דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנפחים,יצור מתנפחים 

מאת    [ 31/10/2009 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 4159 פעמים ]

מתנפחים

"מתנפח" הוא מוצר עשוי בד שמשונית איכותית שמתנפח ע"י מפוח קטן וקל להפעלה. מוצרים מתנפחים ניתן למצוא בגדלים שונים ובשילובים ואטרקציות שונות. ענף הפרסום וקידום מכירות גילה את המתנפחים כמקדם מכירות יוצא מן הכלל. חברות גדולות שרוצות לקדם מכירות של מוצרים שלהם, בונים דגם מתנפח בגדלים ובמימדים של עד 10 מטר ומציבים אותו בקמפיין של השקת המוצר החדש. בשוק זה תוכלו למצוא, בקבוקים מתנפחים,אוהלים מתנפחים, כדורים להקרנה , מוצרים של חברות מובילות בענף המזון בצורת מתנפח ,צפלין לפרסום,ועוד מגוון רחב של מוצרים מתנפחים שבשימוש קבוע בתחום הפרסום וקידום המכירות.כעיקרון ניתן לעשות כל צורה ומוצר מתנפח לקידום מכירות.

 מתנפחים לילדים

 מתקנים מתנפחים הם ללא ספק מתקני שעשועים האהובים על הילדים ואחת הדרכים לשעשע אותם ולהבטיח להם פעילות רוויה כיף וספורט גם יחד.די לבקר באתרי פעילות ילדים,קניונים,פארקים, כדי להבחין במתנפחים שתופסים את עיקר תשומת ליבם של הזעטוטים הקטנים. בשנים האחרונות, הופכים מתקנים מתנפחים להיות אמצעי מרכזי בקיום מסיבת ימי הולדת ,או מסיבות שמחה הכוללות פעילות בימי חופשה ובימי חגים. חשוב להתאים את בחירת המתנפח לשכבת הגיל המשתמשת בו.קיימים מתנפחים גבוהים ונמוכים מתנפחים הכוללים מבוכים,קירות טיפוס,מקפצות,שיפועים חדים ושיפועים קהים ,מגלשות מים,טירות,מזרני אקרובטיקה,גשרים ועוד .לכן חשוב לתת את הדעת באם שכבת גיל הילדים אותם רוצים לשמח,לא יפגעו מהשימוש במתנפחים בעלי אופי פעילות אתגרי,או שיפוע חד שממנו הם עלולים ליפול ,פעילות מתנפחים יכולה להתאים לילדים בגילאים 3- 14 .

יתרונות מתנפחים תוצרת ישראלית  www.a-d-marhiv.co.il

בשוק המתנפחים תוכלו למצוא מתנפחים תוצרת הארץ וגם מתוצרת סינית,היתרונות של תוצרת סינית הינו המחיר הזול בלבד,המחיר של מתנפח שיוצר בארץ יקר יותר ,כל שאר היתרונות הן של מתנפחים מתוצרת הארץ,האיכות של מתנפח תוצרת הארץ הינה גבוהה בהרבה יותר מתוצרת סין,וחייו של מתנפח כזה הינו בין 8- 10 שנים ,לעומת חייו של מתנפח סיני שיכול להחזיק לא יותר משנתיים,ליצור מקומי זמן ההספקה קצר יותר ,אפשרות התכנון והנגישות ליצרן קרובה,לעומת הריחוק של מתנפח תוצרת סין,יחד עם זאת לפעמים קיימים פערים בין מה שהוזמן מחו"ל לבין מה שקיבלתם בפועל. לכן חשוב להתעסק עם חברה בעלת ניסיון ביצור מתנפחים.

בטיחות

 ע"מ להינות מהפעילות במתנפחים יש לדעת מספר עובדות בטיחויות חשובות. אבזום של מתכות במתנפחים, חייבים להיות מוגנים, ע" שלא יפגעו מהם בעת קפיצה או גלישה. לא אחת נגרמו נזקים ופגיעות לילדים מחוסר מיגון במתנפח. חלונות בצידי המתנפחים, חייבים להיות מגונים ברשת בד שתמנע נפילה של הילדים המשתמשים . מגלשות מתנפחים בעלי שיפועים חדים חייבים להיות מוגנים ע"י מעקות המשולבים בצורת המתנפח ע"מ למנוע מעידה ונפילה מגובה של המתנפח. בעת הפעלת מתנפח חייב להיות אדם מעל גיל 18 צמוד למתנפח שיפקח על הנעשה כל זמן הפעילות.לפני ניתוק המפוח, והוצאת האויר מהמתנפח יש לוודא שאין ילדים על המתנפח,במתנפחים בלוניים הסכנה כפולה, יש לוודא שאין ילדים לכודים בתוך המתנפח,טרם ניתוק המתנפח. חשוב להזכיר מתנפח בגודל שיתאים לסביבת הגינה או המקום בו מתקיים האירוע. יש לוודא שלמזכיר המתנפח יש ביטוח המכסה את הפעילות במתקן. www.a-d-marhiv.co.il א.מרחיב בע"מ

מנהל סניף ברקן
של חברת א.מרחיב בע"מ
חברה המתמחה בתפירת וביצור מנפחים לשעשועי ילדים
ולקידום מכירות ,רשתות צל,ברזנטים.
www.a-d-marhiv.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב