דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ניתוח שאיבת שומן ולמי הוא מתאים? 

מאת    [ 29/10/2009 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2633 פעמים ]

אם אתם עומדים בקריטריונים הבאים יתכן כי שאיבת שומן היא הפתרון עבורכם: אינכם סובלים מעודף משקל, אינכם מבוגרים במיוחד, אתם לא מזלזלים לעולם בגוף שלכם ואתם שומרים עליו במסירות ובנאמנות כאילו היה אוצר. אוכלים רק מה שנכון לאכול, מתעמלים כפי הנדרש, שומרים בסך הכול על אורח חיים בריא ובכל זאת כמה שיפולי שומן נסתרים או בלתי נסתרים מפארים את גופכם... חשובה לכם האסטטיקה, אתם רוצים להראות רזים, ואתם מוכנים להשקיע הרבה מאוד במטרה הזאת. אם אתם עונים באופן כללי בחיוב על רב השאלות, הגעתם למקום הנכון. שאיבת שומן היא בהחלט הפתרון שלכם.


מהי שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן הינו ניתוח שתכליתו הסרה מוחלטת של תאי השומן המצויים מתחת לפני העור על מנת לחטב את הגוף ולעצבו מחדש. פעולה זו מיועדת למקומות שונים עם עודף שאותרו בגוף ונוגעת לרוב לחלק התיכוני של הגוף, קרי: בליטת יתר בירכיים מבחוץ או מבפנים, במותניים או בבטן, בצוואר או בזרועות. המטרה היא ליפות את מראה הגוף ולמנוע עד כמה שניתן את הבליטות המיותרות. חשוב לציין כי מדובר רק בהסרה של שומנים שלא מגיבים לדיאטה, ספורט, ותרגילי הצרת היקפים אחרים. במהלך ניתוח שאיבת שומן צינוריות מתכת דקות מוחדרות לחתכים זעירים באזור הניתוח ודרכן נשאב השומן החוצה, למעוניינים קיימת אפשרות של שאיבת שומן בלייזר.


שאיבת שומן והסיכונים

אם אתם אנשים יסודיים אתם בוודאי רוצים גם לדעת על כל הסיכונים והתסבוכים האפשריים שעלולים להיווצר כתוצאה מניתוח שאיבת שומן, אז הנה הם לפניכם:


ניתוח שאיבת שומן עלול לגרום לצלקות באזור החתך דרכו מכניס המנתח את צינורית השאיבה, הוא יכול לתת לעור מראה גבשושי או גלי (צלוליטיס). במקרים נדירים הוא עשוי לגרום לזיהומים ולתסחיפי שומן. ניתן להגיע איתו לניקוב איברים- דבר שעשוי להוביל למוות, הוא עלול לגרום לנפיחויות, נמקים וכוויות, להוביל לחוסר בנוזלים וכמובן: שאיבת שומנים עשויה לגרום לרעלת מההרדמה שאומרת טעם מתכתי בפה, תחושה רדומה בשפתיים ובלשון, צמרמורות, ועוויתות. כך שלסיכום שאיבת שומן אינה תהליך כל כך פשוט.


שאיבת שומן והסיכויים

אבל לא צריך לאומר שלום לכל הרעיון. יש קבוצת אוכלוסיה מסוימת שכן יכולה ליהנות מפלאיה של שאיבת שומן. אם אתם נמנים על בעלי הקבוצה הזאת, חלום היופי לא רחוק מכם. מומחים טוענים כי ניתוח שאיבת שומן לא אמור לגרום את כל הסיבוכים שלעייל אצל אנשים בריאים בדרך כלל, מתחת לגיל 40, בעלי משקל תקין או עודף משקל מועט, שעורם רך וגמיש וככלל: אין סיבה להימנע ממנו אם קיימים כל התנאים האופטימאליים.
ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח שיכול להתבצע על ידי כל קוסמטיקאית מתחילה, הוא עולה, אבל לא סכומים שאי אפשר לעמוד בהם, והוא יכול בהחלט לגרום לכם, ובעיקר לכן, להיות, או לפחות להראות, צעירים ויפים.

הכותב מתמחה בכתיבת מאמרים בנושאי ניתוחים פלסטיים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב