתת כרטיסי ביקור ללקוח פוטנציאלי! שימרו אותם בהישג יד או בארנק לא חבוי בתחתית שקית, כך שתוכל לשלוף אחד בזריזות על פי דרישה. לשמור גיבוי מחסנית של כרטיסי ביקור במכונית!

צבעי ה כרטיס ביקור: שימרו על עיצוב כרטיסי ביקור סולידיים ולא ציבעוניים מידי, כי זה עלול ליצור רתיעה אצל הלקוח, למעט עסקים שצבעוניות זה אופי העסק שלהם, לדוגמה מועדונים, אומנים וכדו'. לרוב רצוי לקבוע את צבעי הקונספט של העסק למטרת הזדהות ותדמית, צבעי מוצר ופרסומים עתידיים דומים, לדוגמא כשיש פרסומת של חברת פלאפון בטלויזיה כבר בשנייה הראשונה אתם יכולים לזהות שזה פרסומת שלהם רק לפי הצבעים.

גודל כרטיס ביקור: הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור הוא 5X9 הסיבה היא ש כרטיסי ביקור גדולים יותר לא תמיד יכנסו לארנקו של הלקוח וזה משהוא שאתם לא רוצים שיקרה ולכן חשוב להפנים שכרטיס ביקור שלא נכנס לארנקו של הלקוח זה כרטיס ביקור שנכנס לפח.

http://www.costs.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב